Dan zou ik wel naar mijn vriendin gaan alleen die is op vakantie en het had niet veel uitgemaakt ik denk dat ik em toch niet kan laten groeienDrientje zei:Lekker balangrijk... Koop een opblaaspop ofzo, ga naar de hoeren. Kun je je lekker uitleven

MetaalKonijn zei:Soms wil ie wel eens spontaan halfstok gaan hangen hoor. :P :`)
Ja, fact, pep maakt geil, heerlijk gevoel dan.![]()

MetaalKonijn zei:pep maakt geil, heerlijk gevoel dan
MetaalKonijn zei:Ja, fact, pep maakt geil, heerlijk gevoel dan.![]()
luf10tje zei:2. Ik moet altijd om de 10 minuten naar de wc... Dus als het m'n vriend wél gelukt is, houden we het nooit lang vol, omdat ik anders bang ben dat ik over hem heen pis![]()
Ghehe![]()
Zat0x zei:Ik wordt alrtijd zo geil van pep .
Als ik terug kom van eeen avondje en veel geile chicks heb gezien en ik kan niet slapen........
Flitsen de kutjes en tietjes in het rond ... VIsueel dan...
Iemand ervaring mee? :P
Psycho_Chrono zei:Sex met pep op is inderdaad heerlijk.
Ik heb dan meestal wel tijdens en na het klaarkomen een brandend gevoel in mijn lul OE SEXUAL
Safire zei:Seks op speedIk word ook veel sneller geil als ik speed op heb en de seks is dan ook echt geweldig..
![]()
acidboy zei:If I ever had a tumor, I'd name it Marla.
Lana zei:Ik heb wel andere dingen te doen als ik pep op heb. Dat ze effe van m´n lijf afblijven.. Alleen maar irritant.
Sowieso vind ik een pepsmoeltje ook niet het lekkerste smoeltje.
Koele_Komunikator zei:k ziet hier dus alweer genoeg voorbeelde wrom het pleuristroep is.
lekker para dat je over je vriend heen pist die ze eigen urelang aan ze halfslappe tokes aan het sjorre is. wie zit daar dan op te wachetn?
luf10tje zei:Ja m'n vriend en ik worden er ook altijd zo geil van, maar twee probleempjes![]()
1. M'n vriend krijgt hem nooit omhoog als ie pep opheeft, en omdat het hem MOET lukken (want anders zit ie met een kutgevoel) gaat ie zich soms 4 uur lang achter elkaar zitten rukken, zodat ie maar eindelijk klaarkomt

lang leve de kamagraluf10tje zei:Ja m'n vriend en ik worden er ook altijd zo geil van, maar twee probleempjes![]()
1. M'n vriend krijgt hem nooit omhoog als ie pep opheeft, en omdat het hem MOET lukken (want anders zit ie met een kutgevoel) gaat ie zich soms 4 uur lang achter elkaar zitten rukken, zodat ie maar eindelijk klaarkomt
luf10tje zei:1. M'n vriend krijgt hem nooit omhoog als ie pep opheeft, en omdat het hem MOET lukken (want anders zit ie met een kutgevoel) gaat ie zich soms 4 uur lang achter elkaar zitten rukken, zodat ie maar eindelijk klaarkomt
ExceptionalInsight zei:luf10tje zei:1. M'n vriend krijgt hem nooit omhoog als ie pep opheeft, en omdat het hem MOET lukken (want anders zit ie met een kutgevoel) gaat ie zich soms 4 uur lang achter elkaar zitten rukken, zodat ie maar eindelijk klaarkomtIk ging ka-pot, echt.![]()
Ellesdee zei:ExceptionalInsight zei:luf10tje zei:1. M'n vriend krijgt hem nooit omhoog als ie pep opheeft, en omdat het hem MOET lukken (want anders zit ie met een kutgevoel) gaat ie zich soms 4 uur lang achter elkaar zitten rukken, zodat ie maar eindelijk klaarkomtIk ging ka-pot, echt.![]()
![]()

Djodjo zei:Geniaal!
De mijne wil ook nooit groeien! Lappenpopje doe eens beter je best!
Anders ga ik maar weer naar Ellesdee of zo!![]()
![]()
mattskovic zei:luf10tje zei:Ja m'n vriend en ik worden er ook altijd zo geil van, maar twee probleempjes![]()
wat lullig zeg![]()
![]()
Fishhead07 zei:mattskovic zei:luf10tje zei:Ja m'n vriend en ik worden er ook altijd zo geil van, maar twee probleempjes![]()
wat lullig zeg![]()
![]()
Als je echt goed strak staat dan heb je er denk ook geen behoefte aan :P