Gebruiken omdat je het hebt..

Gelato43

Bewuste gebruiker
Over miauw hoor je bijna elke gebruiker hier wel over, helemaal als het eenmaal in hun systeem zit, dan moet en zal dat zakje op gaan.

Persoonlijk heb ik hier geen last van, behalve met tabak/nicotine, ik kan gewoon 1 snuifje of whatever nemen en het daar bij laten voor een avond maar als er tabak in huis ligt dan krijg ik gelijk de neiging om te roken.

Pietlul

Experimenterende gebruiker
Over miauw hoor je bijna elke gebruiker hier wel over, helemaal als het eenmaal in hun systeem zit, dan moet en zal dat zakje op gaan.

Persoonlijk heb ik hier geen last van, behalve met tabak/nicotine, ik kan gewoon 1 snuifje of whatever nemen en het daar bij laten voor een avond maar als er tabak in huis ligt dan krijg ik gelijk de neiging om te roken.
met tabak heb ik dat ik het zo 6 maanden kan laten staan maakt niet uit wat het is.. met drugs moet alles op

Tino73

Belezen gebruiker
Zeer herkenbaar allemaal. Zelf kan ik gerust enkele weken zonder, maar eenmaal ik 3mmc neem, dan moet alles op. onafhankelijk van de hoeveelheid. Met coke had ik dat vroeger ook. Ik kan het dan gewoon niet laten liggen. Tot nu toe alleen goeie ervaringen. Maar ja, in plaats van tussendoor even te rusten... Niks van: moet erdoor!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Herken dit wel met wiet en alcohol. Met name met wiet was het soms echt mindless de stashbox openen en de pijp of vape vullen, want ja: het ligt er toch?

Bovenaan