रति
Wijs gebruiker
Ik weet zeker dat je een fijne ervaring gaat hebben. je hebt de juiste, gebalanceerde instelling.Beginnen met 100 ug idd! Niet te gek maken de eerste keer!
Dat heb ik wel geleerd van hoe dpt bij me binnen kwam 🙈😂
Ik las net een recent 5-meO-DMT report, wat in maart geplaatst was. Zó moet het dus absoluut niet. Iemand die even in een opwelling 5meO-DMT gaat gebruiken, zonder voorbereiding, zonder aanpassing van voedsel van te voren of rekening te houden met medicatie die ze slikt. In potentie werkelijk levensbedreigend, dodelijk. En als zo iemand al labiel is aangelegd krijg je dus een verschrikkelijke ervaring. Het is precies dit soort gebruik wat een slechte naam heeft gegeven aan 5-meO-DMT. Ik kan er niet genoeg op hameren dat met zo'n sterk middel, een zeer respectvolle houding en een uiterst goede voorbereiding (geen medicatie, minimaal 12 uur niet eten van te voren, geestelijk en lichamelijk zo schoon als mogelijk de ervaring in gaan, een intentie uitspreken voor jezelf- wat je wil veranderen in jezelf) wat het verschil maakt tussen een fantastische voedende ervaring en een traumatische ervaring.
Jij komt op mij zeer verantwoordelijk over. Ja, we hebben allemaal wel eens een minder moment natuurlijk. Maar jij bereidt je altijd goed voor, tot in detail. Ik neem daarom aan dat je je ook goed hebt ingelezen in de effecten van LSD en denk dat je daarom een heel fijne trip gaat krijgen. Wat @Mindless al zei ivm mindfucks is waar. Maar door het aannemen van de juiste gecentreerde positie en effecten te zien als iets wat je kan observeren zou het juist een heldere ervaring moeten geven. Met jouw ervaring denk ik niet dat je bang hoeft te zijn voor chaos. Alhoewel ook met LSD respect key is, net zoals met alle entheogenen.