DannyR
Belezen gebruiker
excuses niet bij nagdachtgaat bij mij per Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro,is dan wel een rc zal net wat mider werken maar dat weet ik niet zeker
excuses niet bij nagdachtgaat bij mij per Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro,is dan wel een rc zal net wat mider werken maar dat weet ik niet zeker
klopt ik bedoelde fluintrazapamAls Etizolam wel wat doet maar FlunitrazePAM niet wel dan durf ik m'n hand voor in het vuur te steken dat jouw Flunitrazepam fake is. Flunitrazepam is bij uitstek een zeer potente en krachtige benzo, wat Etizolam juist niet is.
Daarnaast zover ik weet wordt Flunitrazepam niet meer, of zeer zeldzaam voorgeschreven door doctoren, des te groter de kans dus is dat het fake is. Of heb je het over de researchchemical FlunitrazoLAM? Wat overigens ook vaag zou zijn aangezien Flunitrazolam veel potenter en sterker is dan Etizolam. Indien je dus Flunitrazolam hebt zou ik ook eens naar je source kijken want 250µg Flunitrazolam zou ik grofweg even sterk schatten als 2mg Etziolam, daar waar Flunitrazolam een stuk langer duurt.
Over hoe lang geleden heb je het dan? Want naar mijn idee wordt Flunitrazepam vrijwel niet meer voorgeschreven. Ik heb een hele grote connectie wat betreft middelen en kan aan vrijwel alles komen maar Flunitrazepam ben ik nog nooit tegen gekomen.klopt ik bedoelde fluintrazapam
Als je besteld bij een goede vendor heb je lam besteld en geen pam.4 weken geleden en gemakkelijk via een rc shop
Top voor jouw , bij zoon vendor bestel ik niet.namelijk nog steeds voor *** euro te krijgen per *** [ modknip ]
Mag niet, ook niet via pbvoor welke shop moet je maar een pb sturen
Ja dat het verkrijgbaar is weet iedereen.oke maar het is echt verkrijgen maar zoals je weet voor mij niet meer zit nu aan de flualprazolam pakketje komt zo weer
1mg pellets zijn het en heb al een flesje prescetto opJa dat het verkrijgbaar is weet iedereen.
Het gaat er om dat..
Never mind , dit word een eindeloze discussie.
Have fun met je flualpra.
En pas er met op , want van 0.125 zit je snel op 2mg.
Maar je blijft het doen.... serieus....?Ik raad alleen nooit iemand deze combi aan daar ik al verschillende keren door buren naar huis ben gebracht omdat ik laveloos op straat lag voor mijn eigen deur daardoor heb ik nu een slechte naam
namelijk nog steeds voor *** euro te krijgen per *** [ knip ]
Jawel in Belgie door dokters nog wel.Over hoe lang geleden heb je het dan? Want naar mijn idee wordt Flunitrazepam vrijwel niet meer voorgeschreven. Ik heb een hele grote connectie wat betreft middelen en kan aan vrijwel alles komen maar Flunitrazepam ben ik nog nooit tegen gekomen.
zou die foto ff verwijderenEn belachelijk goedkoop....
En belachelijk goedkoop....
Sorry was vd apotheek daarstraks , dus niks illegaals ? Wilde maar zeggen dat het TE goedkoop is en misschien daarom ook zo makkelijk te krijgen, en was benieuwd hoeveel op internet wordt gevraagd. Maar ik begrijp de regels .Ook voor hier geldt: geen prijzen van drugs noemen, dat is niet toegestaan. Ik heb de foto daarom verwijderd.
Te laat zelf gemerkt , toch bedankt voor je verwittiging.zou die foto ff verwijderen![]()
Hier haal je ze ook door elkaar, mogelijk verwarrend voor de desbetreffende. Flunitrazolam is geen medicijn maar RC. Flunitrazepam is een medicijn dat geen enkele vendor verkoopt.Als je besteld bij een goede vendor heb je lam besteld en geen pam.
Flunitrazolam is een gereguleerd medicijn en geen 1 vendor die zichzelf wat respecteerd verkoopt het.
Pammetjes koop je bij van die sites die anabolen verkopen en andere medicijnen tegen 10x de prijs wat je ze op voorschrift zou betalen.
Flunitrazolam is de raarste benzo die ik oiit heb gehad na 20 pillen een rebound gehad geloof mij die wil je niet meemaken maar na 5 dagen insominaia is alles hersteld .Hier haal je ze ook door elkaar, mogelijk verwarrend voor de desbetreffende. Flunitrazolam is geen medicijn maar RC. Flunitrazepam is een medicijn dat geen enkele vendor verkoopt.
Flunitrazolam is een van de allersterkste benzos die ik ooit heb gedaan (van 13 soorten die ik heb geprobeerd). On par met clonazolam met een dosis die ongeveer gelijk staat (in verhouding dan he, andere dosissen).
Mijn excuus.Hier haal je ze ook door elkaar, mogelijk verwarrend voor de desbetreffende. Flunitrazolam is geen medicijn maar RC. Flunitrazepam is een medicijn dat geen enkele vendor verkoopt.
Flunitrazolam is een van de allersterkste benzos die ik ooit heb gedaan (van 13 soorten die ik heb geprobeerd). On par met clonazolam met een dosis die ongeveer gelijk staat (in verhouding dan he, andere dosissen).
Zo moest het zijn , thx Om men fout eben recht te zetten.Flunitrazepam is een gereguleerd medicijn en geen 1 vendor die zichzelf wat respecteerd verkoopt het.
Ik bestel op internetSorry was vd apotheek daarstraks , dus niks illegaals ? Wilde maar zeggen dat het TE goedkoop is en misschien daarom ook zo makkelijk te krijgen, en was benieuwd hoeveel op internet wordt gevraagd. Maar ik begrijp de regels .
Ik ook 2mg lorazepam en quentipineIk krikg ze gewoon op recept. Ik ben er niet blij mee de verslaving van benzodiazepinen is heel zwaar ik gebruik ze omdat ik het nodig heb ga niet recreatief er mee stunten het is bedoeld om te slapen. Na 6 jaar gebruik van benzodiazepinen denk ik niet er ooit nog af te komen voor mij zijn ze gratis is heb een B2 notificatie van de psygiater.
Dan heb je geen controle wat erin zit he....Ik bestel op internet
Die tabletten van 1 zijn voor mij vrij onbekend in opname direct 2,5 gekregen overdag door een dubbel diagnose ligt bij mij niet in de verslaving maar ik ben iedere x weer op zoek naar een kick het is een sterk werkend medicijn maar voor mij te kort werkend zelfs diazepam kan ik slikken als aspirines ben er niet trots op in tegendeel daarom gekozen voor zware flunitrazepam en clonazepam de mirtazepime nu 3 4 maanden doet mij als persoon veranderen en voel mij gelukkiger en als ik voor mezelf koop of boodschappen kan doen zonder angst mdma snelle en andere synthetische drugs werken al niet door de antidepressiva coke door in tegen wel maar heb duidelijk door de mirtazepine dat ik meer als de helft van de benzos eraf heb en toch goed voel ik slik? bouw af riskant een halve dosering bij klachten dit met tegen de wil in van mijn psygiater die durft met opname alleen af te bouwen hoop bij de laatste 30 procent aan de bel te trekken en met opname afbte bouwen alleen het moeilijke stukje aangezien ik voor donker heroïne ben opgenomen mij willen instellen op 90 mg aan methadon weg gelopen na 48 uur opname 25 mg in 2 dagen geslikt daarna weg gelopen uit opname omdat ik tegen methadon of plaatsvervanger ben mijn eigen problemen pijn maar moeten accepteren aangezien er 1 iemand verantwoordelijk voor is ikzelf niemand had verwacht dat ik eraf zou blijven zeker niet naar weglopen jointje bwas voldoende nog aantal dagen pijn uitgezeten maar tot op de dag van vandaag geen terug val gehad ook wat ze in verleden dachten met andere opnames vanwege drugs terug val weg lopen en laten zien dat je beter kan omdat er een rechterlijke machtiging achter je nek hijgt in deze persoonlijk altijd sterker geweest als de drugs benzodiazepinen geprobeerd met opname geen resultaat wel zelf 65 procent eraf daarom de naam stillfighting want benzodiazepinen zijn en blijven mijn grootste verslaving naar mijn idee na langdurig gebruik tot op een moment van niet meer hoeven te verhogen zit al lang 2 jaar op zelfde hoeveelheid neemt zelfs af toch de zwaarste verslaving en ik heb de bodem echt gezien ik zit nog liever in een cel. Hoop dat het voor volgende generaties anders aan gepakt wordt rest van familie ook verslaafd drank of medicijnen benzodiazepinen bij de dames en drank bij de heren ben aan het vechten het anders te doen als mijn familie en de dingen te doorbreken maar medicijn pammetjes ik zie het somber in qua slachingskans crack heroïne cold turkey was makkelijker dan 6 jaar medicijnen hoop zelf over hoe het nu gaat weer over een jaar arbeidsgeschikt te zijn en kunnen mee kunnen draaien in de maatschappij dit is totaal afhankelijk van de medicatie op dit moment benzodiazepinen verslaving ik kan je zeggen het is een echte hell zeker na 5 jaar ik slik dagelijks omgerekend een halve pakje valium leegIk ook 2mg lorazepam en quentipine
Ik krikg ze gewoon op recept. Ik ben er niet blij mee de verslaving van benzodiazepinen is heel zwaar ik gebruik ze omdat ik het nodig heb ga niet recreatief er mee stunten het is bedoeld om te slapen. Na 6 jaar gebruik van benzodiazepinen denk ik niet er ooit nog af te komen voor mij zijn ze gratis is heb een B2 notificatie van de psygiater.