gebruik zegel

Mra

Newbie
Beste allen,

Ik heb 5x 1P-LSD 100ug blotters gekocht en vandaag ontvangen. Hoe kan ik die het best en meest eenvoudig innemen als ik 100 ug wil (trippen). Ik lees over oplossen in Wodka, etc. Maar ik dacht dat je de zegel een paar minuten onder je tong moest leggen...? Graag advies :)

Laatst bewerkt:

inner_search

Badass junkie
@transformated je citaat :wink: :grin:

Edit.
Ik sabbel er 15 minuutjes op , rol het meymt men tong op een bolletje en slik het door.
Doe ik met alle blotters.
Sommige zeggen dat ze oplossen , maar zoveel geduld heb ik niet.

En oplossingen maken is om te microdosen , daar hoef je voor een volwaardige trip nix van aan te trekken.

Wat niet inhoud dat het geen interessante stof is om te leren :wink:.

Dat je geen prijzen mag noemen is al vermeld.. Dus rapport ik deze (nog) niet als je het nog aanpast. Of een mod ons voor is :grin:).

Edit
Aangepast

Laatst bewerkt:

transformated

Badass junkie
@transformated je citaat :wink: :grin:

Edit.
Ik sabbel er 15 minuutjes op , rol het meymt men tong op een bolletje en slik het door.
Doe ik met alle blotters.
Sommige zeggen dat ze oplossen , maar zoveel geduld heb ik niet.

En oplossingen maken is om te microdosen , daar hoef je voor een volwaardige trip nix van aan te trekken.

Wat niet inhoud dat het geen interessante stof is om te leren :wink:.

Dat je geen prijzen mag noemen is al vermeld.. Dus rapport ik deze (nog) niet als je het nog aanpast. Of een mod ons voor is :grin:).

Edit
Aangezien je online was en niet gereageerd hebt of aangepast ga ik toch effe rapporteren.
TS heeft het juist veranderd :grin:

Bovenaan