Gehemelte

flash kieke

Wijs gebruiker
Als ik bv. zaterdags een nachte door doe onder de pep , eet ik altijd pas tegen 17.00 zondag avond.

Maar als ik dan aan het eten ben , begint men gehemelte super veel pijn te doen.En soms komen er zoon 2 bultjes vrij.

Wie heeft dit nog,of weet er wat meer over?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
^^^^ JA :openmouth: Heb ik ook als je dan ook met je tong er tegen aanduwt doet het vreselijk veel pijn, hetzelfde met slikken etc... achte in je gehemelte vooral, echt zo'n brandende pijn...echt irritant :openmouth: en je kan er natuurlijk onmogelijk op gekauwt hebben ofzo, k snap er niks van :confused:

A

Anonymous

Gast
ik denk dat het eten langs je keel schraapte ipv glijden door je droge keel?

flash kieke

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
De oplossing is misschien wél wat gezonds vreten, en veel water zuipen?

Heb derjuist een kouwe pla gegeten,en had vreselijke pijn en wou het laten verdwijnen met water,maar het werd erger.

Ik kan je 1ding zeggen, eet geen toast met choco er op....

Ellesdee

Badass junkie
hmmm... raar... eet dan een banaantje ofzo, of wat ander fruit...

of een zacht broodje met jam..

flash kieke

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
als je op speed zit, en je krijgt een droge muil moet je drinken, dan voorkom je het :wink:

Nee :wink:

Ik heb er geen last van als ik strak sta, maar wanneer de laatste lijn is uitgewerkt en begint af te kicken.

En dan mag ik zoveel gedronken hebbe , ik heb altijd pijn in men mond als ik iets begin te eten,dan wacht ik 10min en dan kan ik zonder pijn verder eten.

Jelle Snel

Belezen gebruiker
nee, ik heb ook geen last van m'n gehemelte maar wel van m'n tong...kdenk dat dat komt door het schuren van m'n tong langs m,'n tanden...tis wel ff kut :rolleyes:

J0rrit

Badass junkie
nee dat komt omdat je zon droge mond hebt door de speed, dat er scheurtjes ontstaan in je tong ( doordat ie zo droog is ), hetzelfde met je gehemelte. Ik heb zo een keer een week lang last gehad ervan.

Jelle Snel

Belezen gebruiker
ja ok, maar als ik heb geniffeld dan eet ik nie maar drink ik wel des te meer dus drom vond ik t wel vaag mja...ben dus niet de enige :mrgreen:

Klopt, ik heb dit ook een paar keer gehad, zeer lastig eignlijk, maar verdwijnt wel snel bij mij, dat is gewoon omdat het een andere soort speed is waar meer bucht in zit !

zommes

Badass junkie
Dat heet vitaminegebrek.

Zijn ook de eerste symptonen van scheurbuik.

Vergeet niet dat speed de reserves in je lichaam wegzuigt, probeer altijd voor en na veel gebruik voedingssupplementen te nemen:

Jelle Snel

Belezen gebruiker
:openmouth: poeh, ik dus echt niet...Heb dan ook geen trek. Alleen vloeibaar zuivelachtige drankjes krijg ik wel binnen. Ma ik neem ook vitaminepillen dus ik krijg t goede wel binnen :grin:

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
heeft te amken met een vorm van tic.
sommige mensen lopen heelde avond hun neus op te snuiven als ze aan de pep zitten, ik heb het nooiut gedaan maar men vriendin had dat vroeger wel.

En dan krijg je dus gewoon een geiriteerd gehemelte zoals bij een zeer stevige verkoudheid.

Logisch ook speed werkt al zeer irriterend + je haalt fijne deeltjes door iets dat voor vloeistof(slijm) is voorzien + sommigen lopen heelde avond door te snuffen. Eh voila --> kapot gehemlte. dat doet pijn maar erg is het niet

hardcoreslave

Experimenterende gebruiker
ik hoor altijd dat veel mensen moeite hebben en zelfs niet kunnen eten onder de speed.
ik eet gewoon alles onder de speed en heb dr helemaal geen moeite mee en neem net zoveel maaltijden dan als ik nuchter ben alleen eet misschien enkeld wat minder.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Ik krijg dat ook maar volges mij niet alleen met speed, ook met pillen, en ook een paar keer zonder drugs als ik heel lang niks heb gegeten.

zommes

Badass junkie
PharmaPhreeK zei:
Ik krijg dat ook maar volges mij niet alleen met speed, ook met pillen, en ook een paar keer zonder drugs als ik heel lang niks heb gegeten.

Precies, het is gewoon vitaminegebrek.

Moon

Bewuste gebruiker
ik heb meestal van het eerste dat ik eet na een nacht/dag/weekend speed gebruiken dat de eerste paar happen in mijn keel schrapen om het zo maar te zeggen. maar ik probeer dan gewoon door te eten, ik heb dan toch echt honger, meestal eet ik om te beginnen ook iets vloeibaars zoals yoghurt of soep of zo.

wiet busje

Belezen gebruiker
zommes zei:
PharmaPhreeK zei:

Precies, het is gewoon vitaminegebrek.

met name vitamine C

eigenlijk zou elke drugs-gebruiker hier een pot van moeten hebbem

Moon

Bewuste gebruiker
wiet busje zei:
eigenlijk zou elke drugs-gebruiker hier een pot van moeten hebbem

wij hebben altijd een pot multivitaminen in huis daar nemen we er elke dag eentje van, verder nog vitamine B12 voor na een weekend doorhalen.

NadiiaW

Newbie
Hallo.

ik heb precies het zelfde met m'n gehemelte. normaal heb ik er maar 1 dag last van.
maar ik heb er nu al vanaf zondag last van en dat is nogal vervelend als drinken,slikken, en eten zeer doet,

weet iemand die dit ook elke keer heeft hoe je er het beste en snelste van af komt ?
ik heb echt vreselijke honger en krijg gewoon niks naar binne. :confused: en snap ook niet waarom het zolang duurt.

groettiess. N

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Klinkt als uitdroging. Probeer een a twee glazen water per uur te nemen, zolang je wakker bent. Probeer ook iets van chips of zoute koekjes te kauwen. Klinkt vies maar als je er eenmaal op kauwt valt het vaak alles mee.

Zout helpt je vocht vasthouden wat dit soort klachten kan voorkomen.

Susanne

Bewuste gebruiker
Ik weet dat je genoeg zout moet blijven eten, maar als je zo'n kapotte bek heb is dat echt een pure hel. Toen ik een keertje naturel chips had gegeten begon mijn langzaamaan mijn hele keel zeer totdat ik niet meer kon praten en slikken. Ik weet niet echt in hoeverre die laatste twee aan elkaar zijn gerelateerd, maar ik had in ieder geval allebei mijn keelgaten gesloopt. Komt dit iemand bekend voor? Zijn er nog andere adviezen dan water drinken en veel vitaminen opeten? Dit doe ik namelijk al, maar dit helpt niet

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Wel genoeg gedronken? Misschien is vla/yoghurt of soep wel een soortvan oplossing dan.

Susanne

Bewuste gebruiker
Ehh anticonceptie en hooikoortspillen. En (was denk ik al duidelijk) toen ik dus zo'n zere keel kreeg had ik de avond ervoor xtc gebruikt en die ochtend een nakje pep om wakker te blijven. Ik heb toen sowieso genoeg gedronken, maar ik zal een fruitdrank of yoghurt proberen

Bovenaan