gebruiker niveau

vanity

Newbie
Heb altijd liever gesnoven omdat voor mij ook de kick ervan beter is en je beter kunt doseren .pakte wel is af en toe bommetje op werk of zo maar echt weinig.
Nu had ik een tijdje geleden via iemand speed die als ik hem snoof me elke keer verschrikkelijk deed kokhalzen(moet niet vragen wat een rommel dat zou geweest zijn)dus begon bommetjes te slikken,niet echte slechte speed qua gevoel dus omdat er toen een tijdje geen andere was bleef ik bommetjes slikken.
een tijdje later werd ik op een morgen wakker met opgezwollen keel en klieren,steken in de maag, op den duur kon amper verstaanbaar spreken.
Belde de dokter die dan kwam en de diagnose;vond het vreemd dat alles zo was opgezwollen in men nek zonder dat ik ziek was,zei hem dat ik steken in de maag had en het zuur,hij zei me dat ik goed op weg was een maagzweer te creeren .
Dus wist ik meteen dat ik dus ook aan de bommetjes lag.
Na een tijdje terug snuiven en alles was toppie!!

statik

Newbie
snuiven. Vroeger paar keer bommetjes gedaan.
als ik pep wil voelen, wil ik dat meestal ook meteen. Niet eerst wachten.
Verder heb ik op de momenten dat ik het vaakst snuif, snachts na mijn (horeca) werk, meestal de bedoeling nog te gaan slapen, en dan denk ik dat één lijntje wel kan, meestal volgen er dan meer en kan dat uiteindelijk niet of nauwelijks. Maar met een bommetje zou ik het idee om nog te gaan slapen niet eens hebben. En dan dus ook geen pep nemen. (in verband met weer moeten werken de volgende dag)

lysergine25 zei:
Keep on snuiving ..& shooting. snuifdukkie

Wat een zuig topic !!

Dat moet wel erg slechte speed zijn of je bent zo goed als verslaafd dus meteen resistent ...Niets om trots op te zijn in mijn ogen.

Stonie

neej kick gewoon op balanceren van uit je plaat en boven op de wolkekrabber.

klinkt gek maar is perfect om in te zien dat ut kut spul is

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Het snuiven is gewoon een leuk onderdeel van de Speed, lekker drogen ( mocht dat nodig zijn ), fijnhakken, paar mooie lijntjes naast elkaar leggen.. :grin:

En je voelt het natuurlijk direct opkomen wat erg lekker is.. sleutelpuntjes kan ook natuurlijk, maar dat op een feest dan.

Bommetje wil ik ook nog steeds een keertje proberen, lege capsule vullen dan met 300 miligram bijv.

JewCookie

Wijs gebruiker
Voor een keertje proberen is een vloeitje handiger denk ik. Die kan je namelijk overal halen en hoef je niet speciaal naar een smartshop om een doos met 100 caps te halen. :)

Persoonlijk vind ik een vloeitje zowizo handiger, daar krijg je het namelijk een stuk gemakkelijker in. Als je ze ergens mee naar toe wil nemen is een cap handiger, maar kan ook gemakkelijk met een vloei-bommetje.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
Voor een keertje proberen is een vloeitje handiger denk ik. Die kan je namelijk overal halen en hoef je niet speciaal naar een smartshop om een doos met 100 caps te halen. :)

Persoonlijk vind ik een vloeitje zowizo handiger, daar krijg je het namelijk een stuk gemakkelijker in. Als je ze ergens mee naar toe wil nemen is een cap handiger, maar kan ook gemakkelijk met een vloei-bommetje.

Klinkt raar, maar vloetjes heb ik ook nooit zo 1 2 3 voor handen.. ( Rook niet ). Maar inderdaad is wel iets handiger.. ga denk ik wel is iets proberen oraal in te nemen, zoals ik ook al in het andere topic vertelde.

Doodkapje

Wijs gebruiker
Phreakingout zei:
JewCookie zei:

Klinkt raar, maar vloetjes heb ik ook nooit zo 1 2 3 voor handen.. ( Rook niet ). Maar inderdaad is wel iets handiger.. ga denk ik wel is iets proberen oraal in te nemen, zoals ik ook al in het andere topic vertelde.

moet je zeker doen!!! ik heb weer eens 1.5 weekje gesnoven en ik sta weer vol puisten...dat heb ik met bommetjes niet

JewCookie

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
Phreakingout zei:
JewCookie zei:

moet je zeker doen!!! ik heb weer eens 1.5 weekje gesnoven en ik sta weer vol puisten...dat heb ik met bommetjes niet

Komt dat niet omdat je met snuiven eigenlijk altijd meer neemt? Het is toch hetzelfde stofje die voor de puisten zorgt. Een lijntje neem je veel sneller even tussendoor en zijn vaak kleiner.. Tenminste zo gaat dat bij mij vaak.

Doodkapje

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
Doodkapje zei:
Phreakingout zei:
JewCookie zei:

Komt dat niet omdat je met snuiven eigenlijk altijd meer neemt? Het is toch hetzelfde stofje die voor de puisten zorgt. Een lijntje neem je veel sneller even tussendoor en zijn vaak kleiner.. Tenminste zo gaat dat bij mij vaak.

dat is een mogelijkheid...

Endymion

Experimenterende gebruiker
Bommetjes zijn fijn omdat het beter en langer werkt en geen gesnotter enzo. Maar soms wil je niet dat het nog zo lang gaat werken en heb je ook geen zin om te wachten tot het gaat werken dus dan liever een lijntje :wink:

Bovenaan