FUCK LAME KANKER

Beanhead

Badass junkie
Nou eh ik was dus rustig men koffie aan het drinken vanmorgen.

En toen morste ik
en nu is men speed helemaal doorweekt door koffie.

Valt 't nog te redden? :(

Deranged

Badass junkie
Mijn speed was net ook doorweekt en nu goed snuifbaar, dus wie weet. Misschien bestaan wonderen toch wel nog steeds. Het is altijd te proberen.

Beanhead

Badass junkie
Bleh voor het snuiven doe ik 't net.

Denk dat ik het dan maar wegkieper ook... Man man dit is echt te flauw voor woorden...

Deranged

Badass junkie
En toch vind ik dit verhaal op een of andere manier meer ruiken naar iets als bullpoep dan vers gevallen koffie in de ochtend.

Al ruik ik zelf eigenlijk sowieso niet veel meer dan napalm, en dat is mijn speed, die ruikt zo.

En als ik ergens wel van hou dan is het wel van mezelf die de agressief chemische walm opsnuift van amfetamine in de ochtend. Er gaat gewoon niets boven speed die echt ruikt als agressief bijtende chemische troep.

Beanhead

Badass junkie
Deranged zei:
En toch vind ik dit verhaal op een of andere manier meer ruiken naar iets als bullpoep dan vers gevallen koffie in de ochtend.

Al ruik ik zelf eigenlijk sowieso niet veel meer dan napalm, en dat is mijn speed, die ruikt zo.

En als ik ergens wel van hou dan is het wel van mezelf die de agressief chemische walm opsnuift van amfetamine in de ochtend. Er gaat gewoon niets boven speed die echt ruikt als agressief bijtende chemische troep.

Ja tuurlijk want ik zou zeker en vast zo gejaagd reageren. Je hebt waanbeelden, entertainend :tearsofjoy:

Deranged

Badass junkie
Ik zou eerder juist voor je hopen dat dit bullshit is en je niet daadwerkelijk koffie over je speed hebt gegooid, want dat klinkt mij nogal mongolide in de oren.

En wat het ook allemaal moge zijn wat ik heb of zelfs aan zou lijden, ik heb in ieder geval genoeg. En als je wat van mij moet hebben ben ook jij welkom want ik help mijn medemens altijd graag aan harde drugs die illegaal zijn en amfetamine heten.

En zoals ik vorige keer ook al zei: als je wat moet hebben gewoon een van de mods contacteren, betaling in natura of op de pof doen ze vast ook wel als je het lief vraagt.

Carlitos

Badass junkie
Beanhead zei:

Denk dat ik het dan maar wegkieper ook... Man man dit is echt te flauw voor woorden...

Tekenen dat je ff moet minderen he van bovenaf.
Wat scheelt jou het haal je toch wat nieuwe ?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Had je eindelijk goede speed en zit er toch nog caffeine in, doe je goed. :)

Beanhead

Badass junkie
Carlitos zei:
Beanhead zei:

Tekenen dat je ff moet minderen he van bovenaf.
Wat scheelt jou het haal je toch wat nieuwe ?

Het feit dat ik zo overdreven reageerde is omdat ik gewoon die pep eens heb getest (heb echt niet veel gedaan hoor, geloof me maar) & dat ik die daarna gewoon liet liggen voor zaterdag.

Ik ga normaal gezien zaterdag helemaal naar een free party (ver, ver verwijdert van me) & wat een te gekke line up, nu al een jaartje tekno aan het luisteren en nog steeds niet gaan feesten dus ik wil er zoiezo bij zijn. Een lift heb ik al gratis kunnen regelen (vriendelijke mensen zijn de wereld nog niet uit) het duurt van zaterdag tot zondag tot maandag? En het enigste dat ik bij heb is een extra setje kleren, twee flessen water en misschien nog proteine shakes/voorgesmeerde boterhammetjes.

Ik had vrij weinig zin om wiet, sigaretten, alcohol of maakt niet uit mee te nemen naar daar dus ik heb met men laatste geld pep gekocht... Die ik overigens nu in een koffie heb gegooid. Dusja het is daarom dat ik zo reageerde, is gewoon niet prettig dat je dat al gepland had om te gebruiken zaterdag...

Want ja niet dat drugs nodig zijn voor een feest maar ik had het gewoon al gepland en planning dat in duigen valt is nooit geen pretje...

Beanhead

Badass junkie
En ja inderdaad petrovic :tearsofjoy: maar ach ik stop wel een tijdje tot aan de speedmeet. En daarna liefst tot de zomervakantie.

Raar ik ben dan zo'n "hippie" en toch, pep is men favoriet, numero uno geworden.

Carlitos

Badass junkie
Aha dat verklaart meer he dat verhaal.
Ik dacht wat is dit voor puber wat met een op ze kop gezetten spaarpot ´fuck lame kk´ komt best wel noob over op mij voor wat pep zoals ik melde.
Maar het is dus de frustratie voor dat feestje dat is wel ff anders als me eerste gedachte.

Succes met je no#1 drug en zorg gewoon voor een balletje op voorraad net als mij,tenzij je in de wieg bent gelegd met weinig zelfdiscipline dan moet je wel ff oppassen en je hebt de pep net leren kennen begrijp ik dus dan word je inderdaad wat enthousiast voor dit goedje.

Goed over tot de orde van de dag : Verse koffie (zonder pep,die al gebombt)

Beanhead

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Beanhead zei:
EI je pest me ook steeds weer heh :(
Je geeft me er ook steeds reden toe :(

Heb je het laten drogen?

Ik had op aanraden van een vriend een spietkoffie gemaakt, was op zich allemaal nog wel aangenaam alleen moest ik gelijk met men moeder door dus dat was snel die koffie opdrinken en men ontbijt laten staan. Het kickte wel hard in en bleef ook lang actief maar uiteindelijk...

DOM, kijk voortaan nog eens zo hard uit met deze drug en stop er overigens mee tot aan de speedmeet. Men maag is het echt niet eens met een mix koffie en pep.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Aaah, dat bedoelen ze dus met "verkeerde vrienden"!

Als je het lekker had laten drogen en er bommetjes van had gemaakt, was er niks aan de hand geweest hoor.

Beanhead

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Aaah, dat bedoelen ze dus met "verkeerde vrienden"!

Als je het lekker had laten drogen en er bommetjes van had gemaakt, was er niks aan de hand geweest hoor.

Mja je moest gewoon maar gezien hebben hoe die rommel eruit zag.

& Voortaan bij enige twijfel vraag ik het gelijk, ik heb dit goedje misschien toch onderschat en dat is nooit niet goed maar beter nu met de neus op de feiten geduwt worden voordat het te laat is heh.

Melk is wel een life saver

Chris Pontius

Badass junkie

Bored

Belezen gebruiker
Hehe dat is bagger ja :grin:

Had ik een keer met mephedrone, er ging een halve kan water over het spiegeltje waar nog ongeveer een gram op lag. In 5 seconden was alles weg/opgelost. Was ook wel balen. :)

Sunseed

Belezen gebruiker
Beanhead zei:
Exceptional Insight zei:
Beanhead zei:
EI je pest me ook steeds weer heh :(
Je geeft me er ook steeds reden toe :(

Heb je het laten drogen?

Ik had op aanraden van een vriend een spietkoffie gemaakt, was op zich allemaal nog wel aangenaam alleen moest ik gelijk met men moeder door dus dat was snel die koffie opdrinken en men ontbijt laten staan. Het kickte wel hard in en bleef ook lang actief maar uiteindelijk...

DOM, kijk voortaan nog eens zo hard uit met deze drug en stop er overigens mee tot aan de speedmeet. Men maag is het echt niet eens met een mix koffie en pep.
Mag ik me schamen nu? Of bevestigde ik gewoon? :P

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
Beanhead zei:
Nou eh ik was dus rustig men koffie aan het drinken vanmorgen.

En toen morste ik
en nu is men speed helemaal doorweekt door koffie.

Valt 't nog te redden? :(
Hoe the fuck mors je koffie over je speed man :confused: :confused:

Bovenaan