Gameverslaving

njirem

Belezen gebruiker
Toen gta san andreas uit was heb ik een hele week in het huis van mijn zus gezeten de op vakantie was, alleen maar geblowd en gedronken en gespeeld, af en toe een pizza laten bezorgen. Na die week voelde ik me compleet leeg en uitgeblust. Ik MOEST spelen :openmouth: En tot diep in de nacht cod4 mp spelen met een lading wiet kwam ook regelmatig voor :tearsofjoy:

Xblister

Experimenterende gebruiker
njirem zei:
Toen gta san andreas uit was heb ik een hele week in het huis van mijn zus gezeten de op vakantie was, alleen maar geblowd en gedronken en gespeeld, af en toe een pizza laten bezorgen. Na die week voelde ik me compleet leeg en uitgeblust. Ik MOEST spelen :openmouth: En tot diep in de nacht cod4 mp spelen met een lading wiet kwam ook regelmatig voor :tearsofjoy:

pff. sick, ik val meestal naar 2 jointjes en een paar potjes in slaap

Hislordship

Wijs gebruiker
Amaranth zei:
Ik zou het doen als ik het kon betalen :')

27euro per 2 maanden is toch te doen? ik koop van die prepaid kaartjes met een opwaardeer code.
Als ik een creditcard had gebruikte ik die wel is veel makkelijker. :grin:

Immo

Badass junkie
Hislordship zei:
Immo zei:
Hislordship zei:
Wie spelen hier eigelijk allemaal WoW?

Ben 2 maanden terug gestopt.

Waarom ben je gestopt?

Omdat ze het spel elke patch slechter en slechter maken, en het spel steeds makkelijker en casual vriendelijker maken. Voor dat ik stopte had ik mijn account gedowngrade zodat mijn lvl 60 characters geen exp meer konden krijgen en zat ik heel de tijd AV te spelen in de 51-60 bracket. Met de patch voor ik stopte hadden ze de pvp brackets veranderd waardoor ik samen met lvl 69s in av terecht kwam waardoor het voor mij niet meer leuk was op te spelen. Ik heb er zelfs nog een filmpje over gemaakt. :(

Hislordship

Wijs gebruiker
Het is wel makkelijker gemaakt ja.
Kijk maar naar de warlocks dreadsteed die kreeg je eerst pas na een erg moeilijke en dure quest chain op lvl 60 en nu is het een summon op lvl 40.

@BlackRobBlunt. welke realm speel jij?

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Hislordship zei:
Het is wel makkelijker gemaakt ja.
Kijk maar naar de warlocks dreadsteed die kreeg je eerst pas na een erg moeilijke en dure quest chain op lvl 60 en nu is het een summon op lvl 40.

@BlackRobBlunt. welke realm speel jij?

Dragonmaw pvp, horde :rock:

Beetje casual toch wel, mn lock ligt nog steeds op 75 niks te doen en mn DK op 65 :P

Jowdy37

Belezen gebruiker
Hislordship zei:
Wie spelen hier eigelijk allemaal WoW?

hierzo. op sunstrider. momenteel wel geen gamecard meer (te tam om eentje gaan te halen en amuseer me nu ff met mercenaries 2 en far cry 2).

en inderdaad, WoW + joint = chilll. heeeeeeeerlijke bezigheid voor 's nachts :)

Hislordship

Wijs gebruiker
Zelf speel ik op een PVE server thunderhorn.
Ik ben van plan naar PVP te gaan lijkt me leuker mijn server is ook erg rustig dat maakt het moeilijk een groep te vinden voor een instance.

Vroeger heb ik zelf veel gegamed tot dat ik een nieuwe verslaving had gevonden: blowen, ik vond de game verslaving veel irritanter dan mijn wiet verslaving want ik bleef soms dagen thuis om te gamen en dat doe ik nu niet meer want ik kan gewoon rustig mijn jointjes roken op school :grin:

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
heb wow toch een tijd echt hardcore gespeeld, achteraf gezien bijna eng hoe "verslavend"dat spel is, begon echt een 2e leven te worden, was meer een baan dan een spel. Had een tijd een break genomen, toen een poosje weer gaan spelen, maar meer casual en een tijdje geleden helemaal gestopt, vond het gewoon niet meer boeiend. Hele spel naar de kloten geholpen en kon geen reden meer vinden om het verder te spelen. Had nooit gedacht dat ik zo hooked aan een spel kon raken, zette er echt gewoon dingen voor opzij. Was echt een periode mijn digitale crack.

Voor de rest heb ik veel lol met online shooters (cod) en af en toe een rpg game (bv dragon age), maar echt hardcore gamen doe ik niet meer, heb weinig vrije tijd en heb wel andere dingen te doen :P

metlafreack

ikzelf ben verslaaft geweest aan tribalwars, online spelletje stond 2de van de wereld(er zijn verschillende werelden) dus was wel best goed in het spel maar stopte er ook veel te veel tijd in en paste me leven aan, aan het spel. Wat dus wel goed fout was. Heb uiteindenlijk kunnen stoppen maar overtlaatst vroegen ze me om weer te spelen omdat ze in de problemen zaten, heb dit dan ook gedaan en speel nu weer veelste veel maar ben van plan erweer mee te stoppen. Snap ergens ook niet dat zo'n spel zoiets lastig mee kan brengen maar momenteel ben ik niet echt verslaafd maar spendeer ik er wel te veel tijd aan

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Pfoe, heb net me runescape account verkocht. Dus geen verleiding meer om ''even nog 1 level hoger te komen'' Gameverslaafd was ik denk ik niet, ik vond het spel gewoon verdomd leuk :tearsofjoy:
Heb er ook geen spijt van dat ik het gespeeld heb. Heb denk ik nog nooit zo ontspannen op een stoel gezeten, als tijdens het spelen van runescape hehe

cobhc

Belezen gebruiker
verbaasd me echt dat zo veel mensen nog rs verslaafd zijn :P

ot ben zelf nog steeds best wel verslaafd aan rs :mrgreen:

Immo

Badass junkie
cobhc zei:
verbaasd me echt dat zo veel mensen nog rs verslaafd zijn :P

ot ben zelf nog steeds best wel verslaafd aan rs :mrgreen:

Het is en blijft gewoon een gaaf spel, gelukkig speel ik het niet meer :grin:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Antow zei:
Napster zei:
Modern Warfare 2 :rock:
kick ass game!

Vind MW2 maar zwaar tegenvallen, vooral vergeleken met MW1. Enige vorm van realistisme is in MW2 compleet weggevaagd, terwijl MW1 toch een redelijk realistisch scenario liet zien. Zelfde geld voor de gameplay.

Neemt neit weg dat MW2 een goeie game is ofzo, het had alleen een stuk beter gekund. Vooral de SP.

Antow

TeKNoZem zei:
Antow zei:
Napster zei:
Modern Warfare 2 :rock:
kick ass game!

Vind MW2 maar zwaar tegenvallen, vooral vergeleken met MW1. Enige vorm van realistisme is in MW2 compleet weggevaagd, terwijl MW1 toch een redelijk realistisch scenario liet zien. Zelfde geld voor de gameplay.

Neemt neit weg dat MW2 een goeie game is ofzo, het had alleen een stuk beter gekund. Vooral de SP.

ik vindt juist dat mw2 grotere maps heeft -> tact vereist! Bij mw1 kon je al drek op lvl 4 de AK47 equipen en beginne rushen (neemt ook weer niet weg dat mw1 meesterlijk in elkaar steekt). de storyplay van mw2 is véél beter dan 1! (Amerika neemt deel aan hoogverraad) & mw2 biedt meer mogelijkheden tot clan-wars. Ondermeer nieuwe perks, nieuwe wapens, nieuwe combinatie mogelijkheden om je wapen te customizen ... btw de game play is veel beter, vooral online, 2-3 kogels en je mag het vergeten :d

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Antow zei:

ik vindt juist dat mw2 grotere maps heeft -> tact vereist! Bij mw1 kon je al drek op lvl 4 de AK47 equipen en beginne rushen (neemt ook weer niet weg dat mw1 meesterlijk in elkaar steekt). de storyplay van mw2 is véél beter dan 1! (Amerika neemt deel aan hoogverraad) & mw2 biedt meer mogelijkheden tot clan-wars. Ondermeer nieuwe perks, nieuwe wapens, nieuwe combinatie mogelijkheden om je wapen te customizen ... btw de game play is veel beter, vooral online, 2-3 kogels en je mag het vergeten :d[/quote]

Storyplay beter dan 2? Het is niks meer dan constant rushen man. Zoals ik in m'n vorige post al zei: het beetje realisme in het verhaal en de gameplay welke MW1 nog had, is in MW2 helemaal verdwenen.

Sowieso is de MP al helemaal een stuk omlaag gegaan, niks meer dan killsgrinden met akimbo shotguns enzo. Het perks systeem is dan weer wel een stuk verbeterd.

Vergeet overigens niet dat sequels moeten bouwen op wat het vorige game had. Er is echt niks bij gekomen, geen enkele vernieuwing. Ja okay, akimbo wapens dan. Maar dat blijkt in de MP al een schijtkeus te zijn geweest.

TrippyShit

Badass junkie
Ik heb allebei voor lange tijd dagelijks gedaan. Ben wél enigzins verslavingsgevoelig :P
Gamen kan zeker een flinke verslaving worden. Ik gamede met 3 beste vrienden in onze eigen G&G clann op het laatst rustig zo'n 6/12 uur per dag :P Waren toen ook niet op de leeftijd om uit te gaan ofzo en spraken elkaar na school meer via de headset dan buiten ofzo :P We waren wel keer 3e van nederland met GRAW :sunglasses:

Weed vind ik zelf iets erger omdat je daarvan sneller veranderd als persoon ook. Er zijn mensen die helemaal spyko worden als ze niet gamen, maar heb het nou ff over gemiddelde. Van weed verander je gewoon vrij snel bij dagelijks gebruik. Daarom zou ik het een iets groter probleem vinden met iets groter risico-gehalte. Maaar das mijn mening..

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
Ik heb zelf nooit echt veel gehad met gamen, maar ik heb het ook wel eens af en toe gedaan. Ik kan me herinneren dat ik wel telkens zo'n gevoel kreeg "nog even dit doen in het spel en dan kan ik.... bla bla autootje kopen bla bla nieuw level spelen". Verzin iets leuks. Die spelletjes geven toch wel aardig drang om door te spelen, omdat er altijd weer een nieuw doel is om naartoe te werken, ik kan me dus wel voorstellen dat dit verslavend is voor mensen die meer van gamen houden dan ik

Bovenaan