GBL

Ruud

Experimenterende gebruiker
Ongeveer de helft dan wat je aan normaal ghb neemt. Maar voor de zekerheid zou ik toch iets minder nemen, als je dan toch weinig voelt kun je alsnog bijnemen.

pipodeclown

ik neem altijd 2 milliliter als slaapmiddel.Je kunt het best beginnen met
een halve tot 1 milliliter, verdund met drinken. Je kunt snel overdoseren.
Ik gebruik altijd een doseer spuitje

zwevatje

Newbie
ff een vraagje mss stomme vraag ma wat is GBL dan en kun je dat gewoon in de winkel halen? waarom pakken mensen dat dan ni gewoon in plaats van GHB?

pipodeclown

GHB wordt gemaakt van GBL en gootsteenontstopper. GBL wordt
op internet aangeboden als inktverwijderaar. Ik heb het nooit gezien in de winkel. GBL heeft ongeveer dezelfde werking als GHB. Het smaakt chemisch en je hebt snel een overdosis.

caatje

Badass junkie
zo das dus niet echt wijs om dat te gebruiken. Als ik zie wat t met mn buis heeft gedaan toen die verstopt zat. Mozes kriebel :openmouth:

zwevatje

Newbie
zeker wel moeilijk om dat FF te doen en de ene zegt da je het moet warm maken en nu las ik ook weer dat je het ook gewoon kunt maken zonder dat je het warm maakt of kookt ofzoxxx

Bal0n

Badass junkie
pipodeclown zei:
op internet aangeboden als inktverwijderaar. Ik heb het nooit gezien in de winkel. GBL heeft ongeveer dezelfde werking als GHB. Het smaakt chemisch en je hebt snel een overdosis.

Lekker boeiend dat het van inkverwijderaar en gootsteenontstopper wordt gemaakt. Keukenzout wordt gemaakt van een explosief metaal en een zenuwgas :wink:.

Wortel

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
pipodeclown zei:

Lekker boeiend dat het van inkverwijderaar en gootsteenontstopper wordt gemaakt. Keukenzout wordt gemaakt van een explosief metaal en een zenuwgas :wink:.
Idd, en pipodeclown vind je salmiak poeder lekker? Word gemaakt van salpeterzuur (zeeer sterk zuur) en amoniak.

caatje

Badass junkie
ik vind t wel boeiend, ik wist dit alleaal niet, niet van gbl ghb en salmiak. Er staat ergens in een topic wel een uitleg van bal0n met allemaal dure woorden waar ik niks van begrijp maar zo als t nu beschreven is wel

Bal0n

Badass junkie
Ik doelde een beetje op het feit dat hij GHB negatief afschildert, omdat het gemaakt zou zijn van gevaarlijke stoffen. En dat is natuurlijk onzin :)

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
De moleculen van 2 verschillende stoffen kunnen nog zoveel op elkaar lijken, het kan maar zo zijn dat de ene stof dodelijk is en de andere gezond.
En als de moleculen van 2 verschillende stoffen veel op elkaar lijken wil dat ook nog helemaal niet zeggen dat wanneer je grote hoeveelheden van die moleculen hebt, beide stoffen er hetzelfde uitzien.

boy

Bewuste gebruiker
Beter pak je gewoon GHB, een stuk minder schadelijk tot vrijwel niet schadelijk als je weet hoe te gebruiken.

LXRocks

Newbie
zwevatje zei:
zeker wel moeilijk om dat FF te doen en de ene zegt da je het moet warm maken en nu las ik ook weer dat je het ook gewoon kunt maken zonder dat je het warm maakt of kookt ofzoxxx

Je heb warmte nodig voor het goed reageren van NaOH en GBL.

Bovenaan