Paar maanden geleden heb ik m'n laaste joint gerookt dit omdat de slechte ervaringen telkens terug komen naar het roken van een joint.
Ik heb nu 2 slechte ervaringen achter de hand en ben van plan om nooit meer een joint te gaan roken dit omdat ik automatish ga flippen.
Het begon doordeweeks naar delen met een joint samen met een vriend van me, naar het roken gingen we allebei naar huis en toen ik thuis kwam
ging ik naar me kamer. ik voelde me stoneder dan ooit te voren.
En zat te computeren, opeens begon ik de controle te verliezen over me denken etc.. daar schok ik zo van dat ik het niet meer uit m'n hoofd kon krijgen ik raakte in paniek (vedoofd gevoel, beven, hartkloppingen).
Ik heb toen snel suiker gegeten maar een uur later lag ik nog te flippen in me bed, ik dacht dat het nooit meer overging en dat ik mischien wel een hartaanval kon krijgen door de hartkloppingen uiteindelijk ben ik in slaapgevallen en de volgende dag kwam het flippen opeens terug zelfde
symptonen enzovoord. de rest van de dagen van die week had ik een
onwerkelijk gevoel net of alles niet echt was wat er om me heen gebeurde
Later heb ik er nooit meer last van gehad.. blowen doe ik zoiezo nooit meer.
Dit was m'n tripreport m'n excuses als er fouten inzitten.
Ik heb nu 2 slechte ervaringen achter de hand en ben van plan om nooit meer een joint te gaan roken dit omdat ik automatish ga flippen.
Het begon doordeweeks naar delen met een joint samen met een vriend van me, naar het roken gingen we allebei naar huis en toen ik thuis kwam
ging ik naar me kamer. ik voelde me stoneder dan ooit te voren.
En zat te computeren, opeens begon ik de controle te verliezen over me denken etc.. daar schok ik zo van dat ik het niet meer uit m'n hoofd kon krijgen ik raakte in paniek (vedoofd gevoel, beven, hartkloppingen).
Ik heb toen snel suiker gegeten maar een uur later lag ik nog te flippen in me bed, ik dacht dat het nooit meer overging en dat ik mischien wel een hartaanval kon krijgen door de hartkloppingen uiteindelijk ben ik in slaapgevallen en de volgende dag kwam het flippen opeens terug zelfde
symptonen enzovoord. de rest van de dagen van die week had ik een
onwerkelijk gevoel net of alles niet echt was wat er om me heen gebeurde
Later heb ik er nooit meer last van gehad.. blowen doe ik zoiezo nooit meer.
Dit was m'n tripreport m'n excuses als er fouten inzitten.

.. Dit was het einde dacht ik alles is eruit, maar nee hoor! Ik kreeg plots zwarte vlekken voor mij en op een moment zag ik gewoon niets meer , ik was zo in paniek mijn hart begon sneller en sneller te slaan. De diarree bleef maar komen. Ik zag flitsen van mensen die ik al 5 jaar niet meer had gezien.
. Ook leuk!