geen bijwerkingen

neti

Badass junkie
ik heb nu drie maal xtc gebruikt, waarvan de eerste 2 keer 1 pil en de laatste keer 2 pillen plus en buisje explosion. ik lees altijd dat mensen last hebben van bijwerkingen tijdens het gebruik, zoals tandenknaren en kaakklemmen, of erg depri-gevoelens de dagen na gebruik. Ik heb dat geen van allen.

De dag na gebruik voel ik me wat lui, dromerig, staarderig, maar psychisch wel goed. Vaak werkt het effect gewoon ngo na. Blijheid, swingen, geilheid, mensen lang aankjken. De tweede dag na gebruik is altidj weer gewoon als altijd.

Apart, of herkennen jullie dit?

Ellesdee

Badass junkie
als ik 1 pilletje gebruik, dan heb ik nergens last van..

maarjah... ik gebruik meer dan 1pilletje per keer :wink:

neti

Badass junkie
ellesdee:

ik de laaste keer dus 2 pilletjes...

hoeveel is bij jou meer dan 1 pilletje?

lj_bob

Bewuste gebruiker
Ik herken het wel..

In het begin was ik wel eens depri na gebruik maar nu heb ik dat nooit meer eigenlijk. Misschien omdat je niet lang genoeg wacht met XTC nemen. Ik doe het vaker dan 1 x in de drie maanden. Mijn serotoninepeil is daarom nooit helemaal aangevuld. Dat zou een eventuele verklaring kunnen zijn.

Verder heb ik ook wel de dag erna een beetje dromerig gevoel enzo maar niet vervelend.

Wat ik wel heb is dat ik vaak tijdens het nemen op een rietje of iets dergelijks wil knabbelen. Maar dat is afhankelijk van de hoeveelheid pep in je pilletje denk ik. Bij mij zit er altijd wel een beetje in. Als ik dat niet zou willen dan neem ik wel kristallen :) Wat overigens ook wel eens gebeurd..

Veel plezier nog met je pilletjes.

PS. Nix mis mee toch dat je die negatieve effecten niet/minder hebt?

disaster

Bewuste gebruiker
Ligt er net aan hoeveel en wat voor pillen het zijn. Als ik 'm zeer zwaar space dan heb ik de volgende dag dan wel last van m'n tanden, meestal ben ik dan een stuk uit m'n film kwijt :P .

matthijs

Badass junkie
Ik neem zelf bijna nooit xtc, maar als ik het neem kauw ik flink hard en heb ik een erge dinsdagdip. De dag erna voel ik me meestal wel ok.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik heb zelf na 1 pil ook geen bijwerking de volgende dag en tijdens gebruik ook niet.
Als ik een normale avond ga stappen, dan zijn het er tegenwoordig al gauw 2-2,5 op een avond en dan heb ik die bijwerkingen wel.

het kan misschien liggen aan de sterkte van de pillen.
En anders ben je gewoon heel erg bevoorrecht dat je die bijwerkingen niet hebt. Ik zou je niet afvragen waarom je ze niet hebt, maar je gelukkig prijzen. Die bijwerkingen zijn ook alles behalve plezierig.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Van 1 pil merk ik bijna niets meer, heb een te hoge tolerantie opgebouwd, daarom doe ik het ook bijna niet meer. Heb ook weinig last van bijwerkingen op de x. Op de speed des te meer...

ballie15

Belezen gebruiker
Ikke wel

Ik heb wel van die effecten erbij, maar dat vind ik zelf niet lastig...
Als ik voel dat mijn kaken een beetje klemmen weet ik hoe laat het is en ben ik vet blij, ik vind het dan op dat moment ook wel chill om te doen.
Ik had gisteren wel heel veel "druk" op mijn ogen 's ochtends.
We hadden nog wat genomen op de terugweg en dan merk je wel dat je alleen je kaken, ogen en een strak gevoel overhoudt, niet echt love meer.
Ik ben altijd een uur of twee echt vaag.
Dr komt dan geen woord uit, ik sta stil en ben n beetje wit.
Maar tijdens die periode voel ik me juist heel goed, lekker spacend, prima.

De zondag en maandag gaan altijd wel, lekker beetje naspacen, jointjes roken OF werken, maar die kids houden me wel wakker.
De dinsdag worden al mijn ledematen behoorlijk zwaar, beetje lastig met op t bord schrijven alleen.

Ik heb wel altijd het gevoel van missen; het feest, de mensen, het heerlijke gevoel...
Maar daar raak ik niet depressief van gelukkig.

disaster

Bewuste gebruiker
Re: Ikke wel

ballie15 zei:
Ik heb wel van die effecten erbij, maar dat vind ik zelf niet lastig...
Als ik voel dat mijn kaken een beetje klemmen weet ik hoe laat het is en ben ik vet blij, ik vind het dan op dat moment ook wel chill om te doen.
Ik had gisteren wel heel veel "druk" op mijn ogen 's ochtends.
We hadden nog wat genomen op de terugweg en dan merk je wel dat je alleen je kaken, ogen en een strak gevoel overhoudt, niet echt love meer.
Ik ben altijd een uur of twee echt vaag.
Dr komt dan geen woord uit, ik sta stil en ben n beetje wit.
Maar tijdens die periode voel ik me juist heel goed, lekker spacend, prima.

De zondag en maandag gaan altijd wel, lekker beetje naspacen, jointjes roken OF werken, maar die kids houden me wel wakker.
De dinsdag worden al mijn ledematen behoorlijk zwaar, beetje lastig met op t bord schrijven alleen.

Ik heb wel altijd het gevoel van missen; het feest, de mensen, het heerlijke gevoel...
Maar daar raak ik niet depressief van gelukkig.

Ik herken het wel, aan het begin een paar uurtjes vaag. En daarna is het meer strak staan zonder dat "ik hou van alles" -gevoel :P .Maar dat ligt aan je soort pillen. Als ik pure MDMA pillen slik ga ik even zwaar trippen en heb ik al snel veel meer pillen op dan verwacht. Meestal voel ik niets meer. Daarom slik ik liever speedpillen, dan heb ik op een of andere manier langer plezier :) .

teebo

Bewuste gebruiker
ik heb nog een lange tijd 'last' van ontspannen spieren, het is een lekker gevoel onder andere in mn benen. Als ik me bevoorbeeld neerzet na een tijdje stappen zit ik daar direct als gegoten, echt zalig
ben er zeker van dat ik dit te danken heb aan md

Bovenaan