Gemoedstoestand versterkend?

Bono

Newbie
Hoi :wave:

Ik vroeg me af of het kan dat je door coke gebruik ook je gemoedstoestand van dat moment kunt versterken? Of ga je je altijd euforisch, hyper, zelfverzekerd, etc. voelen na een paar lijnen? Ongeacht hoe je je op dat moment voelt?

Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

4 fmp

Belezen gebruiker
Nee dat gaat niet werken, als je je down voelt dan gaat coke je echt alleen maar para en opgefokt maken.

Trust me.

Judas

Wijs gebruiker
Bono zei:
Hoi :wave:

Ik vroeg me af of het kan dat je door coke gebruik ook je gemoedstoestand van dat moment kunt versterken? Of ga je je altijd euforisch, hyper, zelfverzekerd, etc. voelen na een paar lijnen? Ongeacht hoe je je op dat moment voelt?

Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Cocaine kan zeker je gemoedstoestand versterken, Bono. Vooral als je gedeprimeerd bent, dan is de kans groot dat je jezelf na een paar lijnen nog belabberder gaat voelen. Of in het geval van onzekerheid gaan mensen zich niet zelden paranoide of psychotisch door de coca voelen. OFTEWEL: je onzekerheid kan dan zulke proporties gaan aannemen, dat hij tot gevaarlijke zelftwijfel uitgroeit.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het ook voorkomt dat geluksgevoelens door dit witte poeder toe kunnen nemen.
Maar waarom zou je zoiets doen?
Als je spontaan zonder drugsgebruik gelukkig bent, geniet er dan van. Koester het en ga er niet met een gevaarlijk goedje als cocaine aan zitten sleutelen.

Gemini

Badass junkie
yeti zei:
Als je spontaan zonder drugsgebruik gelukkig bent, geniet er dan van. Koester het en ga er niet met een gevaarlijk goedje als cocaine aan zitten sleutelen.

Leuke woordspeling. :grin:

basis

Newbie
je ups zijn lkkr hoog en je downs erg laag, heb bij het stappe echt vette momente
gehad, maar bij overdag echt schijt situaties. Je moet een beetje wete wanneer je
het doet denk ik. Of als je slim bent gewoon niet eigelijk :tearsofjoy:

Slim Jim

Newbie
Gebruik het zeker niet om iets mee weg te werken, of om je 'beter' te voelen als je emotioneel down of onstabiel loopt.
May get messy.. :grin:

Bono

Newbie
Ok dank jullie wel :)

Ik merkte laatst toen ik ff niet zo goed in mijn vel zat dat het heel anders uitpakte inderdaad, helemaal geen piek ofzo maar eigenlijk een heel opgefokt kutgevoel. Dat doe ik dus maar niet meer :openmouth:

Bovenaan