.free base

just dude

Experimenterende gebruiker
monke dust iemand ervaring met zillver papier basen. niet free basen of is dat het zelfde

Laatst bewerkt:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Basen wordt vaak gebruikt als woord voor het roken, of ja eigenlijk vapen, van een drug.

Zo kan je coke snuiven of coke basen. De eerste is door de neus. En met de ander bedoelen ze roken.

Een base is ook een term voor iets dat alkalisch is. Het tegenovergestelde van zuur.

En dan heb je nog de term base ofwel freebase. Dat is de terminologie voor de staat waarin een stof voorkomt (niet helemaal de juiste bewoording die ik hier gebruik). De freebase vorm van cocaïne is een zuiverder vorm van cocaïne. De freebase varianten worden eigenlijk altijd gerookt. Volgens mij zijn die namelijk meestal ook niet oplosbaar in water, waardoor je ze niet kan snuiven.

Een freebase kan omgezet worden in verschillende soorten zouten. Veelvoorkomend is de HCl vorm bij veel drugs. Dan krijg je cocaïne HCl, de snuifvorm die we kennen. Die is namelijk wel wateroplosbaar. Door het stukje HCl wat erbij komt, is je stof minder zuiver. Bij coke weet ik even niet meer hoe hoog de zuiverheid max kan zijn.

Of bijvoorbeeld de sulfaatvorm bij speed. Speed base wordt vrijwel altijd omgezet naar amfetaminesulfaat zodat het een snuifbaar poeder kan worden.

Basen kan uit de pijp of vanaf de folie. Dat is hetzelfde. Ik rookte in het begin altijd uit de pijp, maar later juist steevast vanaf de folie.

Maar weet je zeker dat je MDPHP wilt gaan basen?

just dude

Eerst en vooral goede avond of goede morgend ,bedankt alvast voor je info lucidlucy, :smoke:

ja ben al bezig van middernacht heb onderde tussen max 5 keer de drupel van kant gewisseld op folie.
Sta niet echt mega strak strak gelijk al pep gewoon mega wakker en geconcentreerd. Er stong bij de vendor free b, dus dat wil zeggen roken dan (kan op folie)?
verder neem ik senbet ik gewoon en paar pammmetjes en hopelijk werken ze want dit is wel hevi shit. is goed voor is een keer in het weekend maar verder laat ik wel lings liggen

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ja het is potent spul!
Voorzichtig mee omgaan!

Overigens kan je de HCl vorm van MDPHP ook roken. Maar dat geld niet voor alle stoffen zo. Want HCl coke valt dan weer niet te roken.

just dude

Oke dan ben ik gerust gesteld waarvoor dank. En volg je raad zeker op kwa voorzichtig zijn. Als er iets op het internet staat is over dit is het meestal zombie achtig Flakka gedoe. Maar daar ben ik me wel bewust van geworden. Door 3 keer serieus out te gaan op ghb. Toen heb ik wel lessen geleerd en van men foute ook.. maar ge je laten ga en pammetjepitje doen. En iedereen anders Goedemorge🌞en slaap,,🌌✨✨🪐 wel aan de die gene dat ook 🌝 tot straks. Over de na effecten van Monkey dust(MDPHP).

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Uit glazen pijpje vergt wat meer skill dan van folie om echt goed onder de knie te krijgen maar is wel fijner in mijn mening.

Gelukkig heb je bij deze stoffen meestal genoeg tijd om te oefenen

Bovenaan