Gebruik cocaïne

Deranged

Badass junkie
Ja inderdaad, jij hebt tenminste nog een leven als achterlijke semi-analfabetische Belg met een kansloze cokeverslaving.

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
Ja inderdaad, jij hebt tenminste nog een leven als achterlijke semi-analfabetische Belg met een kansloze cokeverslaving.
maak jezelf geen illusies door te doen alsof jij er beter op staat met je speed addiction...
de ene verslaafde verwijt de andere...
haha grappig toch?? :smoke:

en btw
ik moet niet op internet achter aandacht zoeken...
die krijg ik thuis wel :wink:

Deranged

Badass junkie
En die was te verwachten ja. Je komt regelmatig met oordelen die .je niet eens kan maken, dit wijst wederom op een zwakke geest. Je weet namelijk helemaal niks van mij en ook niet in wat voor mate ik al dan niet speed zou gebruiken, laat staan of ik verslaafd ben of niet.

Omdat je niet in staat bent om met iets te komen wat echt van toepassing is ga je maar een beete bullshit uit lopen kramen. Hiermee zeg je meer over jezelf dan over mij. De grootste fout maakte je toen je mij wel eens ff ging vertellen hoe mijn verleden ECHT was gegaan, want jij als Belg op een forum wist dat wel ff beter dan ikzelf. Wat mij betreft mag je hiervoor door naar Auschwitz.

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
En die was te verwachten ja. Je komt regelmatig met oordelen die .je niet eens kan maken, dit wijst wederom op een zwakke geest. Je weet namelijk helemaal niks van mij en ook niet in wat voor mate ik al dan niet speed zou gebruiken, laat staan of ik verslaafd ben of niet.

Omdat je niet in staat bent om met iets te komen wat echt van toepassing is ga je maar een beete bullshit uit lopen kramen. Hiermee zeg je meer over jezelf dan over mij. De grootste fout maakte je toen je mij wel eens ff ging vertellen hoe mijn verleden ECHT was gegaan, want jij als Belg op een forum wist dat wel ff beter dan ikzelf. Wat mij betreft mag je hiervoor door naar Auschwitz.
1 waar haal je het dat ik regelmatig met oordelen kom???
je zegt net zelf : ik ken jou niet,jij mij niet!!!
2dat je verslaafd bent vertel je overal zelf dus daar ligt het niet aan!!!

je zegt dat er over jou niet mag geoordeeld worden maar zelf doe je het wel!!!
komaan kerel,ik blijf erbij!!
zoek een leven buiten dit forum of buiten je pc en het zal veel beter met je gaan!!!

case closed voor mijn part :wink:

Deranged

Badass junkie
En weer loop je vooral bullshit uit te kramen. Dat ik verslaafd ben vertel ik overal zeg je. Daar weet ik niks van maar bedankt dat je me er toch ff op attendeert. Ik dacht zelf toch echt dat ik van mening was dat speed niet verslavend is en ook dat ik uberhaupt niet iemand ben die zich zo zwak zou opstellen. Maar jij weet het natuurlijk beter.

Ook je oordeel over mijn 'leven buiten de pc' gaat nergens over. Hier weet je namelijk ook totaal niks over. De dingen waar ik mee kom zijn ergens op gebaseerd. Bijvoorbeeld het feit dat je een cokemietje bent beschrijf je zelf zeer regelmatig. Zoals laatst toen je als een of andere eppo heel overdreven je verlangen naar coke beschreef.

Oh maar wacht ff, dat zie je mij ook altijd over speed doen natuurlijk. En dan in bijna alle topics waarschijnlijk. Ja sorry, dat was ik ook ff vergeten.

Frisko

Badass junkie
dat ge geen leven buiten u pc hebt bewijs je zelf door hele dagen niks anders te doen dan hier en op andere plaatsen op internet te zitten!!!

en u ellelange teksten in het verleden hebben al genoeg bewezen over je speedgebruik lijkt me!!!

maarja onderhand ben ik hier de topicverneuker geworden dus ik ga er (hier alleszinds) niet meer op in gaan!!!
:wave:

Deranged

Badass junkie
En weer loop je complete onzin uit te schijten. Je laat echt zien dat je een ongelooflijk laag niveau heb. JJij zal mij wel eens even gaan vertellen hoe mijn leven eruit ziet. Je komt met observaties die gewoon ter plekke verzonnen zijn waarschijnlijk zonder dat je dit zelf beseft. Zoals ik al eerder zei, je probeert een hoop over mij te zeggen maar je zegt alleen heel veel over jezelf.

En waarom zou het uberhaupt relevant zijn hoe jij denkt dat ik leef. Hoe dat ook is is hoe ik het wil en ik zal er 1 ding over verklappen. Het is in alle gevallen beter dan een achterlijke cokebelg zijn.

Deranged

Badass junkie
Van mijn kant uit overigens totaal geen hard feelings ofzo. Ik heb nooit iets tegen die goochem gehad en eigenlijk heb ik dat nog steeds niet. Dit soort dingen kunnen soms best vermakelijk zijn als je in de juiste stemming bent. Hij is ooit begonnen samen met zijn coke holmaat El Gaytro . Die mogen ze van mij dan wel weer de ruimte in schieten.

sabe007

Experimenterende gebruiker
ik geef squirly gelijk.
laat ze maar eens een LSD trip proberen. dat is de echte die hard drugs :grin:

El Retro

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Van mijn kant uit overigens totaal geen hard feelings ofzo. Ik heb nooit iets tegen die goochem gehad en eigenlijk heb ik dat nog steeds niet. Dit soort dingen kunnen soms best vermakelijk zijn als je in de juiste stemming bent. Hij is ooit begonnen samen met zijn coke holmaat El Gaytro . Die mogen ze van mij dan wel weer de ruimte in schieten.

LOL. Hier heb je hem weer. Ik heb nog niets gezegd en nu haal je mij er weer bij. God, wat ben jij zielig. En leer het verleden is vergeten jongen :wink:. Want het is gewoon daarom dat je me "de ruimte" in wil.

Deranged

Badass junkie
Of ergens in de rimboe lijkt me ook wel geslaagd. Ja waarom eigenlijk.. HWaarom een wijf dat tegen al mijn principes in ging. Waarom uberhaupt dat wijf. Waarom vravk en waarom pijpen voor crack openbaar na een jaar aan mij gericht.

Wat je allemaal denkt en vindt zal me een rotzorg zijn als het maar wel heel erg duidelijk is dat ik van dat wijf helemaal niks moet hebben. Dan pak ik nog liever de lokale HB boterham.

El Retro

Wijs gebruiker
Waarom doe je dan zo fucking achterlijk tegen mij, want voordien deed je dat niet. Kheb met jou voor de rest geen ruk te maken...

Deranged

Badass junkie
Ik vond het zelf eigenlijk wel een leuke uitspraak, Heeft ook te maken met mijn stemming momenteel. Lange tijd heb ik je gewoon genegeerd maar toen kwam jij keer op keer ineens met een kutpost richting mij. Ik ben normaal totaal niet zo maar ik heb soms van die dagen.

El Gaytro de ruimte in laten schieten. Ik vond hem vooral zelf erg leuk gevonden moet ik bekennen. Hoe dan ook heeft het niks met dat wijf te maken. Waarom ik daar zo in verzeild ben geraakt zal altijd een mysterie blijven maar ik zat goed fout dat staat vast. Daar had ik nog niet eens pijpen voor crack voor nodig om dat te weten.

Het is afgelopen maar wat voor altijd in m'n geheugen gebrand staat is dat ene stukje d''ol lreeg geen drugs meer als'' at eindigt op ''of 1 van z'n vrienden''. En nu moet ik echt gaan stoppen met typen. De uitspraak richting jou op het forum was eigenlijk vooral voor de grap. Omdat ik hem zelf heel erg geslaagd vindt terwijl het ik weet dat het achteraf niks speciaals is. Gewoon flauw zelfs.

Deranged

Badass junkie
Wat snap je niet? Er staat wat willekerige overbodige informatie bij dat is alles. Ik ben op niemand boos, alles is gewoon at ease zoals het hoort.

Deranged

Badass junkie
En gebruik cocaine inderdaad. De mensen die aan sos doen worden vaak het hardst in hun reet geneukt. Veel mensen gaan cocaine gebruiken of snuiven, op DF zijn er ook figuren geweest die gingen ''spacen op sos''. Dan duurt het echt niet lang voor je een janktopic aanmaakt over je schulden je gedrag je uitzichtloosheid en je jankerigheid maakt het af. Sos zeggen of typen is echt not done gewoon, elke keer als ik het weer heel blij zie staan heb ik daar weer ff moeite mee.

Midway

Wijs gebruiker
Dat heb je bij speed toch ook :)

Alleen dat van die schulden niet misschien, omdat het goedkoper is.

neti

Badass junkie
Deranged zei:
En gebruik cocaine inderdaad. De mensen die aan sos doen worden vaak het hardst in hun reet geneukt. Veel mensen gaan cocaine gebruiken of snuiven, op DF zijn er ook figuren geweest die gingen ''spacen op sos''. Dan duurt het echt niet lang voor je een janktopic aanmaakt over je schulden je gedrag je uitzichtloosheid en je jankerigheid maakt het af. Sos zeggen of typen is echt not done gewoon, elke keer als ik het weer heel blij zie staan heb ik daar weer ff moeite mee.

de moeite die je daar mee hebt zegt meer ove rje eigen kwetsbaarheid, je eigen pijnen dan over het gedrag van de ander. soms helpt het de oorzaak en de oplossing bij jezelf te zoeken, ipv naar de ander te kijken... :)

Deranged

Badass junkie
Wat heb je bij speed ook? Inderdaad is een groot verschil de betaalbaarheid wat een heel belangrijk en groot risico van coke wegneemt.. Coke staat synoniem voor geldproblemen. Als je pech heb sta je alleen nog in je onderbroek. als de coke klaar met je is. Zo ging het bijvoobreeld bij mijn vader 2 jaar nadat hij het probeerde.

Ik heb nooit de intentie gehad om coke en speed tegenover elkaar te zetten om te kijken wat het verstandigst is ofzo. En in het speed forum heb je ook vreselijke figuren inderdaad met echt de meest achterlijke topics. Daarom raad ik ook niemand aan om speed te proberen. Ook over speed heb je jankerts en eigenlijk zijn die nog erger als cokejankerts als je erover nadenkt. Want ik zal 1 ding wat ik uit eigen ervaring weet vertellen en dat is dat speed vergeleken bij coke gewoon niet verslavend is. Gewoon helemaal NIET.

Coke zit vol van sneaky mindfucks, speed is speed en vereist gewoon alleen wat discipline. Jankerig doen over speed vind ik persoonlijk echt te zwak voor woorden. Ik vind het gewoon niet kunnen, uitspraken als '' ik ben nu 10 dagen gestopt''. Ik zelf gebruik speed 1 a 2 keer per maand dat is meer als zat. Een hele maand zonder speed is voor velen echt een opgave en voor mij is dat normaal en totaal niet moeilijk.

Feitelijk is speed minder gevaarlijk om te proberen dan coke. Ik vind zelf speed totaal NIET verslavend. Het verlangen naar coke waar ik jaren mee heb rondgelopen is bij speed gewoon totaal niet aanwezig. Ik heb nog nooit een verlangen gehad naar speed, dat bestaat gewoon niet. Ik vind het totaal niet moeilijk om in de hand te houden. Toch zijn er HEEL VEEL die dat op een of andere manier toch wel hebben. Die denken dat ze het wel dagelijks en op werk kunnen nemen en creeeren binnen no time een gewoonte.

Vervolgens komen ze op het forum vreselijke topics posten over hoe achterlijk ze met speed omgaan en daar word ik echt totaal niet vrolijk van. De meerderheid heeft het toch soms heel moeilijk met speed dus ik zou het gewoon lekker afraden. Ik raad persoonlijk zowel coke als speed af om te proberen. Ik zie zoveel gezeik om me heen met beide middelen het risico is bij allebei heel groot.

Midway

Wijs gebruiker
Goed uitgelegd.

In mijn omgeving zijn het alleen de meest achterlijke mensen dat coke gebruiken, hoe het komt dat weet ik niet.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
de moeite die je daar mee hebt zegt meer over je eigen kwetsbaarheid, je eigen pijnen dan over het gedrag van de ander. soms helpt het de oorzaak en de oplossing bij jezelf te zoeken, ipv naar de ander te kijken... :)

QFT

What's your deal eigenlijk, Deranged?

Je komt over als een ex-cokjunkie die er uiteindelijk toch vanaf is geraakt, en zich sindsdien dan maar is gaan bezighouden met het ridiculiseren en verafschuwen van mensen die met een gelijkaardig probleem kampen, geinspireerd door angst om te hervallen of terug in dat wereldje verzeild te raken.

Of zie ik dat verkeerd?

Deranged

Badass junkie
Dat komt wel aardig in de buurt ja. Alleen de angst om terug te vallen is er absoluut niet. Er is namelijk vooral een ziekelijke afkeer van het hele gebeuren en deze komt recht uit het hart.

Ik snap niet waarom die ene post over benamingen tot 2 keer toe blijkbaar veel te serieus genomen wordt en in verband wordt gebracht met kwetsbaarheid en pijnen terwijl het duidelijk niet heel serieus is allemaal.

Dissonant

Bewuste gebruiker
TechNora zei:
Zeiken over het gezeik van anderen...tsja... tis maar waarmee je je bezig wilt houden... :confused:

Tegen mij? Consequent bezig dan :)

En zeiken.. ik vroeg me gewoon af waar die bitsigheid vandaan kwam.

Ik heb trouwens je bericht gelezen Deranged. Ik kan nu er wel min of meer inkomen waarom je zo reageert.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
^Had gewoon even zin om te zeiken over het gezeik over dat gezeik de hele tijd... That's all. In mijn regionen is zeiken trouwens niet echt bits, is een heel normaal woord. :wave:

Bovenaan