Geil

Zat0x

Experimenterende gebruiker
Ik wordt alrtijd zo geil van pep .
Als ik terug kom van eeen avondje en veel geile chicks heb gezien en ik kan niet slapen........

Flitsen de kutjes en tietjes in het rond ... VIsueel dan...

Iemand ervaring mee? :P

Zat0x

Drientje zei:
Lekker balangrijk... Koop een opblaaspop ofzo, ga naar de hoeren. Kun je je lekker uitleven
Dan zou ik wel naar mijn vriendin gaan alleen die is op vakantie en het had niet veel uitgemaakt ik denk dat ik em toch niet kan laten groeien :wave:

berbe

Bewuste gebruiker
DAT DENKE ER VEEL!!!!:d
maar als je probeert lukt dat wel ook al kan het eve dure
(ik spreek voor mezelf uiteraard)
wie niet waagt niet wint eh:d

Goanaut

Bewuste gebruiker
Mijn pik wordt gemillimeterd door de pep, maar ik heb inderdaad gemerkt dat als je wil gaan neuken dat 'ie het toch in volle glorie doet. Verder kan ik me eerder voorstellen dat je geil wordt van mdma dan van speed.

MetaalKonijn

Badass junkie
Soms wil ie wel eens spontaan halfstok gaan hangen hoor. :P :`)

Ja, fact, pep maakt geil, heerlijk gevoel dan. :smoke:

luf10tje

Ja m'n vriend en ik worden er ook altijd zo geil van, maar twee probleempjes :rolleyes:

1. M'n vriend krijgt hem nooit omhoog als ie pep opheeft, en omdat het hem MOET lukken (want anders zit ie met een kutgevoel) gaat ie zich soms 4 uur lang achter elkaar zitten rukken, zodat ie maar eindelijk klaarkomt

2. Ik moet altijd om de 10 minuten naar de wc... Dus als het m'n vriend wél gelukt is, houden we het nooit lang vol, omdat ik anders bang ben dat ik over hem heen pis :flushed:

Ghehe :grin:

Ellesdee

Badass junkie
luf10tje zei:
2. Ik moet altijd om de 10 minuten naar de wc... Dus als het m'n vriend wél gelukt is, houden we het nooit lang vol, omdat ik anders bang ben dat ik over hem heen pis :flushed:

Ghehe :grin:

:tearsofjoy:

richie87

Belezen gebruiker
Hahahaha zou ook echt niet met een vreemde neuken als ik snelle heb gehad ! stijf blijfen is echt een probleeem voor me alsk in de warrie ben

Fishhead07

Wijs gebruiker
Zat0x zei:
Ik wordt alrtijd zo geil van pep .
Als ik terug kom van eeen avondje en veel geile chicks heb gezien en ik kan niet slapen........

Flitsen de kutjes en tietjes in het rond ... VIsueel dan...

Iemand ervaring mee? :P

haha me eerste keer pep toen had ik hele geil sex :grin: was echt lkkr en het orgasme shit he te geil :P

maar kutjes en tieten als visuals nee nog nooit gehad :P

Ik heb gelukkig een vriendin dus dat geile is altijd mooi :grin:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Sex met pep op is inderdaad heerlijk.
Ik heb dan meestal wel tijdens en na het klaarkomen een brandend gevoel in mijn lul OE SEXUAL

Fishhead07

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Sex met pep op is inderdaad heerlijk.
Ik heb dan meestal wel tijdens en na het klaarkomen een brandend gevoel in mijn lul OE SEXUAL

Heb eigenlijk alleen die ene keer op alleen pep gesext en dat was werkelijk waar heerlijk :hearteyes:

Kan me niet meer herinneren of ik een branderig gevoel in me lul had, volgens mij niet :)

Ik heb gelukkig heel wat geile ervaringne mee gemaakt met drugs :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: Maar die pep staat hoog :P maar die GHB nog hoger :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Yes yes yes yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Seks op speed :hearteyes: Ik word ook veel sneller geil als ik speed op heb en de seks is dan ook echt geweldig.. :hearteyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Safire zei:
Seks op speed :hearteyes: Ik word ook veel sneller geil als ik speed op heb en de seks is dan ook echt geweldig.. :hearteyes:

Het geiler worden heb ik niet ervaren. Wel dat de sex zelf en het daarop volgend orgasme geiler is :hearteyes:

Lana

Wijs gebruiker
Ik heb wel andere dingen te doen als ik pep op heb. Dat ze effe van m´n lijf afblijven.. Alleen maar irritant.
Sowieso vind ik een pepsmoeltje ook niet het lekkerste smoeltje.

Serenity

Badass junkie
Lana zei:
Ik heb wel andere dingen te doen als ik pep op heb. Dat ze effe van m´n lijf afblijven.. Alleen maar irritant.
Sowieso vind ik een pepsmoeltje ook niet het lekkerste smoeltje.

Als ik écht goed strak sta heb ik het liefste ook eventjes dat ze van me afblijven, maar als het wat minder wordt vind ik warmte, knuffelen en seks toch wel fijn :)

k ziet hier dus alweer genoeg voorbeelde wrom het pleuristroep is.

lekker para dat je over je vriend heen pist die ze eigen urelang aan ze halfslappe tokes aan het sjorre is. wie zit daar dan op te wachetn?

Fishhead07

Wijs gebruiker
Koele_Komunikator zei:
k ziet hier dus alweer genoeg voorbeelde wrom het pleuristroep is.

lekker para dat je over je vriend heen pist die ze eigen urelang aan ze halfslappe tokes aan het sjorre is. wie zit daar dan op te wachetn?

ik weet niet wat jij doet maare??

heb ook sex gehad op speed kan prima en ja hij is klein maar met aandacht word die zo groot en heb je heerlijke sex :hearteyes:

maarja als je echt goed hard gaat heb je daar geen zin in nee.

Nonstop

Newbie
Wij houden 1 of 2 keer per maand wel eens een geil avondje(s) met speed en XTC. XTC helpt trouwens voor de stijfheid :wink: héhé

Ik (het V'ke) kom meestal bloedgeil na de 2 of 3de snuif en dan niet meer te stoppen..Grrrrrr, miauw :wink:

mattskovic

Wijs gebruiker
luf10tje zei:
Ja m'n vriend en ik worden er ook altijd zo geil van, maar twee probleempjes :rolleyes:

1. M'n vriend krijgt hem nooit omhoog als ie pep opheeft, en omdat het hem MOET lukken (want anders zit ie met een kutgevoel) gaat ie zich soms 4 uur lang achter elkaar zitten rukken, zodat ie maar eindelijk klaarkomt

wat lullig zeg :grin: :beer:

SperSIZEboon

Badass junkie
luf10tje zei:

lang leve de kamagra :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
luf10tje zei:
Ik ging ka-pot, echt.

Djo

Badass junkie
Ellesdee zei:
ExceptionalInsight zei:
luf10tje zei:
Ik ging ka-pot, echt.

:tearsofjoy:

Geniaal!
De mijne wil ook nooit groeien! Lappenpopje doe eens beter je best!
Anders ga ik maar weer naar Ellesdee of zo! :wink: :mrgreen:

Fishhead07

Wijs gebruiker
mattskovic zei:
luf10tje zei:

nogal ja. Ik vind het vreemd want met pep op is die inderdaad klein en word hij lastiger hard maar ik krijg hem altijd hard en kom ook gewoon maarja. Als je echt goed strak staat dan heb je er denk ook geen behoefte aan :P maarja is kut dan 1 oplossing lkkr geen speed nemen maar iets anders :P of niets :grin:

MetaalKonijn

Badass junkie
Fishhead07 zei:
mattskovic zei:
luf10tje zei:

Als je echt goed strak staat dan heb je er denk ook geen behoefte aan :P

Juiiiiiiist. :P

Bovenaan