Hallo mensen ik had 3 weken geleden voor me eerste keer een pil geprobeerd samen met allemaal vrienden, dit ging best goed ik tripte zwaar op 2 pillen heletijd aan het lopen praten nog op de scooter gereden, en de volgende dag gewerkt bij de jumbo.. Daarna vanacht 3 weken later lag ik in me bed en viel ik eindelijk in slaap met de gedachte dat ik om 6 uur er all weer uit moest voor school, vervolgens krijg ik een droom dat ik in de stad ben met een goede vriend en dat hij word neergeslagen in die droom wou ik er heen rennen maar het lukte steeds niet.. Binne 2 seconden was ik wakker en begon me lichaam te keer te gaan. Ik die nog nooit van de term "sleeping paralyses" had gehoord dacht dat ik was bezeten en begon bijna te janken en bidden want het leek alsof iets me naar beneden duwde en dat ik niet weg zou kunnen komen uiteindelijk hield het op en rende ik als een gek me kamer uit en begon naar me moeder te schreeuwen, rennende kwam me moeder aan en vroeg ze wat er aan de hand was, uiteindelijk vertelde zij mij over de term "flashback" toen ze dit vertellde was ik in 1 keer rustiger en geloofde ik niet meer in geesten, uit eindelijk nu heb ik het op gezocht en kwam ik hier,
Om eerlijk gezecht te zijn is de term "flashback" een fabel voor mijn gevoel, wat ik vannacht heb beleefd voel als een "sleeping paralyses" waar Pancake het over had
En daar bij Dripptone niet beledigend bedoel maar je wist dat als de menselijke brein wilt dat die iets voelt dan heb je een 60% kans dat het dan daadtwerkelijk gebuurt, voorbeeld is de testen die zijn gedaan in rusland met spuitjes met water waarvan werd gezecht dat het een bactierie was en dat vervolgens die gene ziek werd, of wat vast veel meer mensen op deze site hebben gedaan is iemand nep wiet verkoipen waar vervolgens de mensen terug kwamen en zeiden dat ze zeik hadden getript, dus kort om (niet beledigend bedoelt) als jij zolang niet had getript op paddos en je had er goeie ervaringen van kan het zijn dat jij onbewust die trip wou en dat je het zo ervaarde