geen relatie

danny-v

Newbie
MIjn leven is best oke, eet hier wat truffels drink daar wat bier en werk her en der wat.
Heb het verstand om universiteit te doen en zie er denk ik niet verkeerd uit..

toch ben ik kansloos.
ik kan geen vriendin vinden...
bijv. moet ik naar de supermarkt hoop ik dat ik eens wordt aangesproken.
dit is geen grap, baal hier echt van..

ben nou al weer meer dan twee jaar singel en mn langste relatie is één van drie maanden.

ik dacht ik deel even wat ik denk, haha

zeg maar wat je wil zeggen :P

Arthur King

Wijs gebruiker
Er zijn belangrijkere dingen in het leven, als je een vriendin hebt ben je niet in één klap gelukkig. Geluk is iets dat van binnen komt en niet bereikt wordt door externe gebeurtenissen.

Aalpoepert

Badass junkie
Wees blij dat je kan masturberen. Geen vriendin hebben én dan ook nog eens niet kunnen masturberen, dat is pas een hel.

BacingsPen

Badass junkie
pfffff zeg wat flauw! Ik weet zeker dat als er weer eens een wanhopig meisje langswipte de vork heel anders in den steel stak!

Maarja on-topic... Doe is wat meer best als je op vakantie bent, dan staan de vrouwtjes er wat ''meer'' voor open is mijn ervaring :wink: (helemaal als je buiten nederland op vakantie gaat :wink: )

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Wat wou je met dit topic bereiken ? Meer posts ? Lol...

Misschien als je jezelf al eens anders opstelt krijg je wel een vriendinnetje, met een meisje dat zo denkt zou ik ook geen relatie willen hebben.

En inderdaad, een relatie is ook niet altijd fijn hoor.

TrippyShit

Badass junkie
Pammer zei:
liefde komt vaak onverwacht. Er zal wel een dag komen :).
Idd, als je op zoek bent of je er (weer) intresse in hebt, zal je merken dat als je plots niet meer op zoek bent het zomaar opeens komt aanwaaien :P
Liefde is iets spontaans, het werkt in de meeste gevallen niet als het bewust in gang wordt gezet. Maar als je bij een ritje heen&weer naar de supermarkt al hoopt dat je wordt aangesproken klinkt het bijna obsessief joh :P Zou je mind is ff lekker ergens anders op richten ofzo..

Tripper

Wijs gebruiker
Wat je moet doen is:

Geef jezelf een cijfer van 1-10 qua uiterlijk. Ga naar de kapper, kleed jezelf netjes hoe jij je fijn voelt. Dan ga je op stap in een kroeg waar het niet al te druk is en waar er niet te veel herrie is. Als je een meisje ziet, dan geef je haar een cijfer van 1-10. Als het cijfer onder het cijfer van het jouwe zit, is de kans groter dat je enig succes hebt. Spreek haar aan en zorg voor een algemene niet versierderige conversatie. Kijk of je haar telefoonnummer kan krijgen en spreek eventueel voor de volgende keer af. Zo train je met verschillende dames een paar weken en je zult zien dat je na een paar maanden koning versierder bent. De truuk is niet te wachten op de vrouw van je leven, maar als het moment daar is, ben zeer goed voorbereid.

Dit heb ik nooit getest, maar een keer op televisie gezien. Ik haat versierders! :kots:

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
danny-v zei:
MIjn leven is best oke, eet hier wat truffels drink daar wat bier en werk her en der wat.

toch ben ik kansloos.

ben nou al weer meer dan twee jaar singel en mn langste relatie is één van drie maanden.

spreek gewoon een leuk meisje aan,ook al loop je een blauwtje,je leerd en krijgt wel wat meer ervaring,..en wat maakt het uit,dat je 50x een blauwtje loopt,..er komt een x dat het wel mee zit,..maar ga niet in de kroeg zitten,en dan juist gaan zoeken,..beter zoek het bij sporten,bieb,vrienden enz,..susces

Drientje

DF-koning
danny-v zei:
Anon zei:
Aan een relatie heb je geen moer als je niet eerst tevreden kan zijn zonder.

oke, interresant
vertel
Omdat je dan je eigen zwakheden en onvolmaaktheden gaat projecteren op je partner. Leer eerst tevreden zijn alleen, accepteer jezelf zonder die partner en je zult zien dat je iemand die past tegenkomt.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Tripper zei:
Wat je moet doen is:

Geef jezelf een cijfer van 1-10 qua uiterlijk. Ga naar de kapper, kleed jezelf netjes hoe jij je fijn voelt. Dan ga je op stap in een kroeg waar het niet al te druk is en waar er niet te veel herrie is. Als je een meisje ziet, dan geef je haar een cijfer van 1-10. Als het cijfer onder het cijfer van het jouwe zit, is de kans groter dat je enig succes hebt. Spreek haar aan en zorg voor een algemene niet versierderige conversatie. Kijk of je haar telefoonnummer kan krijgen en spreek eventueel voor de volgende keer af. Zo train je met verschillende dames een paar weken en je zult zien dat je na een paar maanden koning versierder bent. De truuk is niet te wachten op de vrouw van je leven, maar als het moment daar is, ben zeer goed voorbereid.

Dit heb ik nooit getest, maar een keer op televisie gezien. Ik haat versierders! :kots:

En wat als hij nu een hoge of te lage dunk van zichzelf heeft ? Dan klopt zijn cijfer nooit, het gaat sowieso nooit kloppen. Want mooi of niet mooi is iets persoonlijks.

TrippyShit

Badass junkie
^ je eigendunk is toch ook persoonlijk?
Anders zou ook iedereen op dezelfde afstappen.. Maar zn eigenwaarde was hoog genoeg als je de 1e post leest..

Tripper

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
Tripper zei:
Wat je moet doen is:

En wat als hij nu een hoge of te lage dunk van zichzelf heeft ? Dan klopt zijn cijfer nooit, het gaat sowieso nooit kloppen. Want mooi of niet mooi is iets persoonlijks.

Nou ik stond er van te kijken. Het waren 5 nerds die een date moesten krijgen op 1 avond. 4 van de 5 was het gelukt. Die gene van wie het niet gelukt was die had zijn eigen tactiek. Ze hadden bijna allemaal met een meisje gekust. Is natuurlijk wel Engeland, maar toch.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Tripper zei:
Berbatov zei:
Tripper zei:
Dit heb ik nooit getest, maar een keer op televisie gezien.

Ok, gelukkig. Dat verklaart alles. Ik was bang dat je die onzin zelf verzonnen had.

Het was wetenschappelijke shit.

Dat noem ik zelfs geen wetenschappelijke "shit". Het is bullshit. Om dat wetenschap te noemen is een belediging voor de wetenschap in het algemeen.

Tripper

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
Dat noem ik zelfs geen wetenschappelijke "shit". Het is bullshit. Om dat wetenschap te noemen is een belediging voor de wetenschap in het algemeen.

Ik snap niet dat iedereen zich zo druk maakt, het werkte toch! Het maakt mij geen ruk uit, ik heb al 8 jaar een vriendin. Baat het niet dan schaadt het niet voor de hulpeloze TS-er.

Angramar Temenos

Badass junkie
Eenzaamheid is het ergste wat der is.. Meh, weet niet echt wat ik hierop moet zeggen.

Soms heb je van die dingen in het leven, zoals kanker krijgen of in een vliegtuigcrash omkomen. Niemand verdient het, maar het gebeurt...

Tripper

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
een vriendin moet je ook niet zoeken..

Net als DMT. :tearsofjoy:

Het is altijd de keerzijde van de medaille. Heb je een vriendin dan bedenk je een wereld zonder die ook erg mooi kan zijn en andersom ook. Bij heel veel mensen is het ook dat ze de lat te hoog leggen, dit komt vaak omdat ze niet tevreden zijn met je zichzelf.

Hislordship

Wijs gebruiker
danny-v zei:

toch ben ik kansloos.

Dan doe je het beter als ik.
Mijn langste relatie heeft namelijk nooit bestaan.

Tripper

Wijs gebruiker
Andrew zei:
I call bullshit.
Het is makkelijk iets de kop in te drukken door te zeggen 'bullshit', maar kun je het ook onderbouwen?

Angramar Temenos zei:
Eenzaamheid is het ergste wat der is..
Zeker als je er zelf niet voor kiest, daar ga je kapot aan. Als je eenmaal in de neerwaartse spiraal zit is het moeilijk er weer uitkomen.

Hislordship zei:
Ik heb meer dan genoeg bullshit meegemaakt om te weten dat AT gelijk heeft.
Maargoed dat is voor iedereen natuurlijk anders. :wink:
Het mooie aan er weer uit komen is dat je sterker dan ooit terug komt!

endor

Badass junkie
Je mag ook niet opzoek gaan naar liefde.
Liefde kom je meestal tegen.
Zie gewoon wat er op je afkomt.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
endor zei:
Je mag ook niet opzoek gaan naar liefde.
Liefde kom je meestal tegen.
Zie gewoon wat er op je afkomt.

Dat klopt, als je het gaat zoeken loopt het niet goed af. Je vindt elkaar zonder dat je daar veel voor moet doen :wink:

Bovenaan