Hoi pipeloi. Ik kon eergisteren niet slapen midden in de nacht en was zo chagrijnig en wanhopig dat ik toen maar besloot een restje wiet te roken op het balkon. Had denk ik 8 trekjes op of zo (ik heb echt maar heel weinig nodig) en toen liet ik 'm uitgaan, maar ik kreeg zwarte stippeltjes voor mijn ogen. Ik ben al best wel vaak bijna flauwgevallen dus ik wist wel wat het was, ik dacht: ik moet zsm mijn bed in en gewoon liggen en dan is 't prima. Maar terwijl ik van het balkon naar mijn slaapkamer liep (dat is 3 meter misschien) werd het echt helemaal zwart voor mijn ogen, ik zag niks meer, dus ik voelde langs de muren of ik al bij mijn kamer was. In mijn kamer ben ik tegen een kastje aangeknald en gevallen, m'n stereo er blijkbaar afgegooid, maakte echt een hels lawaai. Omdat ik toen dus zat, zag ik ineens weer een beetje waar ik was, maar ik stond direct weer op omdat ik in mijn hoofd alleen maar dacht 'ik moet m'n bed in'. Maar de stofzuiger stond nog midden in mijn kamer en ben daaroverheen toen flauwgevallen. Ik werd wakker naast het trapje naar m'n hoogslaper, duurde echt maar 1 minuut allemaal, want toen ik blind mijn kamer inliep hoorde ik mijn telefoon trillen dat ik een whatsappje kreeg en toen ik m'n bed inklom zag ik dat die maar 2 minuten daarvoor verstuurd was. Ben toen gewoon in bed gaan liggen, rustig worden, nog even gecheckt of ik de balkondeur dicht had gedaan enzo. Maar toch best bizarre situatie. Ik heb één keer eerder met blowen gehad dat ik die duizeligheid en bijna-flauwval-gevoel had, maar dat is zeker wel een jaar geleden. Toen was ik even gaan zitten en was het weer over.
Iemand hier ervaring mee? Misschien kwam het wel van de honger of omdat ik chagrijnig was dat ik niet kan slapen of zo, maar flauwvallen lijkt me daar toch een beetje extreem voor.
Iemand hier ervaring mee? Misschien kwam het wel van de honger of omdat ik chagrijnig was dat ik niet kan slapen of zo, maar flauwvallen lijkt me daar toch een beetje extreem voor.