hoi vrienden ben nu 38 jaar .
heb jaren geen xtc meer willen nemen omdat het zo slecht was.
mijn eerste pilletjes waren de fisherman en duifjes van de jaren 90.
heb nu via een betrouwbare persoon de pillen van 240 mg geregeld een paar weken geleden .
omdat ik had gehoord dat de kwaliteit zo is verbeterd .
gisteren een halfje genomen.
na een uur begon deze in te kicken het love gevoel was er zeker maar het inckiken was eerst wat paniekerig .
daarna was het gewoon fantastisch het echte mdma gevoel.
nu in de jaren 90 als je een fisherman nam was er geen paniekerige inckik.
als die pil begon te werken was je zeker voor 10 uur zoet een love gevoel dat ik niet meer ben tegengekomen.
ongeevenaart ,nbu heb ik gisteren thuis in de zetel een halfje alleen genomen na het inckiken even scheel gezien,maar daarna een echt mdma love gevoel wat trance liggen luisteren .
en om 4 uur was dit uitgewerkt heb gewoon direct goed kunnen slapen ben om 14 uur opgestaan.
gewoon goed kunnen eten en voel me prima .
dus conclusie de pillen zijn er echt op vooruit gegaan en zijn gewoon goed.
maar tegen de duifjes en fishermans van vroeger zijn het gewoon nog meelopers,grts
heb jaren geen xtc meer willen nemen omdat het zo slecht was.
mijn eerste pilletjes waren de fisherman en duifjes van de jaren 90.
heb nu via een betrouwbare persoon de pillen van 240 mg geregeld een paar weken geleden .
omdat ik had gehoord dat de kwaliteit zo is verbeterd .
gisteren een halfje genomen.
na een uur begon deze in te kicken het love gevoel was er zeker maar het inckiken was eerst wat paniekerig .
daarna was het gewoon fantastisch het echte mdma gevoel.
nu in de jaren 90 als je een fisherman nam was er geen paniekerige inckik.
als die pil begon te werken was je zeker voor 10 uur zoet een love gevoel dat ik niet meer ben tegengekomen.
ongeevenaart ,nbu heb ik gisteren thuis in de zetel een halfje alleen genomen na het inckiken even scheel gezien,maar daarna een echt mdma love gevoel wat trance liggen luisteren .
en om 4 uur was dit uitgewerkt heb gewoon direct goed kunnen slapen ben om 14 uur opgestaan.
gewoon goed kunnen eten en voel me prima .
dus conclusie de pillen zijn er echt op vooruit gegaan en zijn gewoon goed.
maar tegen de duifjes en fishermans van vroeger zijn het gewoon nog meelopers,grts
Leuk om een account aan te maken om ons dit mee te delen.....