Zat0x zei:Ik wordt alrtijd zo geil van pep .
Als ik terug kom van eeen avondje en veel geile chicks heb gezien en ik kan niet slapen........
Flitsen de kutjes en tietjes in het rond ... VIsueel dan...
Iemand ervaring mee? :P

flugellover zei:''niets beter dan.....8 uur aan stuk''
flugellover zei:niets beter dan genoeg van alles kamagra,speeltjes, glijmiddel pep wiet ghb en veeeel water en fles alchool tegen uitdrogen en voor de het af te maken een goeie stevige lulring staat hij nog harder hahaen dan vrijdag tot zondag met pauzes tussen
als je dit goed combineert kan je zeker 8 uur aan stuk...

raging_bull zei:binnenkort ga ik naar Duitsland me eigen eerst de tering in zuipen, dan lekker snuiven tot ik ogen in me achterhoofd krijg en dan ga ik de lekkerste hoer uitkiezen uit weet ik hoeveel 100'en.
das zo ziek mensen.. Aken, Duisburg en Essen staat zwaar bekend om de hoe's. zijn nie duur, 30 dukkoe's en je kan kiezen per hotel ong uit een stuk of 100 hoertjes en als er dan toch niks tussen blijkt te zitten kan je nog naar de buren een andere 100 bitches bekijken... ik zweer t mag nie maar doe t toch als je daar geen perfect sletje tussen vind dan ben je volgens mij niet opzoek naar natte kutjes en ronde vormpjes![]()

raging_bull zei:binnenkort ga ik naar Duitsland me eigen eerst de tering in zuipen, dan lekker snuiven tot ik ogen in me achterhoofd krijg en dan ga ik de lekkerste hoer uitkiezen uit weet ik hoeveel 100'en.
das zo ziek mensen.. Aken, Duisburg en Essen staat zwaar bekend om de hoe's. zijn nie duur, 30 dukkoe's en je kan kiezen per hotel ong uit een stuk of 100 hoertjes en als er dan toch niks tussen blijkt te zitten kan je nog naar de buren een andere 100 bitches bekijken... ik zweer t mag nie maar doe t toch als je daar geen perfect sletje tussen vind dan ben je volgens mij niet opzoek naar natte kutjes en ronde vormpjes![]()
Qocaïne zei:Sex en Pep is wel een lekkere combinatie idd.... maar echt puur geil van pep wordt ik niet!
Moeten ze t nog wel eerst merken dan, maar ik denk da ze t wel zien aan me pep lulletje :PMarla Singer zei:raging_bull zei:binnenkort ga ik naar Duitsland me eigen eerst de tering in zuipen, dan lekker snuiven tot ik ogen in me achterhoofd krijg en dan ga ik de lekkerste hoer uitkiezen uit weet ik hoeveel 100'en.
Gatver, wat ben jij een vrouwonvriendelijk, dom en naar persoon zeg!![]()
Die prostituees zullen erg blij zijn, als jij daar komt met je doorgesnoven dronken harses. Ik hoop echt van harte dat ze je zullen weigeren.
Ik kots echt van mannen zoals jij!![]()
![]()
![]()
![]()

Dan zeg je toch gewoon dat je gesnoven hebt.. ? Lijkt me niet dat het ze iets interesseert als je maar gewoon normaal doet en je lul wast als ze dat al niet sowieso willen.. Er komen zat mensen die teveel gedronken hebben die kunnen ook nie goed meer neuken.. meer wappen, wippen mee een slappeMarla Singer zei:Ja, dan sta je dus letterlijk en figuurlijk mooi voor lul daar!![]()

LSDmathXtc zei:ik begrijp je volkomen.
echt overdreven geil, het enige waar je aan denkt is sex, sex en nog is sex.
Irie zei:Sex op speed is gewoon TOP !!!
Kunnen we UUUUUUU_RRRRR_EEEEEEEE_NNNNNNN doorgaan ...
Heerlijk !
Rrrrraaaaaww !
lysergine25 zei:@ Dance Hall,
Je gaat lekker hard he .....
Je klept al meer dan 10 uur lang tegen jezelf op dit forum, heerlijk om te zien hoeveel effect het kan hebben op iemand.
bonnie
Drientje zei:Ik heb ineens een flashback van een nachtje Doodkapje. Die had in een nacht heel het forum volgespamd.....
hehelysergine25 zei:iemand met ADHD zoals ik werk je niet zo maar o pde zenuwen, meestal vermijdt de mensheid mij.
Ben benieuwd naar je zuiverheid van je superpep ...
![]()
3 gram is namelijk heel veel voor een weekendje.
Oom Klaas zei:Gram per nacht valt mee....
We hebben een J
we hebben een U
we hebben een N
we hebben een K
Woehoee![]()