GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

wausie91

Bewuste gebruiker
gisteravond 2 redelijke pillen op ik was bij een paar vrienden van me die aan het nachtvissen waren er lag daar een fiets op de grond vlak voor dat we weg gingen keek ik even naar de fiets want ik zocht mijn water wat me opviel was dat die fiets spierwit was glanste en er echt een felle witte kleur van af kwam 5 minuten later kwam ik er pas achter datr de fiets groen was echt heel raar

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
oh en 8 pillen opeen avond is echt wel niet veel. toen ik vroeger naar de allereerste i love techno dingen ging was het niet abnormaal om letterlijk iedereen zostrak als maar kon te zien. toen werd er met pillen gesmetenbij wijze van spreken en oh ja wees maar zeker dat de helft van die bezoekers meer als 8 pilletjes achterover sloeg. en dan spreken we niet over de flutpillen die nu de ronde doen.

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
wat is daar sterk aan. dat is gewoon de werkelijkheid.

Omdat ik die feiten opnoem en het gaat ineens over veel gebruik is het ineens sterk?

Rare conclusie maar.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
spliffsnatcher zei:
oh en 8 pillen opeen avond is echt wel niet veel. toen ik vroeger naar de allereerste i love techno dingen ging was het niet abnormaal om letterlijk iedereen zostrak als maar kon te zien. toen werd er met pillen gesmetenbij wijze van spreken en oh ja wees maar zeker dat de helft van die bezoekers meer als 8 pilletjes achterover sloeg. en dan spreken we niet over de flutpillen die nu de ronde doen.

Je moet gewoon beter zoeken

:rolleyes:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
BobG zei:
spliffsnatcher, wat een sterke verhalen..

Zijn geen sterke verhalen maar is waar...begin 90 tot 2000 had je gewoon verschrikkelijk goede zuivere pillen en het is idd zo dat een pilletje of 8 zeker niet ongewoon was over de avond..

Of het verstandig van ons was in die tijd is een ander verhaal..

Waar zijn de sammies en gabber tonnetjes? :mrgreen:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
BobG zei:
Als je super hard wilt gaan moet je meer pillen tegelijk nemen.
En als je je 'trip' wilt verlengen neem je elk uur er 1 bij(maximum 3 doseringen daarna is je serotonine echt op)

Jezus kerel wat een domme opmerkingen plaats je hier..

Als je meer dan 2 pillen tegelijk neemt heb je kans op een wisse dood man! Altijd iets verspreiden als je zoiets gaat doen.(kijk uit wat je zegt hier) of heb je hier ervaring mee? volgens mij nl niet eens.

En je xtc trip kan je heel lang verlengen wel met 12 doseringen *pillen*
van s'avonds de ene dag tot s'avonds de volgende dag..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
BobG zei:
het maakt niet uit hoeveel pillen je slikt je kan er echt niet snel dood aan gaan. 13 is zeker niet het record hoor, ik ken iemand die had er 20 in 3 uur. Dat waren redelijke pillen(het is wel een junk die gast)

Die gozer lult uit ze nek,of heeft vitamine C gegeten..
In 3 uur hahaha..bij de 7e had ie al op de intensive care gelegen.

20 zou kunnen maar daar doe je echt wel 2 dagdelen over en is echt overdreven zelfs dan nog een deathwish.

A

Anonymous

Gast
iemand met hoge tolerantie kan dat wel aan hoor.
Ik lul niet uit me nek, ik heb het zelf gezien.
Hijs er vrijwel immuun voor. En sja, hij ligt nu in de goot.

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
flutpillen, tja alle pillen van nu zijn flutpillen in mijn ogen :)
Gewoon naar de grootte zien is al genoeg. De maat van de pillen is echt wel serieus afgenomen de laatste 10 jaar.

Tegenwoordig is het precies hoe kleiner hoe beter en ik heb een vaag vermoeden waarom dat gebeurt. XTC is een handel zoals men voedingswaren verhandelt. Je wilt geen consumenten in het ziekenhuis zien want elke week dat bericht in het nieuws en je kan je handel opdoeken.

Het is veeel grootschaliger dan vroeger zeker weten, maar af grootschlaligheid een goed iets is?

En Bob g je vertelt leuke dinbgen maar 20 pillen in 3 uur is onzin tenzij het dus idd flutpillen zijn. 20*50mg mdma is inderdaad op 3 uur te doen daar zal je als regelmatig gebruiker niet van dood gaan. Maar 20 tonnen van 250 mg dat is zomaar even 5 gram mdma op 3 uur endansta je echt wel niet meer rond te springen.

A

Anonymous

Gast
Zoek tolerantie eens op in het woordenboek.

Appeltjes zijn erg kleine maar 'pure' pillen, ze brokkelen snel stuk omdat er te weinig bindweefsel inzit, aangezien ik nog geen een post met inhoud die je kan onderbouwen heb gezien neem ik niets van je aan spliffsnatcher, je komt hier en je doet alsof je alles weet.

De noobs van tegenwoordig.

wausie91

Bewuste gebruiker
waarom zou bob g uit zijn nek lullen
sommig mensen kunnen op de een of andere soms onverklaarbare manier heel veel mdma aan ok 20 is veel maar waarom zou hij uit zijn nek lullen
ik heb iemand gezien die in 3 uur 9 pillen en 2 en halve gram coke op had en nog steeds helemaal happy was
en zoiezo kan je iemand op een nettere manier ongelijk geven mischien
weet hij wel gewoon meer van drugs af dan jij

A

Anonymous

Gast
Sja, mdma is niet voor niets een 'veilige' drug.

Maarja bij appeltjes krijg je wat je betaald, ze zijn spot goedkoop.
En ze zijn schoon. Dus waarom flutpillen? Als je ze per 100 haalt betaal je minder dan 1,25 p/st.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
BobG zei:
Sja, mdma is niet voor niets een 'veilige' drug.

Maarja bij appeltjes krijg je wat je betaald, ze zijn spot goedkoop.
En ze zijn schoon. Dus waarom flutpillen? Als je ze per 100 haalt betaal je minder dan 1,25 p/st.

Mdma is trouwens helemaal niet zo'n veilige drug zoals je zo makkelijk zegt hierboven..

De stof zelf kan dan wel niet direct snel een overdosis opleveren maar heb je welleens van overhitting gehoord of nierfalen?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
BobG zei:
Zoek tolerantie eens op in het woordenboek.

Appeltjes zijn erg kleine maar 'pure' pillen, ze brokkelen snel stuk omdat er te weinig bindweefsel inzit, aangezien ik nog geen een post met inhoud die je kan onderbouwen heb gezien neem ik niets van je aan spliffsnatcher, je komt hier en je doet alsof je alles weet.

De noobs van tegenwoordig.

Je noemt hem wel een noob,maar in die paar post van hem zie ik wel meer zinnige dingen staan dan in die bijna 2000 van jou bobbyboy.

A

Anonymous

Gast
Dat weet ik inderdaad, dat staat in de faq die ik heb geschreven.

Maar oververhitting komt niet voor bij iemand thuis op de bank met een glas water in zn hand.
En nierfalen, dat gebeurd zelden.
De kans op darmperforatie is groter.

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
bobg

van mij mag je mij een noob noemen.

ik vermoed dat ik en psychonaut er al iets meer jaartjes dan jijzelf hebben opzitten. In jouw posts lees ik vooral erowid anekdotes.
Nogmaald dat is een leuke website maar ver van wetenschappelijk onderbouwt.

als jij een FAQ hebt geschreven moet je toch ook weten dat commentaren zoals ik heb hem 20 pillen zien nemen in 3 uur en het waren appeltjes, op niets slagen. Wat is de hoeveelheid MDMA welk bindmiddel wordt gebruikt wat heeft die persoon gegeten, hoeveel weegt hij, wat voor metabolisme heeft hij, wat is zijn conditie algemeen, enz...

net zoals je stelling dat verteren van een pil zorgt voor het effect. vertering is niet meer of minder dan opnemen in de bloedbaan.

De reden waarom ik nieuw ben op deze site is omdat iemand mij wist te vertellen dat hij zen info hier vandaan had. En nu begrijp ik idd waarom zijn info op niet al te veel sloeg.

Maar MDMA en veilige drug noemen, tja datzegt wel genoeg over je kennis. geen enkele drug is veilig

A

Anonymous

Gast
spliffsnatcher zei:
bobg

van mij mag je mij een noob noemen.

ik vermoed dat ik en psychonaut er al iets meer jaartjes dan jijzelf hebben opzitten. In jouw posts lees ik vooral erowid anekdotes.
Nogmaald dat is een leuke website maar ver van wetenschappelijk onderbouwt.

als jij een FAQ hebt geschreven moet je toch ook weten dat commentaren zoals ik heb hem 20 pillen zien nemen in 3 uur en het waren appeltjes, op niets slagen. Wat is de hoeveelheid MDMA welk bindmiddel wordt gebruikt wat heeft die persoon gegeten, hoeveel weegt hij, wat voor metabolisme heeft hij, wat is zijn conditie algemeen, enz...

net zoals je stelling dat verteren van een pil zorgt voor het effect. vertering is niet meer of minder dan opnemen in de bloedbaan.

De reden waarom ik nieuw ben op deze site is omdat iemand mij wist te vertellen dat hij zen info hier vandaan had. En nu begrijp ik idd waarom zijn info op niet al te veel sloeg.

Maar MDMA en veilige drug noemen, tja datzegt wel genoeg over je kennis. geen enkele drug is veilig

Ik heb niet voor niets 'veilig' tussen aanhalingstekens gezet, simpelweg omdat er zo weinig doden door vallen. Je neemt die zin toch niet serieus?

Op erowid als je goed zoekt vindt je bijna elk geschreven stuk over drugs, daarom vindt ik dat een goeie site. (Ik zoek even die pagina als je geduld hebt.)

Ontken maar dat er iemand voor mijn neus 20 pillen heeft weggevreten en hij nog steeds op zn benen staat, ik lach je hier vierkant uit.

Dat ik niet precies weet wat er met je gebeurd in de tijd dat jij je pil slikt en dat je effecten voelt maakt mij ongeinformeerd?

Erowid is gebasseerd op ervaringen van mensen EN op wetenschappelijke informatie. Wat is volgens jou dan adequate informatie?

Aangezien er nog steeds geen 100% zekere informatie is over MDMA, schuif je de fout op mij?
Wat is de hoeveelheid MDMA welk bindmiddel wordt gebruikt wat heeft die persoon gegeten, hoeveel weegt hij, wat voor metabolisme heeft hij, wat is zijn conditie algemeen, enz...

Wat bedoel je hiermee? Waar verwijs je naar?

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Helaas moet ik bob gelijk geven... ik ken ook iemand die er 30 weg heeft gegeten in 1 nacht (getest op 60mg mdma).

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
Bob ik ontken toch niet dat het kan, ik weet ook dat er personenzijn die 20 pillen pakken op zo een korte tijd.

Maar net daarom zeg ik erbij, wat is die persoon zijn conditie, wat heeft hij ervoor gegeten, wat is zijn metabolisme. dat heeft allemaal invloed op het effect. en zeer zeker invloed op de spreiding van het effect.

die links vanuit erowid zijn inderdaad regelmatig van goede kwaliteit. maar erowid zelf is niet echt een goede bron. Met een chemise formule van de stof op je site te plaatsen ben je nog niet wetenschappelijk onderbouwt he.

A

Anonymous

Gast
nee maar ik heb letterlijk niet alles van erowid, erowid is slechts een samenvatting van al die kennis.

Maar ik kan het maar niet vinden.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
slipperman zei:
BobG zei:
Helaas moet ik bob gelijk geven... ik ken ook iemand die er 30 weg heeft gegeten in 1 nacht (getest op 60mg mdma).

Ow zo....dan kan ik er ook wel 30 weg vreten in een nacht..
60mg haha is het zo slecht op de markt tegenwoordig?Ik ken alleen maar pillen van +120mg.

Maar dan nog als je die binnen 3 uur zou op vreten voel je je echt niet lekker meer hoor je krijgt echt last van kuren en het is niet ongevaarlijk.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
30 pillen van 60mg :rolleyes:
ik wil het jullie wel eens zien doen op 1 nacht, 10: 600mg cava nog, 20: 1200mg, als het slechte mdma is kan ik er mss wel nog inkomen maar 30?! daar wil ik een filmpje van zien :grin:

Florian01

Belezen gebruiker
Psychonaut1976 zei:
slipperman zei:
BobG zei:

Ow zo....dan kan ik er ook wel 30 weg vreten in een nacht..
60mg haha is het zo slecht op de markt tegenwoordig?Ik ken alleen maar pillen van +120mg.

Maar dan nog als je die binnen 3 uur zou op vreten voel je je echt niet lekker meer hoor je krijgt echt last van kuren en het is niet ongevaarlijk.

'Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten. De dosis bedraagt normaliter tussen de 1 en 2 mg per kilo lichaamsgewicht. Overlijdensgevallen komen wel voor, maar worden niet veroorzaakt door de directe gevolgen van de drug, maar door bijvoorbeeld oververhitting en/of uitdroging, veroorzaakt door de onderdrukking van de dorstgevoelens en combinaties met andere drugs, maar met name door de combinatie met bier, dat een diuretische (vochtafdrijvende) werking heeft. Sommige uitbaters van houseparty's laten bovendien de kranen dichtdraaien in de hoop dat in plaats van kraanwater betaalde consumpties genuttigd worden. In Nederland is hier geen duidelijk beleid over; het verschilt per regio.'

Bron: Wikipedia

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
BobG zei:
En als je je 'trip' wilt verlengen neem je elk uur er 1 bij(maximum 3 doseringen daarna is je serotonine echt op)

Als je meer dan 2 pillen tegelijk neemt heb je kans op een wisse dood man!

een wisse dood??

ik neem wel vaker 2 pillen tegelijk in (110 mg t' stuk) is dat echt zo gevaarlijk dan??

Mr.jiho

Wijs gebruiker
je kan nooit wetne hoe sterk die pillen zijn (als je ze niet hebt laten testen) of wat voor effect ze zullen geven op dat moment, en meer dan 2 pillen op het zelfde moment is zowiezo niet slim, beter wat afwachten, en niet ieder uur 1bijpakken zo kan er veeeeel foutgaan
waarom zou je je zo onverantwoord gedragen, gewoon 1pakken, zien wat het effect heeft, als je het aankan nog een bijpakken nadat je eerste pil het hoogtepunt heeft bereikt enz...enz...

proton

Belezen gebruiker
dat er geen doden vallen betekend nog niet dat een drug veilig is, dat is wel heel erg kort door de bocht!
Reken er maar op dat als je elk weekend flink aan de pillen of andere drugs zit, je er lichamelijk niet op vooruit zult gaan....
Het woord "veilig" betekend bij mij in ieder geval ook "niet schadelijk voor de gezondheid" , en dat is alleen bij sporadisch gebruik en ook alleen incidenteel gebruik van bepaalde drugs zoals lachgas of GHB.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
je kan nooit wetne hoe sterk die pillen zijn (als je ze niet hebt laten testen) of wat voor effect ze zullen geven op dat moment, en meer dan 2 pillen op het zelfde moment is zowiezo niet slim, beter wat afwachten, en niet ieder uur 1bijpakken zo kan er veeeeel foutgaan
waarom zou je je zo onverantwoord gedragen, gewoon 1pakken, zien wat het effect heeft, als je het aankan nog een bijpakken nadat je eerste pil het hoogtepunt heeft bereikt enz...enz...

ze zijn getest.... en ik weet wat voor effect ze hadden/hebben dus dan moet het tog wel kunnen??....als je er telkens 1 bijpakt dat zuigt :rolleyes: je gaat er amper harder van .... k vind er dan geen zak aan

dopetester

Experimenterende gebruiker
Mijn gekste ervaing? Pff ,zijn er zoveel,bv;:- 2 politiemannen te paard zien - ik aan de ene kant van een dancing staan en 50 m verder aan de andere kant een meisje zien staan en denken dat ik er 0.5m vandaan sta en ermee begin te babbelen,...
Een maat van me heb ik wel eens een gsm zien vasthouden terwijl hij naar de tv aant kijken was en koortsachtig erop aant duwen was(tv stond niet aan)Bleek dat hij dacht dat hij een controller van de playstation in zijn handen had en net voorbij level 3 van mariokart zat. :grin:
De mensen met brillen zien heb ik ook zelf meegemaakt en al veel gehoord van anderen. :) :grin:
Het omsingelen met buskoten verhaal vond ik echt wel grappig,klig nog plat. :mrgreen: :wink:
En ja geuren heb ik me ook al ingebeeld of volledig andere geroken dan er waren... :confused:
En mij ergste ervaring toen ik er echt meer dan 20 ophad was thuiskomen en zoals Bobg zei overal stemmen horen!!! Echt creepy maar teveel naar de klooten zijn om er bang van te worden. :openmouth: :openmouth: Die stemmen waren eigenlijk meer onverstaanbaar gefluister van wel zeker 15 mensen!! Heb het daarna nooit meer gehad terwijl ik wel nog meer genomen heb. :confused:

Greetz...

Ellesdee

Badass junkie
Mr.jiho zei:

ik neem er altijd 2 tegelijk... heb t wel eens geprobeerd om er eerst 1 te nemen en dan na 1uur nog 1... maar dan sloegen ze niet in... :(

dus dat doe ik nooit meer...voel me dan alleen maar rot...

neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...

Hey Ellesdee,als je goeie snoepies hebt,dan heb je er maar 1 nodig hoor :P

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
Ellesdee zei:

onzin hangt helemaal af van de persoon zelf.... wil jij zeggen dat je nog snoepies van 200mg+ hebt dan....of hang jij bij 80 mg al scheef :P Hahah

dopetester

Experimenterende gebruiker
need^weed zei:
Psychonaut1976 zei:
BobG zei:

Als je meer dan 2 pillen tegelijk neemt heb je kans op een wisse dood man!

een wisse dood??

ik neem wel vaker 2 pillen tegelijk in (110 mg t' stuk) is dat echt zo gevaarlijk dan??

Zo gevaarlijk is het niet,zeker als je jezelf kent (tolerantie) en je de pillen laten testen hebt. :P

Vroeger heb ik nog meer dan 10 pillen ineens genomen(per 5,anders is de smaak niet te harden).Maar was dan ook al paar jaartjes bezig,eerste jaar 1 stillaan vermeerderd naar 2 en verder in het 2 de jaar naar de 4 à 5. Laatste jaar was ik echt niet goed bezig en mijn meeste op 1 nacht was dan 32 (was alles wat ik meehad) door het eindigen van een relatie met m'n lief toen. Die week had ik er 100 gekocht en waren ze ook op. :openmouth:
Niet dat ik er trots op ben,had ik nooit mogen doen. :flushed: Had dus wel zeker de tolerantie opgebouwd.Moest ik dat nu nog eens proberen,(na 4 jaar gestopt te zijn)mag ik er niet aan denken wat er zou gebeuren en zou het zeker niet goed aflopen...

ps:getest waren de pillen wel niet(woon dan ook in Belgie,gaat hier niet)maar te zien aan m'n vrienden die wel "weinig" bleven nemen waren het zeer goede.

scratchtraxx

Belezen gebruiker
Als ik gepakt heb en op feestje/buiten in stad/bij vriend thuis/waar dan ook ben, en ik ga naar huis en ga slapen, zie ik alles weer afspelen wat die avond is gebeurd of gezegd.. Lijkt enorm echt (precies of ik daar echt nog ben) want als mensen dan, tijdens die "droom :confused: " vragen stellen, antwoord ik dan echt en schrik ik wakker :P :flushed:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
Trip Unit zei:
Ellesdee zei:

onzin hangt helemaal af van de persoon zelf.... wil jij zeggen dat je nog snoepies van 200mg+ hebt dan....of hang jij bij 80 mg al scheef :P Hahah
Nou ik heb meestal goed spul meestal over de 100 mg mdma en dan heb ik er maar 1 nodig.
Heb ook vaak genoeg pepermuntjes gehad waarvan ik er 2 nodig had om wat te voelen!

Ellesdee

Badass junkie
Trip Unit zei:
need^weed zei:
Trip Unit zei:
Ellesdee zei:

Nou ik heb meestal goed spul meestal over de 100 mg mdma en dan heb ik er maar 1 nodig.
Heb ook vaak genoeg pepermuntjes gehad waarvan ik er 2 nodig had om wat te voelen!

Nou kom maar op met je goede pilletjes :P
Dat wil ik wel eens zien dat jij mij van 1 pilletje kan laten spacen... :sunglasses:

Bovenaan