Gaasje bijkopen voor bong?

Rik853

Newbie
Hallo Iedereen,
Ik heb een vraagje over een bong,

Ik wil dus binnekort een bong aanschaffen,
Maar ik heb helemaal geen ervaring met een bong(Alleen van die zelfgemaakte cola-fles bongs)
Maar moet je een gaasje bij kopen voordat je er wiet in doet of krijg je die er bij?
Of kan je ook zonder gaasje gewoon wiet erin stoppen?,
Ik heb al een beetje op internet gekeken maar er stond nergens iets over gaasjes.

Groeten,

Rik. :)

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Hahahaha :tearsofjoy: ze bedoelt dat dit topic naar subforum coffee shop mag omdat hij niet goed was geplaatst. Maar ja die krijg je er vaak bij en anders merk je dat daar toch wel? En je kan ook altijd 5 gaasjes voor 1 euro bij de smartshop of dumpstore halen.

Rik853

Newbie
Ooh, Haha sorry. Er stond: alles wat je wilt weten over drugs.
En ik heb de coffeeshop topic gemist denk ik.
Bedankt voor het andwoord ik denk dat ik de smartshop maar even een bezoekje ga brengen :mrgreen:

Rik.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Bij de smartshop heb je sowieso een grote keuze uit bongs en je kan daar bij de verkoper ook informatie krijgen over bongs. Volgens mij moet je die gaasjes er zelf bij kopen en zonder gaasjes kan je er geen wiet instoppen. In ieder geval niet bij de bongs die ik ooit heb gebruikt.

Rik853

Newbie
Hee,

Ja nog een vraagje,
Ik heb bij de tevreden rookster op hun website gekeken.
En deze is 8.50 maar sommige mensen zeggen dat goedkope bongs niet goed zijn?

Ze lijkt mij prima, maar mischien heb ik het fout?

Rik

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hij ziet er erg klein uit waardoor je bij het hijsen ( waarbij je mond aan het 'pijpje' zit en je aansteker bij het kommetje waar de wiet in zit) je gezicht nog wel eens kunt verbranden.

Ook ziet hij eruit als glas, wat snel kan breken, maar wel lekkerder is en makkelijker schoon te maken.

Heb je dus een doorlopende wenkbrauw? Deze zeker kopen!
Je hebt ook goedkope die beter zijn, voor een 10tje heb je een mooie bong zoals:

http://www.drbongs.co.uk/images/eidoBong.jpg zoiets

Maar vraag gewoon in de smartshop voor een leuk bongetje voor niet teveel geld wat makkelijk in het gebruik is.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Vooral als je er veel vragen over hebt, zoals jij, is het een stuk handiger om het inderdaad in een smartshop te halen. Dan krijg je er informatie over en kan die verkoper je zelf vertellen wat de voor- en nadelen zijn van een bepaalde bong.

ilyas

Bewuste gebruiker
Ik rook altijd zonder gaasje, ik steek in het gaatje van het buisje meestal een klein plukje shag zodat de wiet er niet doorvalt. En als je een smerige tabaksmaak krijgt tijdens het roken weet je dat je wiet helemaal is opgebrand.
Maar een gaasje blijft wel beter, ik kan er gewoon geen vinden waar ik woon.

3970

Wijs gebruiker
Roor heeft van die glazen "stopjes", die doe je onder in je kopje, de wiet erop, en je kunt hem gewoon afwassen. Werkt echt perfect! (iig in de Roor kopjes)

Hier kun je ze enigzins zien zitten onderin de kopjes van mijn Roor bongs:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
ilyas zei:
Ik rook altijd zonder gaasje, ik steek in het gaatje van het buisje meestal een klein plukje shag zodat de wiet er niet doorvalt. En als je een smerige tabaksmaak krijgt tijdens het roken weet je dat je wiet helemaal is opgebrand.

Ben zelf absoluut niet bekent in Antwerpen maar heb er eens in een gewone tabakszaak gaasjes gekocht.

Ikzelf zou jou manier echt vies vinden, shag roken (ook al rook je het niet op) door een pijp.

Ik zou zelf iets knippen uit een stuk gaas of desnoods een grote partij kopen bij online webshop.
Ook is het vanaf Antwerpen een klein stukkie rijden naar Bergen op zoom, waar je er zowiso kunt kopen.

ilyas

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
ilyas zei:

Ben zelf absoluut niet bekent in Antwerpen maar heb er eens in een gewone tabakszaak gaasjes gekocht.

Ikzelf zou jou manier echt vies vinden, shag roken (ook al rook je het niet op) door een pijp.

Ik zou zelf iets knippen uit een stuk gaas of desnoods een grote partij kopen bij online webshop.
Ook is het vanaf Antwerpen een klein stukkie rijden naar Bergen op zoom, waar je er zowiso kunt kopen.
Ik ken wel plaatsen waar ik er kan kopen, ik kom er gewoon praktisch nooit. Als ik er dan toch in de buurt ben koop ik er soms wel ja. Maar mijn methode vind ik op zich niet echt smerig, behalve het laatste trekje soms.

Bovenaan