Flunitrazepam

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

DannyR

Experimenterende gebruiker
Als Etizolam wel wat doet maar FlunitrazePAM niet wel dan durf ik m'n hand voor in het vuur te steken dat jouw Flunitrazepam fake is. Flunitrazepam is bij uitstek een zeer potente en krachtige benzo, wat Etizolam juist niet is.

Daarnaast zover ik weet wordt Flunitrazepam niet meer, of zeer zeldzaam voorgeschreven door doctoren, des te groter de kans dus is dat het fake is. Of heb je het over de researchchemical FlunitrazoLAM? Wat overigens ook vaag zou zijn aangezien Flunitrazolam veel potenter en sterker is dan Etizolam. Indien je dus Flunitrazolam hebt zou ik ook eens naar je source kijken want 250µg Flunitrazolam zou ik grofweg even sterk schatten als 2mg Etziolam, daar waar Flunitrazolam een stuk langer duurt.
klopt ik bedoelde fluintrazapam

Buu

Wijs gebruiker
klopt ik bedoelde fluintrazapam
Over hoe lang geleden heb je het dan? Want naar mijn idee wordt Flunitrazepam vrijwel niet meer voorgeschreven. Ik heb een hele grote connectie wat betreft middelen en kan aan vrijwel alles komen maar Flunitrazepam ben ik nog nooit tegen gekomen.

inner_search

Badass junkie
4 weken geleden en gemakkelijk via een rc shop
Als je besteld bij een goede vendor heb je lam besteld en geen pam.
Flunitrazolam is een gereguleerd medicijn en geen 1 vendor die zichzelf wat respecteerd verkoopt het.

Pammetjes koop je bij van die sites die anabolen verkopen en andere medicijnen tegen 10x de prijs wat je ze op voorschrift zou betalen.

DannyR

oke maar het is echt verkrijgen maar zoals je weet voor mij niet meer zit nu aan de flualprazolam pakketje komt zo weer

inner_search

Badass junkie
oke maar het is echt verkrijgen maar zoals je weet voor mij niet meer zit nu aan de flualprazolam pakketje komt zo weer
Ja dat het verkrijgbaar is weet iedereen.
Het gaat er om dat..
Never mind , dit word een eindeloze discussie.
Have fun met je flualpra.
En pas er met op , want van 0.125 zit je snel op 2mg.

DannyR

Ja dat het verkrijgbaar is weet iedereen.
Het gaat er om dat..
Never mind , dit word een eindeloze discussie.
Have fun met je flualpra.
En pas er met op , want van 0.125 zit je snel op 2mg.
1mg pellets zijn het en heb al een flesje prescetto op

DannyR

Ik raad alleen nooit iemand deze combi aan daar ik al verschillende keren door buren naar huis ben gebracht omdat ik laveloos op straat lag voor mijn eigen deur daardoor heb ik nu een slechte naam

Rivalrie

Badass junkie
Ik raad alleen nooit iemand deze combi aan daar ik al verschillende keren door buren naar huis ben gebracht omdat ik laveloos op straat lag voor mijn eigen deur daardoor heb ik nu een slechte naam
Maar je blijft het doen.... serieus....?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan