Ja dat kan ik mij wel voorstellen en de namen zijn ook altijd heel groot, moest ik geld hebben zou ik er ook wel naartoe gaanSweet_Shadow zei:Jeller zei:Heb er al 2 jaar Pukkelpop opzitten en dit jaar ook Rhakti Deî (klein goafestival)
dit jaar wordt het normaal gezien eerst Rhakti Deï, dan Dour en/of Pukkelpop en heel mss (als ik werk vind) wordt het een groot goafestival in Portugal dat Boom noemt
Werchter is ook wel leuk denk ik, maar een beetje overcrowded, minder sfeer, minder podiums en gortere afstand van camping naar festivalweide
Werchter heeft een goeie relaxte sfeer imo maar ja ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal. Er zijn idd maar 2 podia, dat is een nadeel maar ook een voordeel (heb je minder vaak last van overlappende optredens). Die afstand naar het terrein is idd groooot maar tis ook wel een gezellige wandeling met z'n allleuhhh
![]()
Het geluid is wel heeel goed op Werchter vind ik.
en de sfeer op pukkelpop is ook wel leuk maar heel luid snachts door zatte mensen, grappig ma wel moeilijker om te slapen.. is da op werchter ook zo?