GBL Gebruik vraagjes

Goya

Experimenterende gebruiker
Ik heb de afgelopen 6 weken 4 weekenden GBL gebruikt met 2 weekenden zonder gebruik tussendoor,
Éen weekend heb ik 2 avonden gebruikt en het afgelopen weekend 3 avonden (tussen de 2 en 5 dosissen door de nacht heen) Na de 3de nacht merkte ik dat mijn huid erg vettig was geworden en dat mijn maag zeker 2 dagen niet ideaal deed.
Als ik de GBL omzet naar GHB krijg ik dan geen/minder last van deze bijwerkingen? Uit de discussie GBL vs. GHB kwam ik tot de conclusie dat GBL eigenlijk alleen gevaarlijker is bij veelvuldig gebruik maarrr wat ik afgelopen weken heb gedaan, valt dat onder recreatief? Zijn er meer mensen die zonder problemen elk weekend gebruiken? of kan ik beter gewoon een paar maanden geen G meer aanraken? Wil geen risico nemen met dit goedje...

Oom Klaas

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
dat met je maag kan best kloppen, vaak als je wat eet gaat het wel over.
heeft met de Ph waarde te maken

Kan die hogere/lagere ph waarde ook zorgen voor meer last van maagzuur?
Bij GBL heb ik altijd wanneer ik in bed lig en de volgende dag veel last van brandend maagzuur,
lijkt me eigenlijk ook wel aardig logisch, na veel zuipen heb ik daar ook last van helaas :(

Kanthor

Newbie
Alle genoemde klachten zijn eerder aan placebo-effect te wijten dan aan GBL.
1) een vettige huid 'merken' is sowieso al subjectief.
2) je gebruik zal uberhaupt geen fysiologische verandering voortbrengen
3) Als mn maag 'vanslag' is, neem ik juist GBL ipv. GHB om het wat rustiger te maken, dus tjah.. :)

geen pijl op te trekken dus, en zeker niet direct gaan relateren aan GBL vs. GHB.

Edit:

Wat ik ook vaak hoor van mensen is dat ze misselijk worden van GBL of moeten braken. Nu dan, of dit door de smaak komt of door iets tussen de oren, dat weet ik niet. Maar uit eigen ervaring blijkt dat je NIET misselijk kan worden van GBL mits je de juiste doseringen handteert uiteraard.
Nogmaals... stel ik heb enorme honger, dan neem ik gerust een gbl'tje want dan 'stabiliseert' mn maag dat weer n beetje voor mn gevoel. Voor dat 'effect' neem ik liever GBL dan GHB.

Voor mij persoonlijk verkies ik toch GHB boven GBL. GHB duurt langer, though het 'inslaan' duurt ook wat langer. De inname is wat makkelijker (binnenshuis) en het doet praktisch alles wat GBL ook doet.
Als ik echter buitenshuis ga neem ik toch nog liever GBL. Niet alleen omdat ik dan makkelijk in gelatin caps kan doseren, maar ook omdat ik het effect als 'heftiger' ervaar en meer geschikt voor buitenshuis. Kom me niet tegen op straat met een 'opmerkings-waardige' outfit/gedrag want je krijgt zeker (positieve) kritiek terug haha :wink:

Kanthor

Newbie
Goya zei:
Ik heb de afgelopen 6 weken 4 weekenden GBL gebruikt met 2 weekenden zonder gebruik tussendoor,
Éen weekend heb ik 2 avonden gebruikt en het afgelopen weekend 3 avonden (tussen de 2 en 5 dosissen door de nacht heen) Na de 3de nacht merkte ik dat mijn huid erg vettig was geworden en dat mijn maag zeker 2 dagen niet ideaal deed.
Placebo
Als ik de GBL omzet naar GHB krijg ik dan geen/minder last van deze bijwerkingen?
GHB zorgt voor minder heftige afkickeverschijnselen
Uit de discussie GBL vs. GHB kwam ik tot de conclusie dat GBL eigenlijk alleen gevaarlijker is bij veelvuldig gebruik maarrr wat ik afgelopen weken heb gedaan, valt dat onder recreatief?
Valt keurig netjes onder recreatief
Zijn er meer mensen die zonder problemen elk weekend gebruiken? of kan ik beter gewoon een paar maanden geen G meer aanraken? Wil geen risico nemen met dit goedje...
Als jij het kan volhouden G elke week max 2 avonden te gebruiken, hoe diep je ook gaat, zal geen enkel problemen opleveren. Houd gewoon je doseringen in de gaten zodat je niet perongeluk 3ml GHB binnenkrijgen of 5gr GHB. Houd ook een papiertje bij oid om je dosissen te noteren, zodat je zeker weet dat je 'safe' zit. Het maakt een wereld van verschil of je 2.5 ml in 1 keer neemt of 2ml en half uur later 1ml. Ja, van het eerste word je meer wappy dan van 't 2e.

Bovenaan