Fluetizolam

Megadude

Experimenterende gebruiker
Ja, ikke. Sliep snel, dat was de ervaring eigenlijk. Alleen ik gebruik etizolam of in dit geval fluetizolam alleen maar om in slaap te komen. Werkte daarvoor fantastisch. No problemo.

Danny46

Bewuste gebruiker
Heb zojuist Fluetizolam 10 mg besteld helaas per pakketpost want met gewone brievenbuspost zou het pas woensdag aankomen(ivm kerst0 :confounded: ben erg benieuwd aangezien ik etizolam fan ben en dit er in de buurt schijnt t e komen ,laat nog wel tripreport achter.fijna dagen.

Rain

Bewuste gebruiker
Nu hopen dat de onderdeel van de rebound geen afhankelijk effect heeft..

Paranoize.

Badass junkie
Ik zou deze toch nog niet vertrouwen hoor hij is net nieuw ik gebruik toch liever de al wat bekendere rc benzo's (die nog legaal zijn dan) gelukkig heb ik nog een stash clona en eti😇 Maar de clona begint wel op te raken☹ Tis maar goed dat ik grotendeels alleen me dia op recept inneem zodat die stash niet nog minder word als dat het al is

Megadude

Experimenterende gebruiker
Straks komt er via vast ook fluclonazolam of fluonazolam of zoiets? Geen idee of dat kan, alleen leek me logisch? Dan als je stash op is, zie ik daar een monstertje in je brein verschijnen, die zegt..." toch maar eens proberen..." Maar ja, nu ga ik eigenlijk uit van hoe het bij mezelf werkt, eerlijk gezegd. :upsidedown:

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Wat zijn jullie ervaringen? Onze etiz is bijna op en we gebruiken het zelden, alleen wanneer we bijv nachtrust nodig hebben (los van het gebruik van andere drugs dus). We zijn dus niet van het misbruiken met dit soort middelen.

We zoeken een goed alternatief, en net zoals etizolam niet te zwaar.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Wat zijn jullie ervaringen? Onze etiz is bijna op en we gebruiken het zelden, alleen wanneer we bijv nachtrust nodig hebben (los van het gebruik van andere drugs dus). We zijn dus niet van het misbruiken met dit soort middelen.

We zoeken een goed alternatief, en net zoals etizolam niet te zwaar.
Het is het proberen waard. Vind het zelf een relaxte benzo en hoor ook van andere dat het erg op etizolam lijkt, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee

Dude81

Bewuste gebruiker
Na op en af gebruik valt het me zeker niet tegen. Rustgevend goedje. Tolerantie gaat wel als een malle vandaar zijn tussen pozen een aanrader. 25 pellets jaag je er snel doorheen als je niet uitkijkt😊

Bovenaan