Ik ga af en toe fitnessen en ben van plan om in de zomer er nog eens goed in te vliegen.
Heeft iemand ervaring met trainen onder invloed?
Ik heb enkel ervaring met stoned trainen (wat niet echt efficiënt is
)
Ik heb al gedacht om het eens te proberen met een kleine dosis MDMA (of 1 pilletje). Zodat ik harder en langer kan trainen, en ook met meer 'goesting'. Als ik pillen opheb wordt ik altijd actiever, en heb ik zin om veel te bewegen (veel wandelen, rennen of gewoon dansen)
Ik neem aan dat dit geen problemen kan geven met oververhitting omdat ik enkel een t-shirtje aanheb en omdat ik sowieso constant water drink. En als ik het echt te warm krijg kruip ik gewoon effe onder een koude douche.
Speed lijkt mij ideaal maar ik doe geen speed.
Anyway, iemand opmerkingen hierover?
Heeft iemand ervaring met trainen onder invloed?
Ik heb enkel ervaring met stoned trainen (wat niet echt efficiënt is
Ik heb al gedacht om het eens te proberen met een kleine dosis MDMA (of 1 pilletje). Zodat ik harder en langer kan trainen, en ook met meer 'goesting'. Als ik pillen opheb wordt ik altijd actiever, en heb ik zin om veel te bewegen (veel wandelen, rennen of gewoon dansen)
Ik neem aan dat dit geen problemen kan geven met oververhitting omdat ik enkel een t-shirtje aanheb en omdat ik sowieso constant water drink. En als ik het echt te warm krijg kruip ik gewoon effe onder een koude douche.
Speed lijkt mij ideaal maar ik doe geen speed.
Anyway, iemand opmerkingen hierover?