Bijvoorbeeld:ExceptionalInsight zei:Ik zie hier wel een hoop slechte excuses voor ge/mis-bruik zeg.
ExceptionalInsight zei:Downers om te slapen na een nachtje pep.
Bijvoorbeeld. Of: Zelfmedicatie, prestaties verbeteren, "om rustig te worden"...DrippTone zei:Bijvoorbeeld:
Dat kan niet met drugs.ExceptionalInsight zei:Of: Zelfmedicatie, prestaties verbeteren, "om rustig te worden"...
Wat kan niet met drugs?DrippTone zei:Dat kan niet met drugs.
plantenbak zei:Prestaties verhogen kan ook hoor, als ik met een klein beetje pep op iets ga doen ben ik veel alerter & mijn reactievermogen gaat omhoog (getest @ games ^^)
ExceptionalInsight zei:Wat kan niet met drugs?DrippTone zei:Dat kan niet met drugs.
Ik vind dat wanneer ik niet kan slapen en ik neem een downer het zeker wel een functie vervult.DrippTone zei:Functioneel gebruiken.
in dat geval:ExceptionalInsight zei:Ik vind dat wanneer ik niet kan slapen en ik neem een downer het zeker wel een functie vervult.DrippTone zei:Functioneel gebruiken.
Als het je zonder niet lukt, sure, waarom niet?drain bamage zei:in dat geval:
laxeermiddel om beter te schijten! de visuals waren donkerbruin...
ExceptionalInsight zei:Ik vind dat wanneer ik niet kan slapen en ik neem een downer het zeker wel een functie vervult.DrippTone zei:Functioneel gebruiken.
Dan ga ik door op mijn eigen voorbeeld. Ik vind het wel positief dat, wanneer ik een nachtje door ben, ik de tweede nacht normaal kan slapen in plaats van half rusteloos nog een nachtje door trek.DrippTone zei:Positief functioneel gebruik, dat is niet mogelijk met drugs.
ExceptionalInsight zei:Dan ga ik door op mijn eigen voorbeeld. Ik vind het wel positief dat, wanneer ik een nachtje door ben, ik de tweede nacht normaal kan slapen in plaats van half rusteloos nog een nachtje door trek.DrippTone zei:Positief functioneel gebruik, dat is niet mogelijk met drugs.
Nou nou, wat drastisch gelijk weer zeg. Het is puur die ene nacht om het ritme weer normaal te krijgen.DrippTone zei:Terwijl je wel je lichaam vervuild met drugs, en de kans loopt niet meer normaal in slaap te kunnen komen omdat je daar middelen voor gebruikt.
Dat is dus ook precies wat ik doe.DrippTone zei:Je kunt hooguit zeggen dat het positief is dat je kunt slapen.
Dat zei ik niet. Liever slaap ik die nacht zonder extra dope, maar als dat niet lukt heb ik net als de meeste mensen liever de lusten zonder de lasten.DrippTone zei:Maar dat je daar een middel voor nodig hebt is niet positief. Of vind jij van wel?
Ja, maar het was meer een voorbeeld dat je bij zoveel bezigheden kan invullen.DrippTone zei:plantenbak zei:Prestaties verhogen kan ook hoor, als ik met een klein beetje pep op iets ga doen ben ik veel alerter & mijn reactievermogen gaat omhoog (getest @ games ^^)
En dat vind jij echt een prestatie?![]()