Patrick a.k.a Spaceface
Bewuste gebruiker
vogel zei:Waterworld
gNuxx is die eenoog piraat
en ikke die total freaking retard vis-mutant
Haha toevallig dit weekend nog een stuk met LSD gezien, was wel droog maar toch liever anime

vogel zei:Waterworld
gNuxx is die eenoog piraat
en ikke die total freaking retard vis-mutant

Paikea zei:apocalypse now, die heeft ook allerlei gave kleurfilters tijdens bep. scene's. Plus je ziet de absurditeit van de amerikaanse oorlogsmachine tegenover arme boeren die op een sampan hun eten bij elkaar vissen.
Scene: denk bijvoorbeeld aan die scene dat die tijger opduikt, die hele scene lijkt wel met een soort blauw kleurfilter te zijn gedaan, trippend is dat zooo mooi.
Ik zou alleen weg stoppen na twee uur ofzo, dan is de lol van het rondreizen in de film er wel weer af, en neemt hij een serieuzere wending.

Die lijkt me ook erg mooi,maar het laaste wat ik wil zien tijdens een trip zijn uitvergrote insecten enzo op me tv.loadrunner zei:
edhardy zei:Die lijkt me ook erg mooi,maar het laaste wat ik wil zien tijdens een trip zijn uitvergrote insecten enzo op me tv.loadrunner zei:
Of komen die niet voor in de film?
Soma zei:Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik denk dat "Waking Life" wel een leuke tripfilm zou zijn. Niemand die film ooit gezien?![]()
meesterlijk film: a scanner darkly. 1e keer dat ik 'm zag was het einde nogal schokkend, ik kon 'm alleen niet zo goed volgen... absintPatrick a.k.a Spaceface zei:Soma zei:Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik denk dat "Waking Life" wel een leuke tripfilm zou zijn. Niemand die film ooit gezien?![]()
JAwel idd ook echt te vet, net als a scanner darkly, is van dezelfde maker![]()
azgaza zei:edhardy zei:Die lijkt me ook erg mooi,maar het laaste wat ik wil zien tijdens een trip zijn uitvergrote insecten enzo op me tv.loadrunner zei:
Of komen die niet voor in de film?
Ik heb earth gekeken met lsd op en WAUW AANRADER!!
"Moviemeter.nl"
De film draait om Igor, de gebochelde lab-assistent van een doldwaze wetenschapper. Hij heeft zelf grote dromen om ooit eens net zo'n wetenschapper als zijn chef te worden, en de eerste prijs te winnen van de jaarlijkse "Evil Science Fair". Hij creëert daartoe "Eva", die bedoeld is om als 'monster' het daglicht te zien. Echter de zaken lopen niet zoals ze vooraf ingeschat zijn. En Eva houdt eigenlijk meer van dansen en wil actrice worden...
Patrick a.k.a Spaceface zei:![]()
Enough said, be ready to experience heaven and hell within 2 hours
Hieronder een trailer, naar mijn idee een van de beste anime films ooit! Als je dit allemaal iets te heftig vind dan moet je Howl's Moving Castle of Spirited Away kijken, twee vette mellow animatiefilms kan nooit misgaan, you will love it
Your brain on anime.Patrick a.k.a Spaceface zei:Paprika.
Enough said, be ready to experience heaven and hell within 2 hours
Naar mijn idee een van de beste anime films ooit! Als je dit allemaal iets te heftig vind dan moet je Howl's Moving Castle of Spirited Away kijken, twee vette mellow animatiefilms kan nooit misgaan, you will love it![]()
Dr. Robert zei:"Koyaanisqatsi: Life out of balance" is ook echt goed onder acid. Toont de absurditeit van onze maatschappij prachtig aan zonder woorden, met muziek van Phillip Glass..
Zazuu. zei:natural born killers?
is sowieso al een vage film met de kleuren en vervormingen.
azgaza zei:Zazuu. zei:natural born killers?
is sowieso al een vage film met de kleuren en vervormingen.
Dat is wel sowieso mijn favoriete film ooit! Waarom ben ik nog niet op het idee gekomen die trippend te kijken.
Andrew zei:Star Wars lijkt me wel cool om te kijken tijdens LSD, al die gekleurde lasertjes enzo, de lightsaber gevechten lijken me dan echt heeeeeel gaaf.