Gedachtes

Jolissa

Newbie
hoe jullie je voelen na een dag(en) speed gebruik?
Ik gebruik nu niet zo veel meer, wil er echt vanaf.. in het verleden heb ik wel dagelijks gebruikt.

Als ik terug denk aan die tijd had ik echt zulke intenste depressieve gedachtes, dat soms zelfs de dood in mij opkwam. Dat was ook de reden dat ik zo snel mogelijk van die troep afwilde.

het is nu eenmaal lastig om die mindfuck van die klote speed te beheersen dus af en toe gaat het nog is mis. Maar als ik het dan heb gebruikt voel ik me in de avond zo depressief.

Ik vroeg mij dus af wat er in jullie hoofd omgaat na een tijd gebruiken? Het zelfde of valt het allemaal wel mee?

TripJess

Bewuste gebruiker
Niet per see over dood maar wel sombere gevoelens. Je geeft t zelf al aan maar dan gebruik je gewoon teveel. Ik zou als je er toch al mee bezig bent, en t lukt. Het houden bij 1x per maand ofzo en niet zo als een mogool lopen doorhalen. Gewoon lekker in gezelschap gebruiken... Snap dat dat nu lastig is met corona nog. Maar zomer komt eraan, hou vol!

Ikzelf heb t vorig jaar ook zeker misbruikt en wil dat niet meer omdat je op een gegeven moment meer negatieve effecten zult ervaren ipv positieve en mega doseringen gaat aannemen. Slaat echt nergens meer op.

PS t is niet erg als het eens misgaat heh! Denk dat ieder mens daar wel s last van heeft maar gelukkig ben je niet lichamelijk afhankelijk van de troep!

Jolissa

Newbie
als ik er een dag aan begin omdat ik me gewoon niet kan inhouden dan neem ik ook echt bizarre dosissen ja.. ben al erg voorruit gegaan met hoe ik eerst gebruikte. En baal en dan zo van als het weer mis gaat. Uiteindelijk gaat het me wel lukken, maar dan met kleine stapjes😅😓
Ik voel me dan zo kut dan denk ik waarom gebruik ik het eigenlijk joh??
Goed dat jij er vanaf ben gekomen! Heb je er lang over gedaan of gewoon in 1 keer gestopt?

TripJess

Bewuste gebruiker
als ik er een dag aan begin omdat ik me gewoon niet kan inhouden dan neem ik ook echt bizarre dosissen ja.. ben al erg voorruit gegaan met hoe ik eerst gebruikte. En baal en dan zo van als het weer mis gaat. Uiteindelijk gaat het me wel lukken, maar dan met kleine stapjes😅😓
Ik voel me dan zo kut dan denk ik waarom gebruik ik het eigenlijk joh??
Goed dat jij er vanaf ben gekomen! Heb je er lang over gedaan of gewoon in 1 keer gestopt?
Ja heb in mijn vakantie december eens geprobeerd te bingen en door te halen maar dat is niks voor mij, bij nacht geen slaap en doorgaan op die troep zorgt echt dat ik instant ziek word. Kopijn misselijk, en zo megavaag zijn , paranoia angstig .. dus was er zo klaar mee dat ik sowieso voorlopig niet wilde. Ik zou nu wel weer s willen, maar niet zomaar uit t niks op me kamertje. Liever in gezelschap en niet zo idioot doorhalen, dus dat is het meer. Zelfs al had ik er niet ziek van geworden zou ik abrupt kunnen stoppen hoor, ik ben de baassss halllllooooo!!! :)

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ik voel me compleet verrot na dagen amfetamine. Nu komen zelfmoordgedachten helaas sowieso vrij frequent in me op, dus na dagen amfetaminegebruik is dat ook niet anders. Daarom gebruikte ik de dagen na amfetamine vaak ook drugs om de klap mee op te vangen, maar inmiddels is dat al wel maanden geleden. Mijn laatste amfetaminebinge was in augustus 2020.

Noordzee

Experimenterende gebruiker
Na een dag en een nacht gebruiken (Na een tijdje niks) heb ik last van negatieve gedachtes. Of eigenlijk is het een gebrek aan gedachtes waardoor ik me down ga voelen, ben normaal erg druk in mn hoofd en vrolijk. Als ik er alcohol bij ga drinken is het nog veel veel erger voel me altijd erg leeg en alles voelt zo doelloos met een pepkater.. echter bij dagelijks gebruik heb ik daar geen last meer van.. dan voel ik me eigenlijk altijd goed.

Jolissa

Newbie
Dat had ik de eerste maanden dagelijks gebruik ook. Na een tijdje komen er steeds negatievere effecten bij. Niet gek ook je hoofd en lichaam is gewoon op😅 als het me is gelukt om een paar dagen/weken clean te blijven ervaar ik ook niet zulke depressieve gedachtes alleen als het uit gaat werken. Echt bizar hoe ik me dan voel. Dan zou je zeggen waarom gebruik je het dan nog? 🤣
Vraag ik me ook elke keer af wanneer ik me neus poeder 😅...

Syl

Badass junkie
Dat had ik de eerste maanden dagelijks gebruik ook. Na een tijdje komen er steeds negatievere effecten bij. Niet gek ook je hoofd en lichaam is gewoon op😅 als het me is gelukt om een paar dagen/weken clean te blijven ervaar ik ook niet zulke depressieve gedachtes alleen als het uit gaat werken. Echt bizar hoe ik me dan voel. Dan zou je zeggen waarom gebruik je het dan nog? 🤣
Vraag ik me ook elke keer af wanneer ik me neus poeder 😅...
In de begin periode van mijn speedverslaving zat ik wel eens onverwachts zonder speed.
Dan was mijn dealer ineens op vakantie zonder te zeggen.
Andere dealers waren ook lekker op vakantie 😱
Dat was een ware hel...
Na een dag of 2 voelde ik me zo depressief dat ik alleen maar dood wou.
Had geen energie om uberhaubt uit bed te komen.
Dat was echt heftig zeg...

Bovenaan