Maar je kunt niet zeggen dat het positief is.ExceptionalInsight zei:Nou nou, wat drastisch gelijk weer zeg. Het is puur die ene nacht om het ritme weer normaal te krijgen.DrippTone zei:Terwijl je wel je lichaam vervuild met drugs, en de kans loopt niet meer normaal in slaap te kunnen komen omdat je daar middelen voor gebruikt.
Prima.ExceptionalInsight zei:Dat is dus ook precies wat ik doe.DrippTone zei:Je kunt hooguit zeggen dat het positief is dat je kunt slapen.
Dus je vind het negatief, maar daar kies je bewust voor omdat je liever gemak kiest boven verstandig.ExceptionalInsight zei:Dat zei ik niet. Liever slaap ik die nacht zonder extra dope, maar als dat niet lukt heb ik net als de meeste mensen liever de lusten zonder de lasten.DrippTone zei:Maar dat je daar een middel voor nodig hebt is niet positief. Of vind jij van wel?
Geen aanval ofzo, ik maak zelf zulke fouten vaak genoeg. :P
Niet dus.HetEindeVanAlles zei:Dus is dit positief functioneel gebruiken. Niet?
Je moet drugs niet verwarren met medicatie. Drugs die stompen je af, medicatie helpt je positief. Ik noem veel LSD nemen op een feestje om zo hard mogelijk kleurtjes te zien geen medicatie. Maar een trip in het bos die jou weer in contact met de natuur brengt, met je jezelf en jou laten inzien hoe jij eigenlijk je leven wil leiden. Dat noem ik wel medicatie.HetEindeVanAlles zei:Of halluciogenen gebruiken om jezelf beter te leren kennen. Ook functioneel, of niet?