lunatic pro
Newbie
Hoe rook ik flakka (A-PiHP)met een bubble?
NietHoe rook ik flakka (A-PiHP)met een bubble?
HehKan niet?
Moet niet?
a-pihp moet je langzaam verhitten tot het een doorzichtig goedje wordt. Verdampt verder prima.Bedoelde te zeggen, rookt het niet goed, of is het simpelweg en flut-drug (ben ik zéér met je eens).
Of dood door slaaptekorten al weet ik verder niks van TS zijn drugs geschiedenis en zelfbeheersing omtrent drugs maar iedereen die ik ken die aan a-pihp etc is begonnen is geëindigd in een kliniek.
That took a wild turnOf dood door slaaptekort
Je ruikt dat vergif makkelijker dan je denkt dus is niet zo sneaky. Blijft ook hangen in je haar.Zo nee, rook op het toilet of in de badkamer.
Met een torch kan de temperatuur als je niet oppast te hoog worden en dan verbrand je de stof die je probeert te vapen. Een stof als A-PiHP wil je juist niet verbranden, maar eigenlijk heel voorzichtig verdampen. In de volksmond noemen we dit ‘roken’ maar dat is het dus niet. Soms geeft een aansteker iets meer controle over de temperatuur dan een torch, maar het is een beetje wat je fijn vindt of in de vingers hebt.Waarom moet je wel of geen torch gebruiken en niet gewoon een aansterker?
Met een torch kan de temperatuur als je niet oppast te hoog worden en dan verbrand je de stof die je probeert te vapen. Een stof als A-PiHP wil je juist niet verbranden, maar eigenlijk heel voorzichtig verdampen. In de volksmond noemen we dit ‘roken’ maar dat is het dus niet. Soms geeft een aansteker iets meer controle over de temperatuur dan een torch, maar het is een beetje wat je fijn vindt of in de vingers hebt.
Omdat het kookpunt van vele stoffen erg laag is en je je spul dus extreem snel verbrand.Waarom moet je wel of geen torch gebruiken en niet gewoon een aansterker?
Niet perse om A-PiHP te roken maar meer int algemeen ??
Dan krijg je dus ditZoiets dacht ik inderdaad ook al met die NEP crême brûleé sporen in mijn pijpje.