Carlitos zei:
Beanhead zei:
Bleh voor het snuiven doe ik 't net.
Denk dat ik het dan maar wegkieper ook... Man man dit is echt te flauw voor woorden...
Tekenen dat je ff moet minderen he van bovenaf.
Wat scheelt jou het haal je toch wat nieuwe ?
Het feit dat ik zo overdreven reageerde is omdat ik gewoon die pep eens heb getest (heb echt niet veel gedaan hoor, geloof me maar) & dat ik die daarna gewoon liet liggen voor zaterdag.
Ik ga normaal gezien zaterdag helemaal naar een free party (ver, ver verwijdert van me) & wat een te gekke line up, nu al een jaartje tekno aan het luisteren en nog steeds niet gaan feesten dus ik wil er zoiezo bij zijn. Een lift heb ik al gratis kunnen regelen (vriendelijke mensen zijn de wereld nog niet uit) het duurt van zaterdag tot zondag tot maandag? En het enigste dat ik bij heb is een extra setje kleren, twee flessen water en misschien nog proteine shakes/voorgesmeerde boterhammetjes.
Ik had vrij weinig zin om wiet, sigaretten, alcohol of maakt niet uit mee te nemen naar daar dus ik heb met men laatste geld pep gekocht... Die ik overigens nu in een koffie heb gegooid. Dusja het is daarom dat ik zo reageerde, is gewoon niet prettig dat je dat al gepland had om te gebruiken zaterdag...
Want ja niet dat drugs nodig zijn voor een feest maar ik had het gewoon al gepland en planning dat in duigen valt is nooit geen pretje...