Mijn gekste ervaing? Pff ,zijn er zoveel,bv;:- 2 politiemannen te paard zien - ik aan de ene kant van een dancing staan en 50 m verder aan de andere kant een meisje zien staan en denken dat ik er 0.5m vandaan sta en ermee begin te babbelen,...
Een maat van me heb ik wel eens een gsm zien vasthouden terwijl hij naar de tv aant kijken was en koortsachtig erop aant duwen was(tv stond niet aan)Bleek dat hij dacht dat hij een controller van de playstation in zijn handen had en net voorbij level 3 van mariokart zat.
De mensen met brillen zien heb ik ook zelf meegemaakt en al veel gehoord van anderen.
Het omsingelen met buskoten verhaal vond ik echt wel grappig,klig nog plat.
En ja geuren heb ik me ook al ingebeeld of volledig andere geroken dan er waren...
En mij ergste ervaring toen ik er echt meer dan 20 ophad was thuiskomen en zoals Bobg zei overal stemmen horen!!! Echt creepy maar teveel naar de klooten zijn om er bang van te worden.

Die stemmen waren eigenlijk meer onverstaanbaar gefluister van wel zeker 15 mensen!! Heb het daarna nooit meer gehad terwijl ik wel nog meer genomen heb.
Greetz...