Vannacht beleefde ik avontuur aan de overkant van het water. We hadden net lekker gerepeteerd..

.. ...

en de sfeer was naar de situatie..

( zij die het niet snappen,...blow en fanta) mag zelf invullen welke fanta......haha...ik leerde dat in de gevangenis.( zonder rijbewijs en OBM) bleef rijden)...overkant is gewoon de weg kwijt zijn......
Als ik daar aangekomen ben weet ik niet eens waar de andere jongens zijn. Ik zoek en kijk en zie niks en kijk nog n keer.....Loopt er een spin...pat....s'nee Nee bedoel ik. Waarom zou ik haar doodslaan denk ik....Hoe zou ik het vinden op straat te lopen en iemand me met een krant neer mept. Hahahahahaha

ff proosten boys. uhuhu n trekkie ,,...en merken jullie dat nou niet.
Haha...droom ik op n forum te zijn gekomen en een verhaal heb geschreven als reactie op wat ik dacht dat ik las...Bert

sla even n toon aan..
Ja stop maar weer. Kweet al wak heb gedaan. Iets over vroeger en fisherman pillen en Eva en Yves.
De orginele bericht sprak over de betere tijden van de echte xtc pillen met dat Love...gevoel. Nou lijkt het alsof die knul zijn verhaal zat te verzinnen. Immers reageren meer mensen het niet helemaal klopt.
Eerst moet ik dat hele eind terug zien te komen over water. Maar,...het is mijn waterpijp(is gezegde en niet echt he) jaja. gebeurtenis en ik kan alles bedenken terug te komen. Ik wist niet dat ipv een joint je zó stoned worden kon van een paar plastic buizen in elkaar geflanst. Hahahahaha
Maar even terug naar de les. De XTC Fisherman les. Hij verteld het misschien te soft. Hij heeft toch deels gelijk en het klopt deels wel. Vraag niet om welke naam op welk moment in was. Er is maar èèn echt XTC middel op de markt geweest en dat waren pillen die heer Fisherman ook niet kent. 1994 was het begin van het einde van de kwaliteit waarmee het de nederlandse markt veroverd had. Ineens ging iedereen het maken en de ene was nog slechter van kwaliteit dan de ander.......De goeie werden zeldzamer. De laatste ....ik had er 700 pillen van 40 gulden elk.
Niet om te verkopen. Flikker op en blijf van mijn pilletjes. Hahaha ja echt voor mezelf en degene die die avond mee gaat. Ben jaren wezen housen. Van donderdag tot maandag. Maandagavond was horeca nigt voor kasteleins. Kwam hazes in Goldfinger of gingen amsterdam..Helemaal van de kaart en wat we hebben meegemaakt is eigenlijk niet te geloven.
Zelfs in films zie je dat niet. Heeft iemand wel een een levensbedreigende situatie gehad in een discotheek. Zo erg dat het zeker was we er niet levend zouden uitkomen. Ik noem geen naam,..naamplaatsen enz. Mijn broer had de smaak te pakken maar begon altijd steeds harder te praten tegen iedereen. Dan krijgt hij ineens mot met n kut gast in n kuttent. Buiten staat een dure auto geparkeerd maar erger was er n stereo van ongekende vorm inzat. Dat hadden zij echt wel gezien. Lang verhaal inkorten. Zij waren niet vies van drugs zag ik op wc. Zonder mijn broer te vertellen gaf ik elke keer als een van hen naar de wc ging n xtc pilletje. Ik liep hem dan achterna zg om te zeiken en maakte een mooi praatje. Zij waren wel kwaad maar als je laat zien en je rustig houdt kom je ergens. Na een half uur begon het te werken ..Een voor een zag je ze veranderen. Na de laatste zeg...Broer,..jas aan en wegwezen. deur open ,.auto in ,...vroem en muziek keihard aan en weg. Hahaha Bleek gevaarlijkste kroeg van Nederland te zijn en hebben iets ongeloofelijks gedaan dat goed afgelopen is.....Elke persoon daar had n wapen bij...
Zijn fisher was al van de aflopende goeie pillen. Hij heeft nog geluk gehad.
De sex is met geen pen te beschrijven. Dat vertel ik nog allemaal .....Het was een onvergetelijke Supertijd….Laat ik het anders zeggen….ALS IK NU DIE ZELFDE XTC VOOR 1990 HAD GING IK DE REST VAN MIJN LEVEN HOUSEN.
De pil die door een vriend,...( lekker vrindje haha) in mijn mond gestopt werd is het begin geweest van 30 jaar aan de emotiedrugs. Kan ook 25 jaar zijn. Reken zelf maar uit. 27 jaar. Eerst kwam ik in contact met 'Speed'. Ik de peer en uitgaans man van Den Bosch die alleen bier dronk.
Een kennis had een garage. Het was een groote oplichter maar tegelijk kon je er wel altijd terecht. Dag en nacht. Als je nergens van af weet denk je niet daarover na. Hij zal wel uitslapen dacht ik. Het kon me niet schelen. Mijn auto's waren altijd voorzien van een stereo die zelfs Nino Hooymans nooit gehoord had. Op n dag demonstratie bij die hifi auto inbouwzaak te Kerkdriel.
Ik wist dat niet. kom aangereden en zie n hoop drukte. Heb volume open gezet ,...uitgestappt en naar binnen. deur op slot. Ik denk in twee minuten de hele zaak bij mijn auto stond.
Jongens ik ben vanaf vijf muzikant en geluidsman en apperatuur gek,..ik weet echt wel hoe je van n auto een discotheek maken kunt. Maar goed. Ik ging elke dag naar Noorwijkerhout. Had daar n keigaaf wijf zitten. Echter had ik ook en zwangere vriendin thuis.
Dit wordt een super leuk verhaal maar wil het niet in een keer vertellen. Begin het in armen te voelen. Mannen,..ik ben inmiddels twee x ouder,,,,,is 54 he...hahaha ben 49 en leef nog net zo gaaf als toen. Echter is het geld weg en het uitgaan mis ik vreselijk veel. Ik zou willen mensen me meenamen...Maar ook dat is n ander verhaal. Ik ga het hebben over wat het mij gedaan heeft....30 jaar speed en Xtc....cocaine vind ik niks en GHB is rommel...Kan ook niks aan doen..
Ik ga eerst lekker slapen maar het werkt nog allemaal,......zou het me lukken...Hahaha grt peter
ps....peerorganist.nl de andere kant.....biografie op aflevering. Komt bij man bijt hond en peter ooms vertel zijn verleden.. Heb geen woord hierover gezegd hoor...SSttttt niks zeggen he.
Zo iets heftigs heb je vast nooit gezien op tv. En wat je ziet is nog niets. Ik zou zo graag jonge mensen willen helpen maar zou niet weten hoe dat aan te moeten pakken. Ik ben geen sukkel en hou niet van standaard protocollen. Doen is beter. De zwerver in het park snachts.....ik ga dan even terug naar huis en haal brood en bier. Leg ik op die bank vd zwerver en rij verder....Lief he hahaha