ik heb het rapport even snel gelezen en de risico's zijn niet echt heel erg groot (overigens stond er over ghb als hulpmiddel bij alcoholverslaving dat het discutabel was, speciaal even gelezen voor Shitheppens-maar die is er weer heel positief over) maar wat ík zie (en uiteraard is het uitsluitend mijn beleving dus míjn beeld) en hoor... de combi xtc, ghb... dermate leuk voor de sex dat het zonder niet meer zo aantrekkelijk is.. en dat wil ik niet, ik wil gewoon puur van sex kunnen genieten zonder dat ik hulpmiddeltjes nodig heb.
sex vind ik leuk, xtc met sex vind ik ook een leuke combi, om het nog leuker te maken met ghb... neu.. want, wat ik zeg, ik mis het niet dus waarom zou ik ghb gaan gebruiken?
ja, verstandig doseren, dat is de grootste valkuil voor de meesten... maar het aantal ziekenhuisopnames door ghb is dermate gestegen (ik meen iets van 240 mensen op de ic vorig jaar, door ghb) dat het me gewoon afschrikt. De mensen die op de ic lagen vonden zichzelf ws ook heel verstandige gebruikers.
en verder ben ik het er wel mee eens dat je beter maar nooit aan drugs beginnen kunt

.