Festivals!!

Jeller

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Jeller zei:
Heb er al 2 jaar Pukkelpop opzitten en dit jaar ook Rhakti Deî (klein goafestival)

dit jaar wordt het normaal gezien eerst Rhakti Deï, dan Dour en/of Pukkelpop en heel mss (als ik werk vind) wordt het een groot goafestival in Portugal dat Boom noemt

Werchter is ook wel leuk denk ik, maar een beetje overcrowded, minder sfeer, minder podiums en gortere afstand van camping naar festivalweide

:) Werchter heeft een goeie relaxte sfeer imo maar ja ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal. Er zijn idd maar 2 podia, dat is een nadeel maar ook een voordeel (heb je minder vaak last van overlappende optredens). Die afstand naar het terrein is idd groooot maar tis ook wel een gezellige wandeling met z'n allleuhhh :)
Het geluid is wel heeel goed op Werchter vind ik.
Ja dat kan ik mij wel voorstellen en de namen zijn ook altijd heel groot, moest ik geld hebben zou ik er ook wel naartoe gaan :)
en de sfeer op pukkelpop is ook wel leuk maar heel luid snachts door zatte mensen, grappig ma wel moeilijker om te slapen.. is da op werchter ook zo?

spacekonijn

Badass junkie
DOUR IS GEWELDIG

supergoede muziek echt gegarendeerd voor ieder wat wils , veeeel drum n bass , en ook hardcore , electro , experimentele dingen , bandjes etc etc etc.

goedkope entree , leuke mensen ( echt heel erg vet) , veel wiet , weinig tot geen drugscontrole , 4 dagen!! , lekker rotzooitje overal.

geen grote namen , maar wel kwaliteit muziek , voor die grote namen betaal je meestal sowieso veelste veel

douruhh douruhh :mrgreen:

Elektronik_dynamite

Badass junkie
spacekonijn zei:
DOUR IS GEWELDIG

supergoede muziek echt gegarendeerd voor ieder wat wils , veeeel drum n bass , en ook hardcore , electro , experimentele dingen , bandjes etc etc etc.

goedkope entree , leuke mensen ( echt heel erg vet) , veel wiet , weinig tot geen drugscontrole , 4 dagen!! , lekker rotzooitje overal.

geen grote namen , maar wel kwaliteit muziek , voor die grote namen betaal je meestal sowieso veelste veel

waar is dat dour dan ? klinkt leuk :)

matthijs

Badass junkie
Intravedar (uiteraard in het Roemeens :P)

pasquali

Bewuste gebruiker
wat een rotdag zeg dan kom je dinsdag verrot op school...

klopt msschien wel , maar ik werk veel int weekend en maandag is vaak mn dag om uit tegaan en vind het dus lekker om naar deze cheecky monday te gaan aangezien het georganiseerd wordt door vrienden van mij!

Goldfarb

Newbie
ik wil wel naar MM voor cocorosie en black dice :hearteyes:
vorige zomer was ik op lowlands, dat was geweldig en vooral 1 grote blur.
gelukkig heb ik Patrick Wolf wel heel bewust meegemaakt, prachtig !

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Goldfarb zei:
ik wil wel naar MM voor cocorosie en black dice :hearteyes:
vorige zomer was ik op lowlands, dat was geweldig en vooral 1 grote blur.
gelukkig heb ik Patrick Wolf wel heel bewust meegemaakt, prachtig !

Yey daar was ik ook :), coole gast dat. Hm jammer dat Black Dice en Cocorosie niet op dezelfde dag spelen :(

Jeller

Badass junkie
spacekonijn zei:
DOUR IS GEWELDIG

hehe het hoereuuh geroep is nogtan op pukkelpop ontstaan als ik mij nie vergis..

altijd wel grappig als er zo luid hoereeeu golf passeert :grin:

ma oeveel is da nu weeral voor dour? 65€ voor 4 dagen dacht ik, dus zeker de moeite

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Oeh ik was vergeten Robert Plant (zanger van Led Zeppelin) & The Strange Sensation neer te zetten bij Rock Werchter. Lijkt me op z'n minst interessant!

Mac...

Badass junkie
Maarre daar in de Balkan ergens moet ook nog een mega-vet festival zijn. Zal het eens aan een vriend vragen die wou daar ook ergens heen.

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Robert Plant heeft zijn beste dagen gehad. Of beter gezegd: zijn stem heeft zijn beste dagen gehad.

Ik ga weer naar Lowlands. Al bevestigd: de Artic Monkeys. En misschien moet ik zelf ook wel op Lowlands spelen, maar dat vertel ik wel als alles zeker is, mwaha!

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Baukereg zei:
Robert Plant heeft zijn beste dagen gehad. Of beter gezegd: zijn stem heeft zijn beste dagen gehad.

Ik ga weer naar Lowlands. Al bevestigd: de Artic Monkeys. En misschien moet ik zelf ook wel op Lowlands spelen, maar dat vertel ik wel als alles zeker is, mwaha!

Hey... vet! :) . Vertel meer, nu ben ik nieuwsgierig!!

Op de LL site staan nog geen namen trouwens. Hoe weet je dat die apen komen spelen?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik ben uiteindelijk toch twee dagen naar Motel Mozaique geweest. Ik kwam er vrijdag nl. achter dat 65daysofstatic :hearteyes: speelde die avond dus toen moest ik er wel heen. Gelijk ook even Mogwai gezien :grin: en Black Dice, waanzinnige muziek echt geweldig!! Gister heb ik CocoRosie en Kieran Hebden (FOUR TET!!! :hearteyes: ) gezien... vettt.

Voor audio- en videofragmenten:

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festival ... t=27785428

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Hmmm, ik mis de beste festivals dit jaar: Roadburn (met o.a. Hawkwind, Brant Bjork) en Arrow Rock (met Roger Waters en zijn interpretatie van The Dark Side, OMG!).

Maar ja, Lowlands wordt ook wel weer leuk.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Baukereg zei:
Hmmm, ik mis de beste festivals dit jaar: Roadburn (met o.a. Hawkwind, Brant Bjork) en Arrow Rock (met Roger Waters en zijn interpretatie van The Dark Side, OMG!).

Maar ja, Lowlands wordt ook wel weer leuk.

Ja pfoeiii Roger Waters zit ook steeds in mijn achterhoofd... want wanneer krijg je die kans nou weer? Waarschijnlijk NOOIT MEER! Argh... moet...kaartje...kopen!

minn

Badass junkie
Mr.jiho zei:
ik ga naar rhaktidei in belgië gaan en fullmoon in duitsland

fullmoon in duitsland?
dr was ook een geweldig fullmoonparty op aruba...
stond er n dj in t water enzo :mrgreen:

is dr ook zo'n feest in duitsland ja?

Dags

Bewuste gebruiker
Lowlands!!!!!!!!woohoow

hopelijk: Defqon, als iemand hier ervaringen mee heeft, lijkt het me heel leuk om dat te horen!

volgend jaar misschien : SUN&Bass, kent iemand dit of is iemand er wel eens naartoe geweest?

Imke

Badass junkie
das een DnB festival in sardinie, kben er ng nie geweest maar, vrienden van mij wel, en ze zeiden dat et de moeite waard was, zelf kies ik voor Dour, zalig festival!!! :mrgreen: :wave: :wink:

XXXX

Mr.jiho

Wijs gebruiker
gentse feesten.... is niet echt een festival maar toch zeker de moeite :grin:
de mense van gent zulle me wel begrijpen :)

Bovenaan