Geil

thunder-droopy

Belezen gebruiker
als je gewoon je gedachten focust op sex en in gedachten bezich bent met het voorspel, dan groeit ie vanzelf hoor! alleen tijdens de sex de gedachten gefocust houden op sex, maar dat moet geen probleem zijn......toch?
heb zelf een aantal keer heerlijke sex gehad op xtc en/of speed. maar meestal als je goed wappie ben heb je het veel te druk met dansen o.i.d. om aan sex te denken.

flugellover

Belezen gebruiker
niets beter dan genoeg van alles kamagra,speeltjes, glijmiddel pep wiet ghb en veeeel water en fles alchool tegen uitdrogen en voor de het af te maken een goeie stevige lulring staat hij nog harder haha :) en dan vrijdag tot zondag met pauzes tussen :wink: als je dit goed combineert kan je zeker 8 uur aan stuk...

0penmindeD

Belezen gebruiker
Zat0x zei:
Ik wordt alrtijd zo geil van pep .
Als ik terug kom van eeen avondje en veel geile chicks heb gezien en ik kan niet slapen........

Flitsen de kutjes en tietjes in het rond ... VIsueel dan...

Iemand ervaring mee? :P

Ja ik onder andere, maar dan zonder pep, tja dat kan je hebben met Almeerse chicks, zitten een hoop hete meiden bij :hearteyes:

Irie

Belezen gebruiker
Sex op speed is gewoon TOP !!!
Kunnen we UUUUUUU_RRRRR_EEEEEEEE_NNNNNNN doorgaan ...
Heerlijk !
Rrrrraaaaaww !

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
flugellover zei:
niets beter dan genoeg van alles kamagra,speeltjes, glijmiddel pep wiet ghb en veeeel water en fles alchool tegen uitdrogen en voor de het af te maken een goeie stevige lulring staat hij nog harder haha :) en dan vrijdag tot zondag met pauzes tussen :wink: als je dit goed combineert kan je zeker 8 uur aan stuk...

Die fles alcohol "tegen het uitdrogen", zou ik toch maar weglaten als ik jou was. Alleen dat water is toch echt veel beter voor je. Die alcohol zorgt er alleen voor dat je nog extra uitdroogt namelijk en de kater de volgende dag, wordt er ook niet beter op. Integendeel! :kots:

psych-out

Bewuste gebruiker
ik begrijp je volkomen.
echt overdreven geil, het enige waar je aan denkt is sex, sex en nog is sex.

raging_bull

Bewuste gebruiker
binnenkort ga ik naar Duitsland me eigen eerst de tering in zuipen, dan lekker snuiven tot ik ogen in me achterhoofd krijg en dan ga ik de lekkerste hoer uitkiezen uit weet ik hoeveel 100'en.

das zo ziek mensen.. Aken, Duisburg en Essen staat zwaar bekend om de hoe's. zijn nie duur, 30 dukkoe's en je kan kiezen per hotel ong uit een stuk of 100 hoertjes en als er dan toch niks tussen blijkt te zitten kan je nog naar de buren een andere 100 bitches bekijken... ik zweer t mag nie maar doe t toch als je daar geen perfect sletje tussen vind dan ben je volgens mij niet opzoek naar natte kutjes en ronde vormpjes :grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
raging_bull zei:
binnenkort ga ik naar Duitsland me eigen eerst de tering in zuipen, dan lekker snuiven tot ik ogen in me achterhoofd krijg en dan ga ik de lekkerste hoer uitkiezen uit weet ik hoeveel 100'en.

das zo ziek mensen.. Aken, Duisburg en Essen staat zwaar bekend om de hoe's. zijn nie duur, 30 dukkoe's en je kan kiezen per hotel ong uit een stuk of 100 hoertjes en als er dan toch niks tussen blijkt te zitten kan je nog naar de buren een andere 100 bitches bekijken... ik zweer t mag nie maar doe t toch als je daar geen perfect sletje tussen vind dan ben je volgens mij niet opzoek naar natte kutjes en ronde vormpjes :grin:

Gatver, wat ben jij een vrouwonvriendelijk, dom en naar persoon zeg! :kots:

Die prostituees zullen erg blij zijn, als jij daar komt met je doorgesnoven dronken harses. Ik hoop echt van harte dat ze je zullen weigeren.

Ik kots echt van mannen zoals jij! :kots: :kots: :kots: :kots:

Ketaboy

Bewuste gebruiker
raging_bull zei:

Wow, seksualiteit mist vet veel dimensies als je erop deze manier tegenaan kijkt :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Qocaïne zei:
Sex en Pep is wel een lekkere combinatie idd.... maar echt puur geil van pep wordt ik niet!

Ik ook niet! Het hangt echt helemaal van de situatie af waar ik me, ten tijde van het gebruik, in bevind . Ik vind namelijk alle (plezierige) bezigheden wel een lekkere combinatie met pep. Ben ik met iets bezig wat ik gewoon leuk vind om te doen, dan ga ik er echt helemaal in op en ben ik in principe ook alleen nog maar daar op gefocussed. Dat kan dan iets van seks zijn, maar dus ook gewoon iets totaal anders. Ben ik al met wat anders bezig, dan kun je me eigenlijk ook niet warm meer krijgen voor een potje seks. Integendeel, ik moet er gewoon echt niet aan denken zelfs en je kan me dan gerust gewoon compleet aseksueel noemen. Het woord seks komt, bij wijze van spreken, niet eens meer voor in mijn vocabulaire en ik wil er dan eigenlijk uberhaupt ook geen moeite meer voor doen, om het het daar weer in terug te laten komen! :wink:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
raging_bull zei:

Gatver, wat ben jij een vrouwonvriendelijk, dom en naar persoon zeg! :kots:

Die prostituees zullen erg blij zijn, als jij daar komt met je doorgesnoven dronken harses. Ik hoop echt van harte dat ze je zullen weigeren.

Ik kots echt van mannen zoals jij! :kots: :kots: :kots: :kots:
Moeten ze t nog wel eerst merken dan, maar ik denk da ze t wel zien aan me pep lulletje :P

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Speed ubergeilheid lang neuken klaar.. 5 min weer zin en opnieuw had lieve vriendin :grin: :P
maar Ghb is tog nog wel beter :stoned:
enjah Speed + G's is :rock:

PEEPMANS

Newbie
pep+sex=geweldig buiten kijf en als tie niet echt wil steigeren ff
opbinden t hele zaakje moet jij ens kijken wat een rookworst er ontstaat.
pep+ghb+sex=mindblowing geil.....prrrrrrrrr :rock:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Ja, dan sta je dus letterlijk en figuurlijk mooi voor lul daar! :rolleyes:
Dan zeg je toch gewoon dat je gesnoven hebt.. ? Lijkt me niet dat het ze iets interesseert als je maar gewoon normaal doet en je lul wast als ze dat al niet sowieso willen.. Er komen zat mensen die teveel gedronken hebben die kunnen ook nie goed meer neuken.. meer wappen, wippen mee een slappe :smoke:

Dopezilla

Badass junkie
Ik moet zeggen dat ik het met pep nog nooit ervaren heb.

Van mdma word ik wel snel ONTIEGELIJK geil, maar heb seks onder invloed van mdma nog nooit ervaren. En dat zal ook wel even duren, gezien de huidige voorraden.

Maar goed, met pep lijkt het me inderdaad lastig, aangezien ik dan al uren tegen m'n verschrompelde kleine drugslulletje kan schreeuwen dat 'ie toch eindelijk eens moet gaan zeiken.
Als dat al zo'n opgave is, zal 'ie denk ik niet snel omhoog gaan. ;x

Maar goed, 'k kan eens kijken.

Olle

DanceHall_Drug

Experimenterende gebruiker
LSDmathXtc zei:
ik begrijp je volkomen.
echt overdreven geil, het enige waar je aan denkt is sex, sex en nog is sex.

het ergste is dan juist als je om dat moment geen seks kan hebben met iemand :(
das pas om depressief van te komen :grin: haha, zeker als je er blijft aan denken.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
@ Dance Hall,

Je gaat lekker hard he .....

Je klept al meer dan 10 uur lang tegen jezelf op dit forum, heerlijk om te zien hoeveel effect het kan hebben op iemand.

bonnie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
iemand met ADHD zoals ik werk je niet zo maar o pde zenuwen, meestal vermijdt de mensheid mij.

Ben benieuwd naar je zuiverheid van je superpep ...

:hearteyes:

3 gram is namelijk heel veel voor een weekendje.

DanceHall_Drug

Experimenterende gebruiker
lysergine25 zei:
iemand met ADHD zoals ik werk je niet zo maar o pde zenuwen, meestal vermijdt de mensheid mij.

Ben benieuwd naar je zuiverheid van je superpep ...

3 gram is namelijk heel veel voor een weekendje.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
das de grote vraag he ...

ik neem in 24 uur nooit meer dan 2x 150 mg

anders gaat het niet goed .... de meeste pep is namelijk helemaal niet goed, maar zwaar versneden bagger.

vooral in het buitenland !!

Bovenaan