GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

Frisko

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
misssloca zei:
Wat is jullie mafste, raarste weet ik veel ervaring met XTC? :rolleyes: :kots: ??? :rock:

Dat ik tegen een kameraad begon te praten terwijl ik dacht dat ik op me werk zat en dacht dat hij een collega was.en niet meer wist waar ik was.
Over broden begon te lullen alsof ik een bakker was..

Maar volgens mij zat er mda in die pillen..en had er wel zeker meer dan 6 achter de kiezen.
pff zwijg stil...

dit is niet met xtc alleen gebeurt maar bij mij was het met een mix van mdma en speed en 2 dagen wakker zijn!!
ik lag in me bed tegenover me meisje wat te praten,tot ik op een gegeven moment vrieg aan haar met welke kleuren zei werkte...
huh zei ze?
wat zeg jij nu?
ik zo : ja deed jij geen interieurbouw als werk :confused: :confused: :confused:

terwijl een kameraad van me dat werk dus doet!!!
en over een tankstation beginnen zeveren terwijl dat helemaal nit ter sprake was geweest!!!
freaky dingen al meegemaakt,maar kan er zo niet meer opkomen :grin: :grin: :grin: :grin:

Mac...

Badass junkie
Haha dat ken ik ook wel.
Tegen mijn broertje schatje enzo zeggen, dacht dat het mijn vriendin was, zelfs een keer zijn hand vast willen pakken :flushed:
En vragen aan hem of ie de hamer uit de kruiwagen wil pakken. Dacht dat het een collega was.
Groeten doen aan iemand die eigk voor iemand anders waren.

Maar meestal kwam dit voort uit XTC en pep en idd paar nachtjes wakker zijn.

Mac...

Badass junkie
Haha nja hij vond het wel lachen, was zelf ook flink van de kaart, dus wist wel dat het niet zo bedoeld was.

cunt

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Haha nja hij vond het wel lachen, was zelf ook flink van de kaart, dus wist wel dat het niet zo bedoeld was.
lijkt me wel relaxt om met een broer(tje) te gebruiken ..

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Aaargh krijg zin om weer ff flink los uit me bol in de kosmos te gaan haha.. ben alweer ffies een tijdje ni lekker uit mn dak geweest, pep 2.5 weken geleden maja dat is niet echt uit je dak zijn gwn lekker spraakzaam en energiek maar ik wil weer is wat lekkere XTC mm das wel t lekkerste wat er is van de harddrugs wat k tot nu toe heb gebruikt en dat is niet weinig

Bollie

Bewuste gebruiker
Mr.jiho zei:
Bollie zei:
die brillen zien hebben mensen wel vaak... Wel raar als je het mij vraagt.
Wat moesten mensen 100 jaar geleden dan wel niet gezien hebben, moest xtc al bestaan hebben, en de bril nog niet was uitgevonden :grin:
Wie weet is de bril wel niet uitgevonden door een professor die met stoffen aan het experimenteren was, en door z'n zelfgemaakt drankje opeens begon te flippen, en rond iedereen zijn ogen cirkeltjes zag...
Toen dacht hij waarschijnlijk in zichzelf... Moest ik daar nu eens versterkde glazen insteken... :mrgreen:

Pfff... fantasie slaat op hol

wat was er eerst de bril of de xtc-pil?

MOEST :rolleyes: Kunne mensen niet lezen ?

J0rrit

Badass junkie
tot nu toe mn gekste ervaring dat ik na 3 schijve thuis kwam en super hard ging. Ik zag kabels op mn kamer bewegen en allemaal beestjes eromheen kruipen, soms waren het een soort insecten, soms waren het een soort cartoony figuren. Ook zag en hoorde! ik de hele tijd een super groot vliegend insect op me kamer. Deze zat eerst stil op mijn wekker, daarna zag k em door de kamer vliegen. Ook hoorde ik shit die er niet was, zoals muziek. Ook zag k met mijn ogen open shit die ik normaal zie als k space met mijn ogen dicht ( dit zijn dus razend snelle gedachtes enz. ), deze zag k allemaal in de lucht.

Het rare alleen is dat k dit alles alléén in het donker zag. Zodra ik het licht aan deed was alles verdwenen, zodra het licht weer uit ging begont t weer.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
een van mijn gekste ervaringen was; ik had ongeveer iets meer dan een halve gr mdma op (gespreid) en ik was op een feestje, er ging iemand naar dat feestje komen (die ik ken en hallo tegen zeg maar voor de rest niets) en die stinkt VERSCHRIKKELIJK naar zweet en andere gore dingen, ik had haar nog niet gezien en was aan het rondwandelen en plotseling krijg ik zo een porretje in m'n zij (meisjes doen dit wel vaker, zo een hallo porretje), ik loop verder en draai me om om te kijken wie het is en dacht natuurlijk dat het die persoon was maar ik zag haar niet, maar plotseling ruik ik en ik rook haar geur, echt een vuile stinkende geur, excact dezelfde als zij heeft???? en plotseling was die geur weer weg, normaal stonk daar niet echt en ik was ervan overtuigd dat zij het was, mss komt dit niet zo speciaal over maar was echt heeeeeeel vreemd :confused: :confused: :confused:
wist niet dat je van xtc/mdma ook geuren kon inbeelden.

J0rrit

Badass junkie
Mr.jiho zei:
een van mijn gekste ervaringen was; ik had ongeveer iets meer dan een halve gr mdma op (gespreid) en ik was op een feestje, er ging iemand naar dat feestje komen (die ik ken en hallo tegen zeg maar voor de rest niets) en die stinkt VERSCHRIKKELIJK naar zweet en andere gore dingen, ik had haar nog niet gezien en was aan het rondwandelen en plotseling krijg ik zo een porretje in m'n zij (meisjes doen dit wel vaker, zo een hallo porretje), ik loop verder en draai me om om te kijken wie het is en dacht natuurlijk dat het die persoon was maar ik zag haar niet, maar plotseling ruik ik en ik rook haar geur, echt een vuile stinkende geur, excact dezelfde als zij heeft???? en plotseling was die geur weer weg, normaal stonk daar niet echt en ik was ervan overtuigd dat zij het was, mss komt dit niet zo speciaal over maar was echt heeeeeeel vreemd :confused: :confused: :confused:
wist niet dat je van xtc/mdma ook geuren kon inbeelden.

tuurlyk, hallucinaties zijn voor alle zintuigen geloof ik. Geur, smaak, zien, voelen en horen. Ik weet iig wel dat paddos en wiet ( mdma miss ook weenie ) je zintuigen versterken

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Psychonaut1976 zei:
misssloca zei:
Wat is jullie mafste, raarste weet ik veel ervaring met XTC? :rolleyes: :kots: ??? :rock:

Dat ik tegen een kameraad begon te praten terwijl ik dacht dat ik op me werk zat en dacht dat hij een collega was.en niet meer wist waar ik was.
Over broden begon te lullen alsof ik een bakker was..

Maar volgens mij zat er mda in die pillen..en had er wel zeker meer dan 6 achter de kiezen.
pff zwijg stil...

dit is niet met xtc alleen gebeurt maar bij mij was het met een mix van mdma en speed en 2 dagen wakker zijn!!
ik lag in me bed tegenover me meisje wat te praten,tot ik op een gegeven moment vrieg aan haar met welke kleuren zei werkte...
huh zei ze?
wat zeg jij nu?
ik zo : ja deed jij geen interieurbouw als werk :confused: :confused: :confused:

terwijl een kameraad van me dat werk dus doet!!!
en over een tankstation beginnen zeveren terwijl dat helemaal nit ter sprake was geweest!!!
freaky dingen al meegemaakt,maar kan er zo niet meer opkomen :grin: :grin: :grin: :grin:

Hehe precies,leip is dat he,of met een onbekende een kwartier staan lullen in een club en er dan achter komen wanneer je focused op het gezicht dat je hem niet kent en dan zegt...wie the fuck ben jij dan?omdat je dacht dat je met een bekende stond te lullen.Ik heb nog zoveel voorbeelden teveel.....

Deranged

Badass junkie
Deranged zei:
De gekste ervaring moet toch zeker die ene met m'n beste maat zijn. Was op school, we deden het voor de tweede keer. De eerste keer was de dag daarvoor. :sunglasses:
Mja ik dacht al dat ik het al een keer had verteld. Het was eigenlijk de tweede keer ja. De eerste keer was de voorgaande dag. Maar wat we toen van 1 pil voelden was niks, wij dachten dat dat het was en besloten dat we dat makkelijk op school konden doen. We hadden andere mensen dit ook al zien doen en dat lukte ook. Daar zaten we dus de volgende dag, in de klas allebei 1 pil achter de kiezen die maar niet wilde gaan werken. Uiteraard kom je dan met het geweldige idee er nog maar 1 te nemen, dus dat deden we. Uiteindelijk was die betreffende les afgelopen en hadden we gym, we lopen de gymzaal binnen en op dat moment knalde ze voor ons allebei keihard in. Voor de eerste keer ooit stonden we ineens retestrak van de MDMA, dit was toch wel ff wat anders als wat we gisteren voelden. Gedurende onze trip bleven we gewoon op school, we deden mee aan gym. Daarna stonden we buiten op het schoolplain in de pauze, en daarna nog wat lessen. IEDEREEN zag ons en wist hoelaat het was, het hele schoolplain praatte over ons terwijl wij stonden te spacen en iedereen .wist het. Iedereen, behalve de leraren. Die zijn er op een of andere manier nooit betrokken bij geraakt.

We zijn ons er nog altijd beiden van bewust wat voor een ongeloofwaardig en raar verhaal het is, mensen geloven het meestal niet en als iemand anders het zou vertellen zouden we het ook niet geloven. We weten echter allebei dat het echt helemaal waar is.

Qocaïne

Badass junkie
hehe helemaal strak staan in de gymles! Lekker hoor.

Hoe kan het dan in godsnaam dat de leraren niks doorhadden :rolleyes:
Had je ook nog rekenkundige vakken die dag? Lijkt me verschrikkelijk irritant!

Deranged

Badass junkie
Over het algemeen was het allemaal vrij oncomfortabel, iedereen die het zag en begon te bitchen enzo was wel irritant. Welke vakken ik precies allemaal had weet ik niet meer hoor. Wiskunde waar we onze 2e pil droog namen en daarna de beruchte gymles, verder weet ik het niet. Met de leraren hebben we gewoon heel erg geluk gehad. Hoor wel eens mensen praten over de eerste keer xtc en hoe deze verreweg het beste ooit is. Zelf niet bekend mee, kan geen beste keer ooit noemen. De eerste keer op school zat qua omstandigheden gewoon heel erg tegen, daarom dus niet de beste keer ooit.

Chriss-E

Newbie
Dit is 1 van mijn grappigste ervaringen.

We zijn na een gewoon feest nog door gereden naar een illegaal techno feest. We moesten best lang zoeken want het was een beetje in een bos rijke omgeving waar allemaal lege loodsen lagen. Nou, uiteindlijk hebben we het gevonden en het was super vet daar. Allemaal wazige mensen enzo. Mijn vriend ging toen al eerder naar huis, maar ik had nog zin om te blijven. Ik zou samen met iemand anders terug naar huis gaan. Tegen de middag gingen we er ook maar eens vandoor. En toen zaten we in zijn auto en waren alweer bijna op het punt waar de we avond van te voren zo moesten zoeken. En toen keken we elkaar heel wazig aan en hoorden allebei muziek. Heel zachtjes. We konden ons allebei niet herinneren dat we die 's nacht ook gehoord hadden anders hadden we het feest immers toen al makkelijk kunnen vinden. We hebben daar echt een tijdje als schapen staan luisteren. Raampjes al eens open gedraaid. We snapten er echt helemaal niks meer van. Toen keken we opeens allebei tegelijker tijd naar de radio die stond dus aan. (Heel zachtje :grin: ) Nou ik kwam niet meer bij. Toen zijn we maar snel naar huis gegaan. tijd voor wat rust.

junkie XS

Experimenterende gebruiker
trippe

:hearteyes: ik hou van die trip gedeeltes als je pillen op hebt ik weet niet of meer mensen dat hebben maar gewoon trippen op dingen. zo heb ik hem is hard gespaced op een t.v (geen zender te zien alleen maar sneeuw) en vet dat ik het vond ik heb een half uur geschreeuwd WOOHW KIJK DIT DAN :) ik zag patronen en allemaal rare dingen wat ook wel lagge is als je in je space zit (tenminste ik vond het te trippend) met je handen voor je ogen gaan staan en rondjes draaien opeens je handen wegdoen zooo spacend ik d8 echt bij mezlf waar ben ik nu wat gebeurt er te vet :hearteyes:

oerpoep

Newbie
een hele muur vol dartpijltjes, met de punt richting jouw gericht.

ennee worstjes aan draadjes aan het plafond heb ik gezien :flushed:

wel allemaal leuk geweest verder niet eng ofzo wat bij paddo's nog wel eens het geval kan zijn bij wauze hallucinaties

soslet

Newbie
nou ik zag een mannelijke stripper in een naughty nurse pakje..en opeens pakte die een dildo en hij ging het in zn oor stoppen

maar van die dartpijltjes..dat is echt vaag man

fun

Bewuste gebruiker
nou ik zag een mannelijke stripper in een naughty nurse pakje..en opeens pakte die een dildo en hij ging het in zn oor stoppen

:mrgreen:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
hahaha geniale verhalen! ik heb eigenlijk nooit echt dingen gezien :confused: wel enorm gespaced op zo'n chinese kalender met regenboogkleurtjes die ineens bewogen.. maar that's it.. het enige wat ik zie is dat allerlei lelijke mensen ineens erg knap worden haha.

Mindless1985

Badass junkie
soslet zei:

-___________________________________________-

A

Anonymous

Gast
Als ik pillen op heb en ik ga thuis douchen gaan de patronen op de tegels vet dansen en veranderen steeds
vet trippy altijd :grin:

wausie91

Bewuste gebruiker
dit weekend pep op in een pil een wit 2 witte haaitjes zo vaag als een deur tot nu toe het vaagst ik zag autos heel vaag alle lichten op straat werden sterren en de weg werd onmenselijk lang een vriend van mij zei sooo jij bent helemaal van het padje af toen hallucineerde ik 2 wegen
en ik sloeg een raar weggetje in echt heel vaag maar daarna naar binnen gegaan en toen werd alles perfect en heel leuk maar toch ga ik weer gewoon door op mdma :wink:

flash kieke

Wijs gebruiker
Niet mijn beste maar gekste ervaring was nog in mijne begin tijd dat ik drugs nam.

Had van zaterdag avond tot zondag namiddag,rond de 13 pillen genomen,en waren ook wel lekkere pillen,het doet er niet toe.

En savonds ging ik dan bij een vriend slapen,was toen maandag geen school en zat op het bed,en kreeg precies electronen door men lichaam,en zat mij heel den tijd strak te houden,had hevige stuiptrekingen,heel den tijd mijn vingers strak gehouden en open en toe bewogen.
En zat dan voor een kast,en in die kast zat een schap dat vierkantig was.
En zat onbewust te interneten in mijn eigen en zag msn opstarten in dat vierkantig schap en mijn rechterhand was omhoog en zat zo mijn muis te besturen.
Alsof ik echt op de pc zat te chatten.

Da vonk de graafste ervaring met xtc.

Maar het was heftig in een positieve manier.

ik snap niet waarom ik zoveel pillen had gepakt,mss omdat ik niet besefte hoe gevaarlijk xtc kan zijn.

Maar ja.

:wave:

A

Anonymous

Gast
Ik weet nog wel toen ik 6 pillen had geslikt en een paar lijnen sos, pff wat was ik vaag zeg de volgende dag, dat is vast nog wel terug te lezen op dit forum.

Ik had uit paniek een tandartsnoodhulp gebelt, mijn ouders gebelt en alles opgebiecht(wel de waarheid een beetje verdraait), hoorden overal stemmen(boven in het huis en beneden)

Nu kan ik er wel om lachen, maar pff wat zag ik er uit zeg.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Niet mijn beste maar gekste ervaring was nog in mijne begin tijd dat ik drugs nam.

Had van zaterdag avond tot zondag namiddag,rond de 13 pillen genomen,en waren ook wel lekkere pillen,het doet er niet toe.

En savonds ging ik dan bij een vriend slapen,was toen maandag geen school en zat op het bed,en kreeg precies electronen door men lichaam,en zat mij heel den tijd strak te houden,had hevige stuiptrekingen,heel den tijd mijn vingers strak gehouden en open en toe bewogen.
En zat dan voor een kast,en in die kast zat een schap dat vierkantig was.
En zat onbewust te interneten in mijn eigen en zag msn opstarten in dat vierkantig schap en mijn rechterhand was omhoog en zat zo mijn muis te besturen.
Alsof ik echt op de pc zat te chatten.

Da vonk de graafste ervaring met xtc.

Maar het was heftig in een positieve manier.

ik snap niet waarom ik zoveel pillen had gepakt,mss omdat ik niet besefte hoe gevaarlijk xtc kan zijn.

Maar ja.

:wave:

k wist niet eens dat je he tvan zoveeel pillen nog kan na vertellen, licht natuurlijk aan hoeveel mg mdma erin zit maar,,, met mijn pillen ga ik het maar niet uitproberen want dan ben ik van 2 al helemaal van de kaart :openmouth: :openmouth: :openmouth:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
BobG zei:
Ik weet nog wel toen ik 6 pillen had geslikt en een paar lijnen sos, pff wat was ik vaag zeg de volgende dag, dat is vast nog wel terug te lezen op dit forum.

Ik had uit paniek een tandartsnoodhulp gebelt, mijn ouders gebelt en alles opgebiecht(wel de waarheid een beetje verdraait), hoorden overal stemmen(boven in het huis en beneden)

Nu kan ik er wel om lachen, maar pff wat zag ik er uit zeg.

omg maat, dat is echt wel ziek :openmouth: :openmouth: Dat zak wel je onderbewust zijn stemmetje geweest zijn :grin:

A

Anonymous

Gast
het maakt niet uit hoeveel pillen je slikt je kan er echt niet snel dood aan gaan. 13 is zeker niet het record hoor, ik ken iemand die had er 20 in 3 uur. Dat waren redelijke pillen(het is wel een junk die gast)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
IK had laatst aan het einde van me trip dat ik thuis kwam en het was zoooo lekker weer je weet wel in de aaf gewoon nog even warm buiten als binnenshuis (kan ook aan de X liggen dat ik het zo ervaarde) a fijn ik zet me fiets in de schuur en ik keek even later naar de mooi heldere lucht met hier en daar een wolkje en overal sterren, Ik vond ze prachtig dus ik dacht waarom ook niet ik heb nog geen zin om naar binnen te gaan, ik ben toen op de stenen in me tuin op de grond gaan liggen(ik voelde helemaal geen kou het was heerlijk ontspannen). En hoe lang ik naar die wolken keek hoe erger het opeens werd ik had het gevoel ze uit de lucht te kunnen pakken echt dat ik er zo dicht bij was en ik kon en zach allerlei hoofden en figuren in die wolken echt prachtig de sterren schoten ook overal door de lucht, aan het begin vond ik het best wel even eng want ik had dit nog nooit ervaren met XTC maar het enge gevoel verdween al snel omdat ik het adembenemend facinerend vond, echt zerke de moeite waard is een keer over te doen.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :xtc: :xtc: :hearteyes: :hearteyes:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
BobG zei:
het maakt niet uit hoeveel pillen je slikt je kan er echt niet snel dood aan gaan. 13 is zeker niet het record hoor, ik ken iemand die had er 20 in 3 uur. Dat waren redelijke pillen(het is wel een junk die gast)

is het dan eigenlijk niet zonde van je pillen, meestal asl ik er 1 bij slik heb ik alleen het gvoel wat langer door te gaan maar niet dat het effect veel heftiger word

A

Anonymous

Gast
Als je super hard wilt gaan moet je meer pillen tegelijk nemen.
En als je je 'trip' wilt verlengen neem je elk uur er 1 bij(maximum 3 doseringen daarna is je serotonine echt op)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
BobG zei:
Als je super hard wilt gaan moet je meer pillen tegelijk nemen.
En als je je 'trip' wilt verlengen neem je elk uur er 1 bij(maximum 3 doseringen daarna is je serotonine echt op)

ik neem meestal 2 pillen gewoon tegelijk op me tong en slikken maar, daarna doseer ik ook meestal niet bij :wink:

Wortel

Bewuste gebruiker
soslet zei:

Neuken vooor een halfje?

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
op de pillen ja gewoon fijne hallucinaties, auras zien rondom mensen en van die dingen als ook snachts in men bed nog liggen feesten om dan slaag te krijgen van men vriendin die wilt slapen :)

Ergste van al was op een kozzmozz feestje 6jaar geleden, 1.5 gram speed, x lijnen coke en 6 gespikkelde hartjes. 3 dagen wakker geweest en de tweede dag tegen pokemons liggen praten over de politieke situatie in belgie.
Leul leuk maar na 3 dagen begon ik wel een beetje door te slagen.

Bovenaan