Fuck CraCK

Kim

Wijs gebruiker
eindelijk is het dan toch gelukt om niet meer aan die fucking basepijp te hangen. Al 2 dagen bijna niks meer gehad . Het is ongeloofelijk kut en soms wil je gewoon dood overdag. nu rook ik savonds nog ff wat anders word ik helemaal gek. Maar langzaam maar aan zal ik clean worden.
Nu maak ik me aleen nog zorgen over zaterdag en vrijdag....

Icequeen

Bewuste gebruiker
harstikke goed man. ik weet hoe moeilijk het is om te minderen. maar waarom maak je je zorgen om vrijdag en zaterdag? gewoon omdat het weekend is of omdat je dan andere mensen ontmoet die het wel doen ofzo?

:wave:

Haze

Bewuste gebruiker
Kim zei:
eindelijk is het dan toch gelukt om niet meer aan die fucking basepijp te hangen. Al 2 dagen bijna niks meer gehad . Het is ongeloofelijk kut en soms wil je gewoon dood overdag. nu rook ik savonds nog ff wat anders word ik helemaal gek. Maar langzaam maar aan zal ik clean worden.
Nu maak ik me aleen nog zorgen over zaterdag en vrijdag....

Succes kim, Wees sterk en dan lukt het zeker

Sterkte ermee!

J0rrit

Badass junkie
maar crack lijkt me zo raar om verlsaafd aan te raken, omdat het juist zo kort duurt of niet dan? Het schijnt best duur te zijn, en als het dan ook nog maar 15 min ofzo duurt, dan lijkt me dat nie egt fantastisch

Correct me if I'm wrong.

Frisko

Badass junkie
DarkScope zei:
maar crack lijkt me zo raar om verlsaafd aan te raken, omdat het juist zo kort duurt of niet dan? Het schijnt best duur te zijn, en als het dan ook nog maar 15 min ofzo duurt, dan lijkt me dat nie egt fantastisch

Correct me if I'm wrong.

nog geen 15 min gek :P

avalon

Experimenterende gebruiker
tja doordat het zo kort duurt gebeurt het meestal dat je er wel 10g op één avond kan doordraaien,
Ik ben er nooit problematisch verslaafd aan geweest, ma nu doe k het nie meer, nie omdak echt 'wou' stoppen, maar na een eindje kreeg ik altijd een druk op mn borststreek, daar werd ik zo paranoia van dat ik er niet meer van kon genieten,
Een geluk bij een ongeluk noemen ze dat dan,
Succes nog!

avalon

tja 1 gram coke = 40 euro hier, pakt datje na koken nog 0.6 overhoudt, dus reken maar uit...
Nodig voor 1 high, tja een brokje, pakt voor 1 goeie base een brokj tussen de 0.05 en 0.1, dan krijg je zeker wel al een behoorlijke klop

Kim

Wijs gebruiker
meestal was t bij mij een halvegram per uur maar soms meer.

op top dagen verdween er veel in die pijp.
Zit nu alleen maa raand e koffie om dat ik anders als een wrak in elkaar stort. wetend dat dit over is met een trekje . ga ik zo maar weer slapen.

avalon

wrsch is het bij jou wrsch iets volledig anders, maar ik vraag me af op welke manier je dan niet kunt slapen, of een wrak bent?
Is dat dan enkel omdat je zo snakt naar die pijp, of effectief omdat je lichamelijk afkick verschijnselen hebt?
bij mij is het nl. altijd omgekeerd geweest. Als ik rookte, kon ik erachter heeeel moeilijk slapen, terwijl als ik niks rookte sliep als een roosje, en mij heel de dag fit voelde.
(even tussen haakjes, ik veroordeel hier niemand hez, is gewoon interesse, vooral omdat maat van mij nu verdacht veel aan die fles zit...)

Lana

Wijs gebruiker
Succes Kim. Weet ook hoe ´t is.
Je zal ook wel lekker dromen nou. Word je wakker met een waan-basepijp in je handen, klaar om een trekje te nemen. Blijkt dat je niks vast hebt en je in je bed zit met niks.
Meid zet´m op. Rook anders een lekker jointje voor ´t slapen.

Kim

Wijs gebruiker
Voel me nu echt een junk :(
wil zelfs stelen voor wat crack :smilingimp:
Crack is het ultieme kwaad nooit aan begfinnen.
Ik snap niet waarom die drug is zo erg ikw as milionar geweest van al dat geld en ik betaald eniet eens 10 euro voor ene gram :confused:

Kim

Wijs gebruiker
Net me dagelijkse fiks gehad maa rik voel me echt zo leeg vanbinnen. Het liefst ga ik nu lekekr basen de hel avond. oooooo wat is dit toch een kut tijd. ik ga skapen

wiet busje

Belezen gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Kim zei:
Net me dagelijkse fiks gehad maa rik voel me echt zo leeg vanbinnen. Het liefst ga ik nu lekekr basen de hel avond. oooooo wat is dit toch een kut tijd. ik ga skapen

Vullen die pijp joh... :grin:

nee joh aanmoedigen

ik zit nu zelf sos te snuiven :flushed:

maar nooit aanmoedigen altijd helpen dit forum si goed :grin:

Kim

Wijs gebruiker
weekend praktisch redelijk over leeft
oma is hier nu veel afleiding heb wel zin maar ik hou t nog ff vol.
wel ff probleem net toen ik opeens dacht dat er stukjes op de grondlagen.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Miss moet jij je leven is helemaal omgooien kim... Ik weet niet of je een vriend heb of weet ik het wat(zo aan je avater te zien zou dat haast wel moeten) maar ik bedoel gewoon een hele andere draai aan je leven geven base-pijp de deur uit en dat kan je dan vervangen door of andere drugs... of een hobby, of wat ik in het begin wilden zeggen, een vriend zoeken iemand waarmee je tijd kan doorbrengen, of iets waar je tijd mee doorbrengt, geen goed idee? :confused: :mrgreen: :wink:

Kim

Wijs gebruiker
makkelijekr gezegt dan gedaan. koste me al veel meoite om nu niet te gebruiken als t tegenzit of iets anders gebeurd.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
Miss moet jij je leven is helemaal omgooien kim... Ik weet niet of je een vriend heb of weet ik het wat(zo aan je avater te zien zou dat haast wel moeten) maar ik bedoel gewoon een hele andere draai aan je leven geven base-pijp de deur uit en dat kan je dan vervangen door of andere drugs... of een hobby, of wat ik in het begin wilden zeggen, een vriend zoeken iemand waarmee je tijd kan doorbrengen, of iets waar je tijd mee doorbrengt, geen goed idee? :confused: :mrgreen: :wink:

ook al je gooit alles om geestelijke verslaving is toch te groot bij crack, het lukt je gewoon niet om nuchter iets leuk te vinden

Flasher

Moet echt bere rot zijn voor je, ik beeld me het gevoel in van "man, ik heb zin in een blowtje" maal 100.000.

En ik geef need^weed groot gelijk, toen een nonkel van me van de hero probeerde af te blijven was'ie constant bij familie en (de juiste) vrienden. Mensen die je doodgraag ziet zijn een grote stimulans om er af te blijven. Als je vriendje ook dikwijls aan de pijp hangt is het natuurlijk geen goei idee om er dag en nacht bij rond te hangen :wink:

Nieuwe toffe dingen proberen (daarom geen drugs) en probere nieuwe mensen lere kennen, vrienden heb je tenslotte nooit genoeg. Ga eens dansen ofzo, salsa of jazz of hiphop of whatever (ik zeg maar wat). Of ga thaiboksen, daar kan je je wel stevig afreageren. Iets zoeken wat echt bij je past en je graag doet. Ik bedoel maar dat je echt je hoofd moet verzetten en hoe minder kans je krijgt om aan crack te denken, hoe beter.

Hang on :wave:

Haze

Bewuste gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Kim zei:

Vullen die pijp joh... :grin:

Een wijze man zei ooit:

Heb je niks nuttigs toe te voegen, houd dan je smoelwerk.

Kim, mijn raad. Zoek een goede stabiele vriend(met jouw looks is dat echt geen probleem) die geen drugs gebruikt en probeer er zo af te blijven. Je moet niet denken, ik heb zo lang crack gebruikt. Je moet juist denken, ik heb bijna mijn hele leven zonder geleefd, dus ik kan er ook weer af

Jeller

Badass junkie
Ik zeg dat vrij veel :wink:

en kim probeer er volledig af te blijven.. als je af en toe wat neemt dan wordt het moeilijker om volledig te stoppen denk ik

Kim

Wijs gebruiker
Soms wil ik gewoon dood ik word gek af en toe. maar ja ik blijf toch volhgouden hoor ik weet niet of ik nu al klaar sta om iets anders te doen.

Kim

Wijs gebruiker
gaat wel savonds moet ik gewoon gebruiken. en sochtens ook maar overdag lukt het wel zonder.

davie

Wijs gebruiker
Je hebt al een begin gemaakt om te stoppen dus bent goed opweg, Rome is tenslotte ook niet in één dag gebouwd.

Even tanden op elkaar en doorbijten en je komt er wel. Je moet zorgen dat crack niet meer het belachrijkste in je leven is, maar langzaam uit je leven verdwijnt.

Het zal wel een moeilijke periode zijn en een rot tijd.

Succes!

A

Anonymous

Gast
Ik heb zelf gemerkt dat het stoppen met een verslaving(of het nou wiet of crack is) je niet simpelweg kan stoppen, maar gewoon je hele leven(sstijl) omgooit. Zoiets moet je dus voorbereiden, en je omgeving om hulp vragen.
Kies een moment uit, die je lekker ligt, waarop jij zegt tegen jezelf.

Vandaag is de dag, het moment dat het echte leven begint, geen illusies meer van substanties, maar echte gevoelens, oprechtheid, eerlijkheid...
Vanaf vandaag ben ik weer mezelf, in plaats van een zombie.
(En dan vraag je jezelf af waarom..)

En dat is omdat jij het wilt, het is jouw feestje!

Kijk in de spiegel hoe goed je er trouwens uitziet als je nuchter bent, hoe intressanter jij ineens bent geworden sinds je gestopt bent. En niet te vergeten hoe je levenslust is teruggekeerd!!

En je moet jezelf niet laten kennen! Houd de controle over de situatie, jij bent de baas. Het gaat niet makkelijk voor je worden, maar als je dit kan, wat voor obstakel zou jou dan in je verdere leven ooit tegenkunnen houden.

Zie dit als een uitdaging, als iets wat je moet overwinnen, en beloon jezelf voor elke dag dat jij met je nieuwe leven begonnen bent..

Het schrijven van deze post heeft mij gemotiveerd te stoppen met blowen, en dit hele verhaal is meteen een peptalk voor mijn situatie..
Veel geluk kimmie :)

Skippy

Wijs gebruiker
BobG zei:
Ik heb zelf gemerkt dat het stoppen met een verslaving(of het nou wiet of crack is) je niet simpelweg kan stoppen, maar gewoon je hele leven(sstijl) omgooit. Zoiets moet je dus voorbereiden, en je omgeving om hulp vragen.
Kies een moment uit, die je lekker ligt, waarop jij zegt tegen jezelf.

Vandaag is de dag, het moment dat het echte leven begint, geen illusies meer van substanties, maar echte gevoelens, oprechtheid, eerlijkheid...
Vanaf vandaag ben ik weer mezelf, in plaats van een zombie.
(En dan vraag je jezelf af waarom..)

En dat is omdat jij het wilt, het is jouw feestje!

Kijk in de spiegel hoe goed je er trouwens uitziet als je nuchter bent, hoe intressanter jij ineens bent geworden sinds je gestopt bent. En niet te vergeten hoe je levenslust is teruggekeerd!!

En je moet jezelf niet laten kennen! Houd de controle over de situatie, jij bent de baas. Het gaat niet makkelijk voor je worden, maar als je dit kan, wat voor obstakel zou jou dan in je verdere leven ooit tegenkunnen houden.

Zie dit als een uitdaging, als iets wat je moet overwinnen, en beloon jezelf voor elke dag dat jij met je nieuwe leven begonnen bent..

Het schrijven van deze post heeft mij gemotiveerd te stoppen met blowen, en dit hele verhaal is meteen een peptalk voor mijn situatie..
Veel geluk kimmie :)

Wat als je de omgeving niet om hulp KAN vragen?

A

Anonymous

Gast
What if..
What if..

Doe is niet zo pessimistisch, haal je bericht weg ik geef motivatie(het lukte in ieder geval bij mij) en dan ga jij het verknallen.

Bovenaan