Gebruikt?

jaja

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
nog steeds clean gebleven jaja?

en fnea?

Ik ben nog steeds "clean", alhoewel ik zo heel af en toe (eens in de drie vier maanden) nog wel eens een paar punten rook, als een soort van uitstapje.

Van fnea hoor ik niets meer op dit Forum?

F N E A !!?????

Wake up!

BacingsPen

Badass junkie
mmm, en dat is vol te houden?

Vraag me inderdaad ook serieus af waar hij is nu! Tis nu echt al lang geleden dat Fnea d'r was!

Deranged

Badass junkie
Da's 't kutte van een drugsforum. Als iemand ineens niet meer op komt dagen zou hij zomaar ineens dood kunnen zijn.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
jaja zei:
SpacingBen zei:
nog steeds clean gebleven jaja?

en fnea?

Ik ben nog steeds "clean", alhoewel ik zo heel af en toe (eens in de drie vier maanden) nog wel eens een paar punten rook, als een soort van uitstapje.

Van fnea hoor ik niets meer op dit Forum?

F N E A !!?????

Wake up!
oh
goeiemorgen

well
sinds juni 2005:
1x heroïne in de zomer
1x wiet in de zomer
2x speed in november
\de heroïne voel ik niks meer voor. dat hele verdovingsgedrag vind ik verschrikkelijk. hoewel ik echt niet ga ontkennen dat het een heerlijk gevoel is om zo verdoofd te zijn. dat zou stom zijn.
cannabis vind ik op zich wel een leuk effect, dat chaotische creatieve denken, maar ik wordt er heel angstig van.
speed deed me niet zoveel meer. ik vond het altijd heerlijk omdat ik er emoties van krijg en helderder van denk. maar nu ik ritalin voorgeschreven krijg vind ik dat veel prettiger. ik heb het een tijdje misbruik door de tabletten te snuiven maar dat doe ik niet meer, netjes volgesn voorschrift nu. maar bij het snuiven van ritalin voelt het als cocaïne waar het heel veel op lijkt (misverstand is dat het veel op amfetamine lijkt, het heeft veel meer van coke weg!) en dat verschil is toch duidelijk met speed. misschien vond ik het daarom niet leuk. van speed werd ik emotioneel en niet echt een mood lift ofzo. en ik werd er slaperig van, alles leek ineens zo goed te kloppen. ik reageer raar op amfetaminen.

tja en verder
dagelijks slaap en kalmeringsmiddelen
ik bouw het steeds af en dan neem ik weer heel veel.
zoveelste poging tot afbouwen nu, heb alleen nog temazepam voorgeschreven als afbouwschema in een lage dosering waar ik niks van merk, ik slaap ook heel slecht natuurlijk. maar ik slik niks erbij. (verder alleen ritalin als medicatie voorgeschreven)
ik heb antipsychotica voor slaap gehad eerder maar dat zijn rotmiddelen.

benzo's zijn moeilijker om mee te stoppen dan heroine voor mij.
maar mijn psychiater is een begripvolle goede arts en het gaat de goede kant op.

dit was even mijn korte update :tongueout:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
jaja zei:
hoe hou je dat vol ....?

zoiets zou ik ook wel willen op een vaste dag in de maand maar dat werkt echt niet bij mij!! :(

jaja

Bewuste gebruiker
fneawognfkgln zei:
jaja zei:
hoe hou je dat vol ....?

zoiets zou ik ook wel willen op een vaste dag in de maand maar dat werkt echt niet bij mij!! :(

Wanneer ik heel enkel rook is de roes veel beter, omdat het dan telkens iets bijzonders blijft.

En elke dag stoned werd destijds nl ook saai.

:smoke:

Btw; goed dat je je ff meldt; men werd ongerust, zoals you hier al kon lezen.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
shit het achtervolgt me weer de afgelopen paar dagen, en vannacht erover gedroomt, zon verslaving laat wel een litteken achter, heb niet lekker geslapen

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
hmm, alleen af en toe wt kalmerends, daar kan ik niet zonder , de rest heb k weinig moeite mee.

wat leuke vooruitzichten gekregen voor korte en lange termijn, helpt wel

Bovenaan