Simpel vraagje, ga je dood van gedenatureerde alcohol???
Simpel vraagje, ga je dood van gedenatureerde alcohol???
Met gedenatureerde alcohol gaat dat niet lukken omdat teveel mensen deze gedachtegang volgen.Op zich vraag ik me af, of middels destillatie je de 2 soorten alcohol weer kunt scheiden.
Ik denk, dat je gelijk hebt... Als dit mengsel van alcohol zo eenvoudig te scheiden zou zijn, dan zou idd de halve mensheid deze alcohol met een gaan destilleren.
Als het niet kan betalen dan kun je beter niet drinken.Het verhaal was, mss is, dat het om de kosten ervan ging. (Gaat)
Spiritus is spotgoedkoop.
Snevel kost al gauw 10 x zoveel per liter, en niet iedereen kan alcohol stoken....
Vraag ik me ook af, als je met een plan rondloopt om eerder het leven te beëindigen zou ik eerst alles proberen om het leven leuker te maken en erover praten (anoniem op een forum of 113 bellen.Waarom zou je dit willen drinken????
Het verhaal was, mss is, dat het om de kosten ervan ging. (Gaat)
Spiritus is spotgoedkoop.
Snevel kost al gauw 10 x zoveel per liter, en niet iedereen kan alcohol stoken....
Ja! Dit zijn de soorten alcohol die je in schoonmaakmiddelen vindt, spiritus bijvoorbeeld!Simpel vraagje, ga je dood van gedenatureerde alcohol???
Ik heb een keer een documentaire gezien van een kerel in Rusland. Hij dronk eerst een fles spiritus leeg en spoot zichzelf daarna vol met Krokodil. Dag in, dag uit.. Erg gezond zag hij er overigens niet uit!Ze bestaan wel...
De spiritusdrinkers.
Dan lig je al echt diep in de goot.
Ik moet er niet aan denken om dat te moeten drinken...
Desomorfine heet het, en het is eigenlijk diep triest als je je realiseert dat die mensen niet echt een andere keus hebben. Ze zijn nou eenmaal verslaafd aan opiaten maar kunnen geen heroine betalen/fabriceren dus zijn ze gedoemd om deze goedkope maar verwoestende verbinding te nemen. Het is eigenlijk gewoon heroine maar er is tijdens het productieproces een aantal stappen overgeslagen of vergemakkelijkt. En dan krijg je krokodil.Krokodil heeft idd niet voor niets deze naam....
Als je alleen al ziet, waar het van gemaakt is!
Er is een docu over, en hier zie je iemand die van de linker arm een heel stuk vlees kwijtgeraakt is, je kijkt zo naar een spaakbeen en ellepijp. Open en bloot.
De gebruikers worden niet oud.
Rotzooi, dus...
Krokodil heeft idd niet voor niets deze naam....
Als je alleen al ziet, waar het van gemaakt is!
Er is een docu over, en hier zie je iemand in, die van de linker arm een heel stuk vlees kwijtgeraakt is, je kijkt zo naar een spaakbeen en ellepijp. Open en bloot.
Rotzooi die krokodil.Degebruikers worden niet oud.
Rotzooi, dus...En niet zo'n beetje ook!