Intoxicated
Wijs gebruiker
Weet iemand de gebruikshoeveelheid? thanks in advance 

pipodeclown zei:GHB wordt gemaakt van GBL en gootsteenontstopper. GBL wordt
op internet aangeboden als inktverwijderaar. Ik heb het nooit gezien in de winkel. GBL heeft ongeveer dezelfde werking als GHB. Het smaakt chemisch en je hebt snel een overdosis.
Idd, en pipodeclown vind je salmiak poeder lekker? Word gemaakt van salpeterzuur (zeeer sterk zuur) en amoniak.Bal0n zei:pipodeclown zei:GHB wordt gemaakt van GBL en gootsteenontstopper. GBL wordt
op internet aangeboden als inktverwijderaar. Ik heb het nooit gezien in de winkel. GBL heeft ongeveer dezelfde werking als GHB. Het smaakt chemisch en je hebt snel een overdosis.
Lekker boeiend dat het van inkverwijderaar en gootsteenontstopper wordt gemaakt. Keukenzout wordt gemaakt van een explosief metaal en een zenuwgas.
slipperman zei:Bal0n zei:pipodeclown zei:GHB wordt
Idd, en pipodeclown vind je salmiak poeder lekker? Word gemaakt van salpeterzuur (zeeer sterk zuur) en amoniak.
Sorry je hebt gelijkRuud zei:slipperman zei:Bal0n zei:pipodeclown zei:GHB wordt
Idd, en pipodeclown vind je salmiak poeder lekker? Word gemaakt van salpeterzuur (zeeer sterk zuur) en amoniak.
Salmiak wordt gemaakt van zoutzuur ipv salperterzuur..
zwevatje zei:zeker wel moeilijk om dat FF te doen en de ene zegt da je het moet warm maken en nu las ik ook weer dat je het ook gewoon kunt maken zonder dat je het warm maakt of kookt ofzoxxx
Ballon jij hebt ervaring met ghb maken he? Zou ik je msn mogen?Bal0n zei:De reactie verloopt ook spontaan, met warmte wel sneller.