Flauwgevallen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoi pipeloi. Ik kon eergisteren niet slapen midden in de nacht en was zo chagrijnig en wanhopig dat ik toen maar besloot een restje wiet te roken op het balkon. Had denk ik 8 trekjes op of zo (ik heb echt maar heel weinig nodig) en toen liet ik 'm uitgaan, maar ik kreeg zwarte stippeltjes voor mijn ogen. Ik ben al best wel vaak bijna flauwgevallen dus ik wist wel wat het was, ik dacht: ik moet zsm mijn bed in en gewoon liggen en dan is 't prima. Maar terwijl ik van het balkon naar mijn slaapkamer liep (dat is 3 meter misschien) werd het echt helemaal zwart voor mijn ogen, ik zag niks meer, dus ik voelde langs de muren of ik al bij mijn kamer was. In mijn kamer ben ik tegen een kastje aangeknald en gevallen, m'n stereo er blijkbaar afgegooid, maakte echt een hels lawaai. Omdat ik toen dus zat, zag ik ineens weer een beetje waar ik was, maar ik stond direct weer op omdat ik in mijn hoofd alleen maar dacht 'ik moet m'n bed in'. Maar de stofzuiger stond nog midden in mijn kamer en ben daaroverheen toen flauwgevallen. Ik werd wakker naast het trapje naar m'n hoogslaper, duurde echt maar 1 minuut allemaal, want toen ik blind mijn kamer inliep hoorde ik mijn telefoon trillen dat ik een whatsappje kreeg en toen ik m'n bed inklom zag ik dat die maar 2 minuten daarvoor verstuurd was. Ben toen gewoon in bed gaan liggen, rustig worden, nog even gecheckt of ik de balkondeur dicht had gedaan enzo. Maar toch best bizarre situatie. Ik heb één keer eerder met blowen gehad dat ik die duizeligheid en bijna-flauwval-gevoel had, maar dat is zeker wel een jaar geleden. Toen was ik even gaan zitten en was het weer over.
Iemand hier ervaring mee? Misschien kwam het wel van de honger of omdat ik chagrijnig was dat ik niet kan slapen of zo, maar flauwvallen lijkt me daar toch een beetje extreem voor.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
heb het een dikke maand geleden ook gehad mede door teveel te blowen denk ik.
Ben niet veel wiet meer gewoon nu ik sporadisch blow, had toen tijdens de dag geblowd en savonds bij me thuis nog eentje.... ik voelde me ook super vaag worden.
Ik hoorde bijna niks meer, zweten als een rund, ook die bekende zwarte stipjes...
Ben toen naar de badkamer gekropen omdat ik dacht als ik ga braken zal het miss beter worden, ik zag lijkbleek in de spiegel had geen evenwicht meer, ben uiteindelijk ook flauw gevallen erna kwam ik wat bij maar kon me niet bewegen.
Kreeg men ogen niet open, ik kon alleen denken en had wat closed eyed visuals. best een nare ervaring ook.

Miss had je echt te sterke wiet en heb je die trekjes te snel na elkaar genomen?

Alleen als ik extreem koude handen heb krijg ik soms ook dat flauwval gevoel. Meestal na ff te zitten en gaat het wel beter. Ben trouwens nog nooit flauwgevallen

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ken dat gevoel, vaak gehad als ik teveel geblowd had of als ik een nachtje doorgehaald had en weinig gegeten had. Ik durfde dan soms niet eens meer te gaan lopen tot het helemaal over was. Ben nooit helemaal flauwgevallen maar heb er wel een paar keer dichtbij gezeten.

Vriend van me is eens in de kroeg in elkaar gestort recht voor mijn neus, zo van geschrokken dat ik er alles aan doe om niet ook onderuit te gaan :wink: Als ik zo'n gevoel krijg ga ik altijd DIRECT zitten op de grond en gewoon hoofd tussen mijn knieën en even het bloed laten stromen. Gewoon geen stap meer zetten want als het lichtje wel even uitgaat kun je toch naar terecht komen.

Dat jij flauwviel komt waarschijnlijk omdat je nadat je gevallen was gelijk weer opgestaan bent. Je moet echt wachten tot dat gevoel weg is en dan langzaam opstaan. Waarschijnlijk zorgde de wiet voor die paniekreactie als ik het zo hoor.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Oh, nou, blijkbaar zijn er wel meer met ervaringen daarmee. Was idd dom om direct op te staan maar ik wilde gewoon mijn bed in, haha. Het was trouwens geen sterke wiet, was namelijk een voorgedraaide joint. Maar misschien wel goed om ff op te letten dat als ik weer een beetje zwart ga zien door blowen dat ik dan direct gewoon ga zitten en wacht tot het over is. Ik denk dat het misschien gewoon door mijn lege maag dan kwam of zo.
De avond daarna trouwens nog een beetje hasj gerookt, nergens last van.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is vaak de combinatie. Een lege maag en blowen gaat voor sommige mensen niet goed samen, misschien iets van een lage bloeddruk of zo. Als je dan onderuit gaat van de duizeligheid en je staat gelijk weer op, stroomt er natuurlijk helemaal te weinig bloed naar boven.

In ieder geval weet je nu dat je er rekening mee moet houden :)

Bovenaan