Gele hartjes

Vlabakje2

Newbie
Heb van het weekend Gele hartjes geproefd,op Pillreports had ik eerst gelezen dat ze 120 mg bevatten MDMA pilletjes dit geloofde ik niet
Ik nam de eerste in na 20 minuten begon ik wat te voelen,toen nam ik na 10 minuten de tweede en die sloeg in als een bom
Mijn gezicht stond helemaal scheef en voelde ONWIJS veel andrenaline opkomen ik kon wel alles helder zien en wilde alleen maar Muziek horen en uit me dak gaan

Nu is me vraag of 120 mg echt wel kan ?
Weet dat ik vroeger ook weleens een pilletje nam,maar de pillen van tegenwoordig bevatten tog helemaal niet zoveel MDMA meer of juist wel:confused:?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ik weet niet hoe ver in de tijd terug je bedoeld met 'vroeger' want als je niet 10 jaar of meer bedoeld dan waren die vorrige gewoon prut van jou want het aantal mdma is juist afgenomen....

Trip Unit

Bewuste gebruiker
120 mg is heel goed mogelijk,het is iets boven het gemiddelde.
Het beste is om hem te laten testen,want dan weet je wat je hebt enzo.

XerXoX

Experimenterende gebruiker
Vlabakje2 zei:
Heb van het weekend Gele hartjes geproefd,op Pillreports had ik eerst gelezen dat ze 120 mg bevatten MDMA pilletjes dit geloofde ik niet
Ik nam de eerste in na 20 minuten begon ik wat te voelen,toen nam ik na 10 minuten de tweede en die sloeg in als een bom
Mijn gezicht stond helemaal scheef en voelde ONWIJS veel andrenaline opkomen ik kon wel alles helder zien en wilde alleen maar Muziek horen en uit me dak gaan

Nu is me vraag of 120 mg echt wel kan ?
Weet dat ik vroeger ook weleens een pilletje nam,maar de pillen van tegenwoordig bevatten tog helemaal niet zoveel MDMA meer of juist wel:confused:?

Mijn 1ste pillen die ik nam noemde ' EVA 120 MG ' of dubbel Eva'S die waren tege de 150 mg mdma.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
120 mg is heel goed mogelijk,het is iets boven het gemiddelde.
Het beste is om hem te laten testen,want dan weet je wat je hebt enzo.

het gemiddelde is tegenwoordig in de richting van 85 mg mdma, dus het is zeker wel een stuk boven het gemiddelde hoor.. :wink:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Het landelijk gemiddelde van Stichting Breider (daar heb ik mijn eigen pillen laten testen) van Januari 2006 - Mei 2006 was ongeveer 70 mg per pil... Maar dr zijn ook pilletjes van 20 mg in omloop.
Heb je pech als je die hebt :tongueout: haha
Vroeger waren er idd hele sterke pillen bv. de mitsubitsi's (120 mg). Als zo'n pil goed loopt en er komen veel mensen op af. Dan zijn er in no time replica's van 20 - 30 mg (met ook een mitsubitsi teken erop).
Maar het kan goed hoor dat het 120 mg was... :grin: goede serie dus :wink:

En zoals tripunit zei: je kan ze beter laten testen!
Dan weet je wat je hebt!!

Trouwens die van mij waren 101 mg :grin: met een schilpad afbeelding

Knikker

Newbie
120 mg ligt inderdaad boven het gemiddelde.
Maar ik vind het echt raar dat veel mensen dat al heel veel vinden want hier zijn bijna alleen maar pillen rond de 150 mg mdma in omloop.
Ik denk dat ik geluk heb met waar ik woon :sunglasses:

someone_nl

Belezen gebruiker
Ik heb ze ook gehad, niet genomen, dus daar geen ervaringen mee.
Ik heb ze laten testen en kreeg een uitslag van 73 mg mdma mee.
Die ik had was rond, geel met uiteraard een hartje.

Overigens: Kleur, opdruk, enz. zeggen nog altijd NIETS over de inhoud, maar dat spreekt voor zich.

boy

Bewuste gebruiker
Knikker zei:
120 mg ligt inderdaad boven het gemiddelde.
Maar ik vind het echt raar dat veel mensen dat al heel veel vinden want hier zijn bijna alleen maar pillen rond de 150 mg mdma in omloop.
Ik denk dat ik geluk heb met waar ik woon :sunglasses:

als ik al die turken en marokkanen hier in de buurt moet geloven, bevat ook alles 150+ mg :P

Jippie01

Experimenterende gebruiker
Daarom heb ik er vandaag 100 gekocht....ach lees het livereport maar tupen is velel te lastig

Dags

Bewuste gebruiker
hebben we niet al eens een hele discussie gehad over regenboogpillen?dat daar vrkeerde sh1t in zit enzo

Knikker

Newbie
Intoxicated zei:
Heb je die pillen ook zelf laten testen op 150mg, of zeggen de dealers dat?

Ze waren natuurlijk niet allemaal getest, zeg maar de helft en die waren allemaal in de 100 mg.

Ik heb pasgeleden ook gele hartjes van 120 mg gehad, miss zijn het wel dezelfde.

fun

Bewuste gebruiker
120mg bij de dealer of 120mg bij het testcentrum...zit een behoorlijk verschil tussen.

Nas_

Newbie
ik weet niet, t zijn wel goeie pillen dat wel,
maar tog, ik vertrouw het niet xD
gewoon puur omdat ze er zo raar uitzien..ik weet niet tis vaag

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Knikker zei: Ze waren natuurlijk niet allemaal getest, zeg maar de helft en die waren allemaal in de 100 mg.

Maar je hebt van je partij die je hebt gekregen... de helft laten testen?
Dan ben je dus ook de helft kwijt :confused: ... Nou ja beetje vreemd.
Als je een "lading" binnen krijgt is het voldoende om er daarvan een of hooguit twee te testen... of zit ik nou helemaal fout?

caatje

Badass junkie
psychonaut'86 zei:
Knikker zei: Ze waren natuurlijk niet allemaal getest, zeg maar de helft en die waren allemaal in de 100 mg.

Dan ben je dus ook de helft kwijt :confused: ... Nou ja beetje vreemd.

waarschijnlijk een typisch gevalletje van; niet waar maar klinkt stoer :wink:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Inderdaad dat dacht ik ook, maar ik wou het nog niet zeggen... :rolleyes:
Eeerst maar eens afwachten wat hij zelf zegt toch? :)
We'll see! :wave:

Knikker

Newbie
fun zei:
120mg bij de dealer of 120mg bij het testcentrum...zit een behoorlijk verschil tussen.

Ze zijn getest in het testcentrum in Breda

psychonaut'86 zei:
Dan ben je dus ook de helft kwijt ... Nou ja beetje vreemd.
Als je een "lading" binnen krijgt is het voldoende om er daarvan een of hooguit twee te testen... of zit ik nou helemaal fout?

Nee, ik ben de helft niet kwijtgeraakt. Maar omdat ik een aantal pillen getest heb hoeft dat toch niet te betekenen dat ik ze allemaal test?

caatje

Badass junkie
psychonaut'86 zei:
Dan ben je dus ook de helft kwijt ... Nou ja beetje vreemd.

Knikker zei:
Nee, ik ben de helft niet kwijtgeraakt. Maar omdat ik een aantal pillen getest heb hoeft dat toch niet te betekenen dat ik ze allemaal test?

Als je pillen weg brengt om te testen ben je ze kwijt. Dat bedoelt psychonaut'86. In je vorige replay zei je
knikker zei:
Ze waren natuurlijk niet allemaal getest, zeg maar de helft en die waren allemaal in de 100 mg
dus de helft getest is de helft kwijt.

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
idd zoals caatje zegt... ik hoef eigelijk niets meer toe te voegen...

Maar wanneer je pilen wegbrengt om te testen, en je laat de helft van je lading testen dan ben je die helft ook kwijt.
Aangezien je er ook bij zet dat ze allemaal rond de 100 mg zitten.
Als je dat weet van een pil dan zijn ze helemaal opgelost in het lab en ben je ze dus kwijt... nou ja dit gesprek gaat uitlopen op niets :tongueout:

Maar succes er mee!

Skippy

Wijs gebruiker
Ik ken alleen de blauwe en witte hartjes , maar weet niet hoeveel er in zit, bij de blauwe mitsubitchi's zit er geloof ik 240 mg in, die zijn zooo goed, een halfje is genoeg!
:hearteyes:

zommes

Badass junkie
Skippy zei:
Ik ken alleen de blauwe en witte hartjes , maar weet niet hoeveel er in zit, bij de blauwe mitsubitchi's zit er geloof ik 240 mg in, die zijn zooo goed, een halfje is genoeg!

240 mg...? Dat zijn fabeltjes vriend.

Skippy

Wijs gebruiker
zommes zei:
Skippy zei:

vriendin.... :P
dat zou kunnen ,weet niet van welke stof er dan zoveel in zou zitten, het zijn wel knallers in ieder geval...

Intoxicated

Wijs gebruiker
De blauwe mitsu's van een jaar geleden.
En dan bedoel ik de goede... niet de latere namaak.
De mijne waren getest tussen de 134 en 158 mg. En dat waren er 6.
Geloof nooit dat een pil meer heeft dan 200mg.
Hoogst getest ooit in NL lag daar geloof ik net onder...

Als je 1 keer (zo goed als) pure mdma hebt gedaan (en dan bedoel ik bijna puur getest) weet je dat je waarschijnlijk nooit meer dan 150mg in een pil hebt gehad. :)

Vlabakje2

Newbie
tegenwoordig moet je gewoon blij zijn dat je tussen de 75/80 Mdma heb,ik vind dit overigens voldoende
Als ik niet tevreden ben met dit resultaat dan neem in er gewoon een pilletje bij:grin:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Mijn test pil was 101 mg daar was ik al erg blij mee :grin:
En ik ben altijd nieuwsgierig :tongueout: dat is de beweegreden van de mens :wink: dus... ik ook maar gevraagd bij stichting Breider wat het record, of wat de pil met de meeste mg was geweest tot nu toe dat zij wist.
Die zat volgens haar rond de 300 mg!! :hearteyes:

She was the expert... dus ik geloof haar maar, maar ze zij er inderdaad bij dat dat heel zeldzaam was. En al een tijdje geleden dat die binnen was gekomen. Tja het wordt gewoon steeds minder met de mdma...
Jammer dat er allemaal van die neppillen zoals de mitsi's op de markt komen van 20 mg ofzo...

maar ja waar mensen geld zien willen ze verdienen...

flash kieke

Wijs gebruiker
zommes zei:
Skippy zei:

Jij bent een fabeltje.

Heb 1/4 genomen,was zo weg als iets.

En hoe kun jij nou weten dat het een fabeltje is of niet?

Bovenaan