FF vraagje

Limburg

Newbie
Hallo mense. ik ben net nieuw hier en had eigelijk effe een vraagje waar ik een beetje mee zit. Heb vanaf het weekend tot gister elke dag speed in gebruik genomen. Nu zag ik al dat ik maandag overal uitslag (dat gaat denk ik vanzelf wel weg) maar nu vanmorgem (heb afgelopen nacht geslapen maar nu is in de bovenbuik zzeg maar vet strak zitten (dat heb ik normaal maar op een plaats maar is een andere)... iemand ervaring mee (heb genoeg gegeten en gedronken de laatste tijd)

ben normaal iets flinker maar nu zie je de ribben gewon een beetje

Mac...

Badass junkie
Is vrij normaal dat je flink afvalt en je huid goed strak zit (komt door vochtverlies)
Uitslag gaat over als je ff geen pep meer hebt gehad.

Limburg

Newbie
Ja dit was gewoon een eng geval... was de dag erna gebeurd en toen ging mn vel dus helemaal strak zitten als of het elk moment kon knappen en voelde of alle organen op een andere plek zitten. had zoiets nog nooit meegemaakt van pep, dat afvallen is normaal uiteraard. Ik denk dat het gewoon door de pep kwam of door te lang wakker zijn geweest aan een stuk. Had het een paar dagen weer van dezelfde pep dus in vervolg toch maar andere halen :P

zommes

Badass junkie
Meer water drinken en niet zo lang zonder slaap leven.

Zonder slaap en water takel je heeeeeel erg snel af... Limburg.

Bovenaan