geen behoefte meer aan drank

weuurd

Newbie
hee lui,

de laatste tijd heb ik echt geen behoefte meer aan drank, heel raar is dit omdat ik vroeger toch wel redelijk wat dronk.. het is echt irritant want al mijn vrienden drinken graag en vinden het vervelend dat ik niet mee drink!! hoe kan ik weer zin krijgen in drank??

groetjeess

Aalpoepert

Badass junkie
Waarom vinden je vrienden het vervelend dat je niet mee drinkt? Dat is iets wat ik nooit zal begrijpen. Dan hebben zij toch meer!

Oom Klaas

Badass junkie
weuurd zei:
hee lui,

de laatste tijd heb ik echt geen behoefte meer aan drank, heel raar is dit omdat ik vroeger toch wel redelijk wat dronk.. het is echt irritant want al mijn vrienden drinken graag en vinden het vervelend dat ik niet mee drink!! hoe kan ik weer zin krijgen in drank??

groetjeess

Je vrienden laten vallen, paar klappen verkopen en nieuwe zoeken lijkt me een beter plan dan zorgen dat je weer zin krijgt in drank.

Dreuge

Badass junkie
Ja ik zie niet echt het slechte in van niet meer willen drinken :P Ging het bij iedereen maar zo makkelijk.

Flameon

Badass junkie
Maakt toch niks uit .... ook zonder drank kan het gezellig zijn hoor. Jammer dat je vrienden je 'er op af rekenen' . Als jij geen zin hebt in drank, niet gaan zoeken hoe je weer lekker kan gaan pimpelen.

Ik heb behoefte aan een pilsje nu :wink: :beer:

Bovenaan