Geen effect Ghb...

Pleuny

Bewuste gebruiker
Hallo

Ik heb na lang afwegen voor de eerste keer ghb gebruikt, na veel positieve reacties hier te lezen, gestart met 1.5ml... na 30min buiten warm gevoel niet veel anders te merken.

Na gelezen te hebben zeker 2 uur tussen te laten terug nieuwe dosis van 1.5, terug niets te merken.

Ten einde raad dan maar wat 3mmc/4mmc oraal genomen, kwam ik een beetje in the mood... sex met mijn vriendin en wonderbaarlijk kon ik een erectie verkrijgen wat anders eigenlijk niet kan met 3m of 4m, algemeen stimulerende middelen.

Dus voor mij met die dosis was ghb teleurstellend buiten natuurlijk een bovenstaand verschil.

Wat moet ik mij er verder van voostellen? Dosis te laag, wat deed ik verkeerd of is ghb gewoon niet aan mij besteed?

Kijk uit naar jullie nuttige reacties.
Dankuwel
1.5 ml is ook een threshhold dosis , ook kan je ghb slap zijn waar 1.5 ml al helemaal zwak is. Je neemt na 2 uur weer 1.5 ml wat dan natuurlijk niet ineens sterker is. Ghb werkt maar 2 uur , je had eerder bij moeten nemen. Ik zou de volgende keer met 3 ml beginnen en steeds elke 45 min 1 of 1.5 ml bij nemen tot dat je op dat lekkere punt zit , dit merk je vanzelf .

Brakka Mang

Badass junkie
1.5 ml is ook een threshhold dosis , ook kan je ghb slap zijn waar 1.5 ml al helemaal zwak is. Je neemt na 2 uur weer 1.5 ml wat dan natuurlijk niet ineens sterker is. Ghb werkt maar 2 uur , je had eerder bij moeten nemen. Ik zou de volgende keer met 3 ml beginnen en steeds elke 45 min 1 of 1.5 ml bij nemen tot dat je op dat lekkere punt zit , dit merk je vanzelf .
🤐

Pleuny

Bewuste gebruiker
Ik hield zelfs niet eens vocht vast toen ik 500ml per week gebruikte voor mijn detox . Weet dus ook niet of dit een fabel is , ik dacht wel dat ik was aangekomen door de ghb toen maar achteraf was het verschil nihil . Heb wel iets van spyro gelezen dat ie dat had ofzow en opgezwollen kuiten etc .

Brakka Mang

Badass junkie
Ik hield zelfs niet eens vocht vast toen ik 500ml per week gebruikte voor mijn detox . Weet dus ook niet of dit een fabel is , ik dacht wel dat ik was aangekomen door de ghb toen maar achteraf was het verschil nihil . Heb wel iets van spyro gelezen dat ie dat had ofzow en opgezwollen kuiten etc .
Ge moet wel vocht drinken dan om te kunnen vasthouden he 🤓

Heel veel mensen hebben daar last van, ikzelf ook niet eigenlijk

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik at alleen in de avond - 4000kcal - daar kon ik dan goed op slapen en de volgende dag weer ontbijten met een doppeke. Ik had geen zin om rekening te houden met eten en uren voor gebruik. Werkte op zich best goed. Zat strakker in me lijf dan nu haha
Well, als het werkt dan werkt het, maar klinkt niet ideaal

Magic

Experimenterende gebruiker
Dankuwel... goeie tip!!!!

Bovenaan