Geen dipp

htweeoo

Bewuste gebruiker
Weetje ik snap niet waarom jullie denken dat ik verhaaltjes verzin.
Vraag me wat dan ook over het effect.

Hoe zielig ben je als je poepverhaaltjes gaat verzinnen.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Hoe fucking triest ben je als je fuckign 35 pillen per week naar binnen werkt klein schurfterig kankerkind dat je bent. :openmouth:

Midway

Wijs gebruiker
1 vraag htweeo, waarom zou je in godsnaam zo'n absurde hoeveelheid XTC op korte tijd nemen? Wat heb je daaraan?

Ik wil gewoon weten waarom

htweeoo

Bewuste gebruiker
Waarom rook je, waarom eet je, waarom ruk je je. Omdat ik het leuk vondt.

Supervlieg wie noem je het kleine kindd wie maakt zich druk.
Haha arme prutser toch

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ik typ zo een dingen opzettelijk weet je wel.
Ik ben de sms taal gewend.

Ik weet ook wel dat het ongezond is daarom ben ik nu al meer dan 2 weken gestopt maar wat doe je eraan ik kreeg geen dip dus dacht niet dat het niet ongezond was.

Supervlieg

Wijs gebruiker
htweeoo zei:
Waarom rook je, waarom eet je, waarom ruk je je. Omdat ik het leuk vondt.

Supervlieg wie noem je het kleine kindd wie maakt zich druk.
Haha arme prutser toch
Ik maak me druk omdat jouw gedrag ook mij beinvloedt. Ik krijg de stempel die jij behoort te krijgen.

Midway

Wijs gebruiker
htweeoo zei:

Ik weet ook wel dat het ongezond is daarom ben ik nu al meer dan 2 weken gestopt maar wat doe je eraan ik kreeg geen dip dus dacht niet dat het niet ongezond was.

Geen enkele drug is niet ongezond, zeker de chemische niet. Je had toch op z'n minst even wat informatie kunnen zoeken..

Het is aangeraden om 1x in de maand xtc te nemen, en jij gaat ff 35 pillen in een week slikken :)

Kun je zo'n reacties wel verwachten hoor

dfssdfde

Badass junkie

htweeoo

Bewuste gebruiker
Vlieg man chil ik steek er geen tijd meer in.

Natuurlijk weet ik dat ik weet het meeste over Drugs in mijn hele school.
Ik weet elk serotonine gebruik en vergiftiging alles weet ik.

Maar weetje stof is ook slecht het maakte me niet uit.
Nu heb ik ervan geleerd ik heb er geen schade van opgelopen ik begrijp het echt zelf niet.

Dat kan toch gewoon niet ik heb na een cold turkey niets dip gehad.
Ik ben zelfs nog een blijer persoon.

Midway

Wijs gebruiker
Wie zegt dat je geen schade hebt opgelopen?

Op lange termijn 35 pillen per week op 15-jarige leeftijd?

Dan ben jij ook onsterfelijk ofzo

Supervlieg

Wijs gebruiker
Oh je weet het meest van drugs van je school! Blij dat ik weet waar het niveau gemiddeld vmbo scholier zit.

Wat je ook zegt knaap, 35 pillen en je bent en blijft voor mij een stuk verdriet.

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ga jij me zeggen dat je op je 15 niets schadelijk deed en nooit in je leven iets onvolwassen hebt gedaan.

Ik weet dat ik weinig tot geen schade heb omdat vrienden van me de bibber hebben nu nuchter. Ik heb niets ik hoe moet ik zeggen ik ben wijzer geworden door het gebruik.

inferno33

Bewuste gebruiker
Als het toch prima en gezond was, waarom dan stoppen? Mama's portemonnee zit vol met geld mocht dat een probleem zijn...

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
htweeoo zei:
Vlieg man chil ik steek er geen tijd meer in.

Natuurlijk weet ik dat ik weet het meeste over Drugs in mijn hele school.
Ik weet elk serotonine gebruik en vergiftiging alles weet ik.

Maar weetje stof is ook slecht het maakte me niet uit.
Nu heb ik ervan geleerd ik heb er geen schade van opgelopen ik begrijp het echt zelf niet.

Dat kan toch gewoon niet ik heb na een cold turkey niets dip gehad.
Ik ben zelfs nog een blijer persoon.

Als je echt veel over drugs wist stelde je geen vragen... de effecten van overmatig mdma gebruik, en op deze manier, krijg je de dip pas na 7 dagen... dus... aan je manier van schrijven te zien ben je al een beetje in een dip :wink:

En de schade merk je pas, als je gaat doorleren... naar hbo opleiding

htweeoo

Bewuste gebruiker
Omdat het eigenlijk niet meer normaal was.
mamas portemenee ? jij steekt er al in makker :P

Edit het zijn al 16 dagen ik heb geen dip daarom stel ik deze vraag Geen Dipp. Maar iedereen dwaalt zo ver af dat ik nog geen antwoord heb ;

Waarom heb ik geen dip

htweeoo

Bewuste gebruiker
:beer: Nee serieus ik vraag het me echt af.
Ik ben normale grootte , 54 KG. Ik bedoel ik wil het echt wel weten.

Zijn er nog meer mensen die dit ervaren ?

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
htweeoo zei:

ik dacht dat in sms taal dingen werden afgekort omdat het dan minder typ werk was? :P

en kjenker ga es buiten spelen ofzo.

Logitech

Newbie
deze jongen heeft een serieus probleem,
naargelang de reacties die vrijwel normaal zijn maar toch overdreven
ik raad je aan om eens naar een druglijn te bellen, of onmiddelijk te stoppen of allesinds te minderen wat dit is echt schizo, je lever zal op je 40ste compleet kapot zijn

dfssdfde

Badass junkie
Logitech zei:
deze jongen heeft een serieus probleem,
naargelang de reacties die vrijwel normaal zijn maar toch overdreven
ik raad je aan om eens naar een druglijn te bellen, of onmiddelijk te stoppen of allesinds te minderen wat dit is echt schizo, je lever zal op je 40ste compleet kapot zijn

40? Try next week...

chrzz

Belezen gebruiker
Ik was vroeger ook zoals jij. De tijd van de blauwe toyotakes, hehe. 8 pillen op een dag was geen uitzondering, toen dacht ik ook wtf wat heeft iedereen met die post-xtc-depressie ik merk er niks van.

Tot je die fucking oorsuizingen en nachtmerries krijgt. 's Nachts niet meer weten of je nou droomt of wakker bent, constant gepaard gaande met extreme oorsuizinge die je ogen doen wegdraaien en je ledematen laten schokken. Een joint erbij en het word nog 10x erger. En ik voelde geen fuck meer van de pillen, moest het gewoon elke dag pakken om geen suizingen te krijgen. Je weet niet meer wanneer/welke dag iets gebeurde, je herinnert je iets vaags maar weet niet of je het nou gedroomt had of dat het echt was, wat leid tot genante gesprekken met je vrienden, enz... Overmatig XTC gebruik maakt je zo dom als de reet van een koe.

Niks helpt, ik heb het een week lang moeten uitzitten toen ik opgepakt werd en naar De Hutten in Mol moest. Het maakt je gek. Ik was ook 15 toen. Ik heb die oorsuizingen nu nog soms, als ik bepaalde emoties voel. Vooral bij schaamte heb ik het nog dikwijls. Mijn maag is ook helemaal naar de klote, vroeger kon ik met gemak cola enzo op nuchtere maag drinken, na die XTC periode? Forget it, dan ga ik kapot van de pijn. Mn mond is helemaal verrot, allemaal stukken afgebroken door zoveel klappertanden. Ik heb dikwijls steken in mijn lever en hart, had ik voor die XTC periode ook niet.

Je moet mij wel eens vertellen, waarom neem je elke dag zoveel? Je gaat mij niet wijsmaken dat je er dan nog iets van voelt. Serotonine heeft geen infinitieve voorraad, op = op en geloof me, dat het van 0 af aan terug bij vult wil je echt niet. Ik ben nu een jaar ouder, dat lijkt misschien niet veel, maar ik heb op dat jaar meer geleerd als in de rest van mijn leven samen. Ooit zul je me nog wel gelijk geven :wink:

htweeoo

Bewuste gebruiker
Wél nu ben ik iets meer dan een maand clean en ik weet niet.
Ik heb niet die last dat jij beschreef. Wel slaap ik kkslecht ik slaap 4 uurtjes per nacht en soms dat gevoel ja een leeg gevoel echt lui en zin in niets maar dat is niet zo vaak. Wel nu vind ik vreemd na een maand tijd ik stond vanmorgend op en mijn kaakbeenderen doen zo pijn als ik ze vershuif net of ze gekneust zijn komt dit door de MDMA.

Wel waarom ik het zo vaak deed op school dat liefdesgevoel had ik niet meer maar ik stak er meestal 6 tegelijk en ik werd vaag en chil je kent het gevoel maar normaal is XTC een upper maar bij mij niet ik werd er vaag van en staarde naar dingen meer niet.

chrzz

Belezen gebruiker
De luiheid en zin in niets betekent dat je serotonine-voorraad al serieus uitgeput is, ik raad je echt aan nog zeker 1-2 maanden te wachten voor je terug een pil neemt. Het slechte slapen heb ik ook, maar ik weet niet of dat door MDMA komt. Het zal er wel iets mee te maken hebben, maar ik had voor die periode ook wel last van insomnia.

Last van mijn kaken heb ik ook dikwijls, maar dat is dan altijd de eerste dag(en) na gebruik. Het is raar dat dit bij jou pas na een maand is, maar het kan best dat het door de pillen is.

Als je van 6 pillen alleen maar vaag en chill werd en naar dingen staarde, twijfel ik toch serieus aan de kwaliteit van je pillen. Als ik er 6 tegelijk neem, dan kan ik mijn ledematen niet stil houden, ik bibber over mn hele lichaam, mn tanden klapperen met het geluid van een machinegeweer, mn ogen draaien helemaal weg, enz... Ik heb dit meestal al na 1-2 goeie pillen (wel minder, dan kan ik het nog in de hand houden).

htweeoo

Bewuste gebruiker
Het waen degelijke pillen getest op 94 MG/MDMA. Klappertanden deed ik ook maar het was ik weet niet.

Ik ben een erg rustig jongen gevoelig maar soms als ik op school meer dan 15 pillen op had sloeg ik op iemand die nog maar keek ofzo.

tomz0r

Badass junkie
htweeoo zei:
Het waen degelijke pillen getest op 94 MG/MDMA. Klappertanden deed ik ook maar het was ik weet niet.

Ik ben een erg rustig jongen gevoelig maar soms als ik op school meer dan 15 pillen op had sloeg ik op iemand die nog maar keek ofzo.

Stoer hoor ><

Lauu

Badass junkie
tomz0r zei:
htweeoo zei:

Stoer hoor ><

was ik maar zoals hij :rolleyes:

Everio

Bewuste gebruiker
ik gebruik et wel eens... 2-3 maanden 3x per maand... (vond ik al erg veel) (veelvuldig gebruik was april-juli vorig jaar) en ik kom nu echt slecht in slaap... denken denken denken...dat ik na een half uur tot de conclusie kom om maar echt mezelf te dwingen om mn gedachten leeg te maken en juist daar aan moet gaan denken (niet denken, niet denken, niet denken, niet denken, slapen, slapen, slapen, slapen, slapen....)

ik kan me niet echt herinneren of ik het van te voren had...

mijn laatste keren:

(voor deze data's vaker)
25 augustus
19 oktober
NYE
15 januari
26 januari
23 februari

in januari weer erg vaak gedaan (naar mijn gevoel) ik ga nu dus ook weer een stop inlassen tot de zomer (of moet een EXTREEM vet feest komen)

ik vind mijn veelvuldig gebruiksperiode al veel... en jij dagelijks meerdere? komop! grow up! of gebruik het niet

oja... één tip!! wacht een half jaar minimaal

één nog betere tip,, doe het niet meer, blijkbaar ken je je grenzen totaal niet... :openmouth:

trouwens, ik gebruik wel eens vaker drugs, maar met verstand!! en dan is drugs niks verkeerds (geen coke, speed of verwanten) maar jij integenstelling... precies hetzelfde als het "16-jarige scooter jochie imago" iedereen denkt dat elke scooterrijder zo is... integendeel (www.scootertuning.net,, nederlandse kampioenschappen scooterraces-sprints)

zonde...

chrzz

Belezen gebruiker
htweeoo zei:

Weeral een reden om te twijfelen aan je pillen. Ik heb nog nooit de neiging gehad om iemand te slaan van MDMA! Loooooooove :hearteyes: :hearteyes:

Bovenaan