Gaasje bijkopen voor bong?

Rik853

Newbie
Hallo Iedereen,
Ik heb een vraagje over een bong,

Ik wil dus binnekort een bong aanschaffen,
Maar ik heb helemaal geen ervaring met een bong(Alleen van die zelfgemaakte cola-fles bongs)
Maar moet je een gaasje bij kopen voordat je er wiet in doet of krijg je die er bij?
Of kan je ook zonder gaasje gewoon wiet erin stoppen?,
Ik heb al een beetje op internet gekeken maar er stond nergens iets over gaasjes.

Groeten,

Rik. :)

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Hahahaha :tearsofjoy: ze bedoelt dat dit topic naar subforum coffee shop mag omdat hij niet goed was geplaatst. Maar ja die krijg je er vaak bij en anders merk je dat daar toch wel? En je kan ook altijd 5 gaasjes voor 1 euro bij de smartshop of dumpstore halen.

Rik853

Newbie
Ooh, Haha sorry. Er stond: alles wat je wilt weten over drugs.
En ik heb de coffeeshop topic gemist denk ik.
Bedankt voor het andwoord ik denk dat ik de smartshop maar even een bezoekje ga brengen :mrgreen:

Rik.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Bij de smartshop heb je sowieso een grote keuze uit bongs en je kan daar bij de verkoper ook informatie krijgen over bongs. Volgens mij moet je die gaasjes er zelf bij kopen en zonder gaasjes kan je er geen wiet instoppen. In ieder geval niet bij de bongs die ik ooit heb gebruikt.

Rik853

Newbie
Hee,

Ja nog een vraagje,
Ik heb bij de tevreden rookster op hun website gekeken.
En deze is 8.50 maar sommige mensen zeggen dat goedkope bongs niet goed zijn?

Ze lijkt mij prima, maar mischien heb ik het fout?

Rik

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hij ziet er erg klein uit waardoor je bij het hijsen ( waarbij je mond aan het 'pijpje' zit en je aansteker bij het kommetje waar de wiet in zit) je gezicht nog wel eens kunt verbranden.

Ook ziet hij eruit als glas, wat snel kan breken, maar wel lekkerder is en makkelijker schoon te maken.

Heb je dus een doorlopende wenkbrauw? Deze zeker kopen!