Films met MDMA

tomz0r

Badass junkie
Ik kwam terug van mijn vriendin, nog redelijk onder invloed van MDMA, en ik ga tv kijken. Titanic was op tv, dus ik ging dat kijken, en het was zo mooi! Zo intens, ik werd er helemaal emotioneel van, terwijl ik hem al een paar keer heb gezien. :P

Zijn hier al meer mensen achter? Films kijken op MDMA is ook heel speciaal! :wave:

gerbeenn

Belezen gebruiker
Ik keek de film Pirates of the Caribean 2.
En zag alles als een cartoon terwel het een speelfilm was snapte er zelf ook niks meer van.
Ik vroeg zelfs aan een vriend die bij me sliep om pilletjes te sliken.
Ik zei: EY is dat een special edition van de film in cartoon?
Hij: neej joooh gewoon die film tog 'terwel hij zelf ook nog waus was.

Maar goed ben weer weg want space um nu ook nog steeds hahaha laters :wave: :wave:

xplusif

Experimenterende gebruiker
Mooie film, heb hem ook gezien gister, tijdens mijn paddo trip.
Kon hem moeilijk volgen maar heb hem al vaker gezien dus ik wist wel wat er ging gebeuren :wink:

Miss J

Bewuste gebruiker
insaneraver zei:
Vaak gedaan maar ik volg de film dan totaal niet.

Nee inderdaad, ik heb dan veel meer zin om dingen te doen, Niet veel nuttigs maar ik kan niet rustig een film kijken. :P

Marten!

Bewuste gebruiker
thunder-droopy zei:
wie gaat er nou een film kijken als je een pil neemt... :confused:
in de after-rush ok, maar.....
Moet zeggen dat ik het altijd wel relaxed vind om de laatste pil thuis te droppen en nog heel vredig met z'n allen een film te kijken en te chillen :hearteyes: Ookal gaat de film dan meestal voor 75% aan me voorbij

Heb alleen geen idee wat de laatste film was we op die manier gekeken hebben :openmouth:

TrippyShit

Badass junkie
als ik thuis of buiten mdma neem, ben ik altijd aant spacen en gesprekken houden enzo.. zal geen film kunnen kijken, intresseert me dan ook weinig ga liever met mn vrienden praten dan :P

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ik heb 1 x een poging ondernomen om een film te kijken maar na de begintitels was ik al kwijt wat voor film het was laat staan waar de film over zou gaan :)
ik zet wel een lekker muziekje op o.i.d. bevalt me veel beter!

Bovenaan