Flacca roken

Casrus

DF-koning
Heb je d'r één?

En een stormaansteker/torch?

Doe de a-PiHP in de bowl en houd de torch eronder (probeer of het lukt zonder het glas te raken) en verwarm het voorzichtig tot het begint te verdampen.

Inhaleer het nu door de steel totdat de rook weg is. Is het roken voorbij leg de pijp op een vuurvast iets om af te koelen (met wc-papier erop)

Niet tegen de rug van je mede-chemsexers met de hete bowl!

Mogen anderen het weten?

Zo nee, rook op het toilet of in de badkamer.

Maar ik raad a-PiHP af.

Laatst bewerkt:

Jane Margolis

Wijs gebruiker
Bedoelde te zeggen, rookt het niet goed, of is het simpelweg en flut-drug (ben ik zéér met je eens).
a-pihp moet je langzaam verhitten tot het een doorzichtig goedje wordt. Verdampt verder prima.
Lees bij jou bijv vaak dat je een torch gebruikt (sorry als ik mij vergis) maar hier verbrand je je spul mee en dit schijnt nogal ongezond te zijn.
Ben zelf 2x opgenomen dit jaar voor benzos en a-pihp, en al weet ik verder niks van TS zijn drugs geschiedenis en zelfbeheersing omtrent drugs maar iedereen die ik ken die aan a-pihp etc is begonnen is geëindigd in een kliniek.

Sorry beetje off topic gegaan

N3K0

Badass junkie
Waarom moet je wel of geen torch gebruiken en niet gewoon een aansterker?

Niet perse om A-PiHP te roken maar meer int algemeen ??

OtherShore

Badass junkie
Met een torch kan de temperatuur als je niet oppast te hoog worden en dan verbrand je de stof die je probeert te vapen. Een stof als A-PiHP wil je juist niet verbranden, maar eigenlijk heel voorzichtig verdampen. In de volksmond noemen we dit ‘roken’ maar dat is het dus niet. Soms geeft een aansteker iets meer controle over de temperatuur dan een torch, maar het is een beetje wat je fijn vindt of in de vingers hebt.

Casrus

DF-koning
Met een torch kan de temperatuur als je niet oppast te hoog worden en dan verbrand je de stof die je probeert te vapen. Een stof als A-PiHP wil je juist niet verbranden, maar eigenlijk heel voorzichtig verdampen. In de volksmond noemen we dit ‘roken’ maar dat is het dus niet. Soms geeft een aansteker iets meer controle over de temperatuur dan een torch, maar het is een beetje wat je fijn vindt of in de vingers hebt.

Zoiets dacht ik inderdaad ook al met die NEP crême brûleé sporen in mijn pijpje.

Jane Margolis

Wijs gebruiker

Niet perse om A-PiHP te roken maar meer int algemeen ??
Omdat het kookpunt van vele stoffen erg laag is en je je spul dus extreem snel verbrand.
Waxinelichtjes zijn hiervoor geschikt maar een torch absoluut niet
Zoiets dacht ik inderdaad ook al met die NEP crême brûleé sporen in mijn pijpje.
Dan krijg je dus dit

New Dawn

Bewuste gebruiker
Serieus! Heb hem zelf ook, perfect voor substanties in glazen pijpjes!

Je lijkt echt een hardcore junk met zo'n glazen pijpje en een hetelucht toestel,
eigenlijk ben je """"verstandig en gezond"""" bezig, er verbrand namelijk niets! :laughing:

Edit: Ik gebruik(te) hem vooral voor JWH-210, A-PiHP zou ik zo-ie-zo afraden...

Bovenaan