Fitness - powertraining

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ik ga af en toe fitnessen en ben van plan om in de zomer er nog eens goed in te vliegen.

Heeft iemand ervaring met trainen onder invloed?

Ik heb enkel ervaring met stoned trainen (wat niet echt efficiënt is :grin: )

Ik heb al gedacht om het eens te proberen met een kleine dosis MDMA (of 1 pilletje). Zodat ik harder en langer kan trainen, en ook met meer 'goesting'. Als ik pillen opheb wordt ik altijd actiever, en heb ik zin om veel te bewegen (veel wandelen, rennen of gewoon dansen)

Ik neem aan dat dit geen problemen kan geven met oververhitting omdat ik enkel een t-shirtje aanheb en omdat ik sowieso constant water drink. En als ik het echt te warm krijg kruip ik gewoon effe onder een koude douche.

Speed lijkt mij ideaal maar ik doe geen speed.

Anyway, iemand opmerkingen hierover?

Weednator

Bewuste gebruiker
Stoned heb ik ook al gefitnesed (hoe je het ook schrijft). Gaat zeer moeilijk :grin:. In principe zou het goed moeten gaan onder invloed van MDMA, maar ga je dan niet sneller uitgedroogd zijn? Persoonlijk vind ik het nogal een beetje dom, fitnissen onder invloed. Je kan beter van diee powershakes nemen ...

Dissonant

Bewuste gebruiker
You make sno sense at all

1.
...ik sowieso constant water drink...

2. Die powershakes dienen om bij te komen. Dat is niet mijn doel, ik wil mijn spieren gewoon eens tot het uiterste drijven.

Waarom zou dat dom zijn?

Weednator

Bewuste gebruiker
Vind het persoonlijk beetje dom, onder invloed naar de gym gaan.

Maat van me heeft het al wel eens geprobeert onder invloed van mdma fitnessen. Ging prima alleen deden zijn spieren na het fitnessen pijn omdat hij zich overspannen had.

Dissonant

Bewuste gebruiker
... still not making sense, 'nator

Ik vroeg waarom dat dom is, en je herhaalt gewoon dat je het dom vind.

Laat maar al. Ik hoef het niet te weten. Veel zinnigs zal er toch niet uitkomen.

En mijn spieren doen altijd pijn na het fitnessen. Dat is zowat het doel, blijven gaan tot je spieren niet meer meewillen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Dissonant,

Je kan gerust op de pep een beetje pompen, maar of je er van gaat groeien is de vraag.
Wil je groeien of wil je droger worden ?
Van de speed wordt je veels te droog en te mager dus kan je niets op bouwen, mdma is geen fitness middeltje lijkt mij.

Nee trainen zonder dope is het beste en als je dan gaat dopen voel je het ook beter.

Of je moet aan het echte werk beginnen maar dat is illegaal kost iets meer dan de pep en je vriendin rent hard weg.

anabolen, hormonen stereoiden ....

jam jam ...

Stonie

Dissonant

Bewuste gebruiker
Mja, nuchter trainen lijkt mij ook het beste. Maar het zou eenmalig zijn, als afwisseling / experiment. (En met mdma en niet met pep). Ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat dat zou geven.

Maar je hebt wel een punt dat ik dan te mager kan worden (als ik het vaak zou doen).

Ik wil niet perse breder worden, wel sterker. Mijn borstspieren hoeven geen 20 cm uit te steken.. Dat kan toch enkel maar beginnen hangen en te flabberen als ik dan stop met trainen of oud wordt.

En wat bedoel je dan rent je vriendin hard weg? Gekrompen lul, paardenlul, onmenselijke sexdrive,... ? Just curious..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nou ja je ziet ze wel is lopen, opgeblazen Henkies.
Ik hou er niet van, zo'n lichaam als bruce Lee zou ik graag willen hebben.

Droog met korte spieren, lenig en snel.
Een beetje bodybuilder is niets van dat, + hij is impotent van de troep.

Als je een keertje de man wil uithangen op de sportschool dan moet je wel je aanhechtigen opofferen, ik zou het niet doen.
Pomp gewoon veel vaker en als ze zien dat je disipline hebt en langzaam groeit dwing je ook respect af.

Snel groeien betekent meestal ook dat het niet lang blijft, net zoals afvallen.

Stonie

matthijs

Badass junkie
Als je het zo graag wil doen dan moet je het maar doen. Je zult het wel overleven als je maar veel water drinkt.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik doe al jaren aan bodybuilding, krachttraining en wat ik hier lees is toch het gekste wat ik ooit gelezen heb???

Waarom ga je trainen man? Zo ga je toch zeker en vast niets bereiken in de fitness wereld.

Als je dan toch per se onder invloed wilt gaan trainen, gebruik dan ghb. Geeft meer gh af tijdens je slaap, en schijnt nog anabool te werken ook volgens sommige studies.

XTC absoluut niet. 100% catabool

Dissonant

Bewuste gebruiker
Waarom ga je trainen man? Zo ga je toch zeker en vast niets bereiken in de fitness wereld.

Ik ga trainen om in conditie te blijven en om mijn kathedraal van een lichaam in ere te houden. :)

Ik ben helemaal geen bodybuilder ofzo. Ik ga meestal maar 1 keer om de 2 weken. Ik wil niets bereiken in de 'fitness wereld'.

Hoeveel duidelijker kan ik het stellen..? Ik was niet van plan om een fitnessprogramma samen te gaan stellen op basis van mdma om een bodybuilderslichaam te krijgen.

Ik vroeg me gewoon af wat het zou geven, en daarom postte ik het hier.

Er blijkt een algemene concensus te zijn dat het geen goed idee is, dus zal ik het waarschijnlijk ook niet doen.

Solidius

Badass junkie
Dronken / aangeschoten trainen is best leuk, dan ben je minder snel moe en voelt je 'sterker'.
Speed lijkt me een slecht plan, vanwege de lichamelijke bijwerkingen en je lichaam op volle toeren draait.

nutsss

Wijs gebruiker
en water drinken is ook niet zo goed omdat dat je vochtverlies niet stopt. Beter kan je AA of een andere sportdrank nemen. Omdat gewoon water geen zout bevat droog je er eigenlijk nog meer van uit.

Ik heb op MDMA eigenlijk van alles al gedaan. Intensief sporten is er niet makkelijk op. Je bent zo snel afgeleid. :wink:

hypersnap

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
Waarom nou weer fitnessen onder invloed? :openmouth:

Dissonant zei:
Die powershakes dienen om bij te komen.

Waar kun je zulke shakes kopen?

fitness shop & soms winkels zoals kruidvat en andere (maar raad ik iig niet aan). Beste is gwn in fitness zaak of by de apotheker.

@ Dissonant: Als je wilt trainen en egt het maximale uit je lijf halen dan kan je creatine nemen. Dit is vrij verkrijgbaar bij apotheek en fitness zalen en een pot 100% pure kost ongv rond de 15€bij de apo.

Grtz

Dissonant

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
Waarom nou weer fitnessen onder invloed? :openmouth:

Dissonant zei:
Die powershakes dienen om bij te komen.

Waar kun je zulke shakes kopen?

In Decathlon

En zelfs in sommige grote supermarkten, bij de afslankmiddelen enzo.

Ik dacht dat ze in Decathlon het goedkoopst waren, maar ik ben helemaal niet zeker.

Delirium

Badass junkie
Flugeltje zei:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/Hard trainen, veel eten, en genoeg rusten. Dat is de sleutel om groot en sterk te worden. Shakes zijn supplementen, geen wondermiddelen

Ik hoef ook niet sterk te worden, ik wil alleen vet :grin:

Robdebob

Bewuste gebruiker
hypersnap zei:
@ Dissonant: Als je wilt trainen en egt het maximale uit je lijf halen dan kan je creatine nemen. Dit is vrij verkrijgbaar bij apotheek en fitness zalen en een pot 100% pure kost ongv rond de 15€bij de apo.

Grtz
Creatine is inderdaad een goede en goedkope oplossing. Het zorgt er voor dat je je spieren net wat harden kan vermoeien en ook dat je spieren sneller hersteld worden na de training.
Succes ermee!

davie

Wijs gebruiker
Creatine is idd goed is ook een lichaams eigen stof en bevind zich in bijvoorbeeld vlees. Je kan creatine het beste pakken samen met dextro drinken.

GHB is dan denk ik de beste qua drugs. Maar er zijn ook zat andere dingen. Vraag het gewoon eens aan de instructeur.

En niet te vergeten eiwitten bijvoorbeeld. Ik zou anders kwark nemen werkt ook wel goed. En idd een goed schema, eten, rust en veel drinken.

Weednator

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
Flugeltje zei:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/Hard trainen, veel eten, en genoeg rusten. Dat is de sleutel om groot en sterk te worden. Shakes zijn supplementen, geen wondermiddelen

Ik hoef ook niet sterk te worden, ik wil alleen vet :grin:

Eet wat meer !

En als je aan de powershakes of van die andere powermiddeltjes begint, dat is ook niet 100% gezond voor je lichaam, zeker als je er teveel van neemt en te weinig traint ... Je moet dan wel echt je schema volgen.

Jeller

Badass junkie
geen goed idee.. je gaat je spieren forceren en bovendien draait je hart dan op extra overtoeren.. als ik zwaar feest op xtc voelt het al nie gezond aan

Bovenaan